Wie is er weg?
vrijdag 13 augustus 2010 om 13:16
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..
Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.
Weg van het forum:
Sgaapie
Etosha
Diaantje1971
Michelle90
Meds
Lindy
Yasmijn
Ayla520
loomii
bettywright
arwen173
paaltje
strawberry86
noahtb
dorinke
Denken aan een mogelijk vertrek
ikbenikenikbenertrotsop
Sanmi
Babsjuh
Jessy
_soleil_
Robin78
nummerzoveel
Komt terug onder nieuwe naam
La vie en rose
Bloempje13
Piba
queenie1
Kabouter23
Jumpsje
Zusenzoo
Mariannanas
yathibiyya
BK66
arthemisDCS
Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.
Weg van het forum:
Sgaapie
Etosha
Diaantje1971
Michelle90
Meds
Lindy
Yasmijn
Ayla520
loomii
bettywright
arwen173
paaltje
strawberry86
noahtb
dorinke
Denken aan een mogelijk vertrek
ikbenikenikbenertrotsop
Sanmi
Babsjuh
Jessy
_soleil_
Robin78
nummerzoveel
Komt terug onder nieuwe naam
La vie en rose
Bloempje13
Piba
queenie1
Kabouter23
Jumpsje
Zusenzoo
Mariannanas
yathibiyya
BK66
arthemisDCS
vrijdag 13 augustus 2010 om 16:21
Maar je staat hier toch onder een nick en op hyves/facebook endergelijke met eigen naam? Hoe kan het dan dat een ex je gaat vinden, bijvoorbeeld? Zoals bij Sgaapie? Die had je dan toch allang op facebook/hyves gevonden?
Ik heb zie vaak, als ik op iets willekeurigs google, ineens het forum voorbij komen. Bij afbeeldingen, bij bepaalde onderwerpen. En IK zal zeker nooit linken naar facebook/hyves ook twitter (dat doe ik niet eens). Ik zit hier niet voor niets onder een nick! Ik denk dat zo heel veel (de meeste, het merendeel, bijna allemaal) denken, toch?
Ik heb zie vaak, als ik op iets willekeurigs google, ineens het forum voorbij komen. Bij afbeeldingen, bij bepaalde onderwerpen. En IK zal zeker nooit linken naar facebook/hyves ook twitter (dat doe ik niet eens). Ik zit hier niet voor niets onder een nick! Ik denk dat zo heel veel (de meeste, het merendeel, bijna allemaal) denken, toch?
Later is nu
vrijdag 13 augustus 2010 om 16:22
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 16:13:
[...]
Dat kan ik snappen
Maar even serieus, ik zou het echt jammer vinden als jij vertrekt. Daarom wil ik je toch even wijzen op de posts van bijvoorbeeld Robo en Vinyl hierover (begin van dit topic). Ik vind dat zij hele zinnige dingen hierover zeggen.
Niet om je ter verantwoording te roepen hoor (eerder als een poging om je van gedachten de doen veranderen), maar waarom zie jij het anders?
[...]
Dat kan ik snappen
Maar even serieus, ik zou het echt jammer vinden als jij vertrekt. Daarom wil ik je toch even wijzen op de posts van bijvoorbeeld Robo en Vinyl hierover (begin van dit topic). Ik vind dat zij hele zinnige dingen hierover zeggen.
Niet om je ter verantwoording te roepen hoor (eerder als een poging om je van gedachten de doen veranderen), maar waarom zie jij het anders?
vrijdag 13 augustus 2010 om 16:24
Ik stel me voor dat die knopjes alleen werken als je zelf ook twitter, facebook, hyves account hebt.
Dus dan deel jij iets wat jij op het vivaforum leest. Dat is je eigen keuze, en je deelt dus iets onder jouw eigen hyvesof twitternaam. Dat bepaal je dus helemaal zelf.... En dat heeft dan dus ook niks met privacy van de andere forummers te maken......
Of zie ik het nu verkeerd???
Dus dan deel jij iets wat jij op het vivaforum leest. Dat is je eigen keuze, en je deelt dus iets onder jouw eigen hyvesof twitternaam. Dat bepaal je dus helemaal zelf.... En dat heeft dan dus ook niks met privacy van de andere forummers te maken......
Of zie ik het nu verkeerd???
vrijdag 13 augustus 2010 om 16:30
Ik snap de ophef dus echt niet. dit heeft altijd al gekund, alleen nu is het met 1 knopje makkelijker gemaakt. Maar laten we wel wezen: zij dit dit graag willen doen, die deden dit al, en zij dit dit nooit zouden doen, gaan dit ook niet doen omdat die knopjes er staan.
Want: jij als 'deler' komt er toch maar wel en plein publique vooruit dat je het vivaforum leest...en wees nou eerlijk: daar wil toch niemand voor uit komen?
Want: jij als 'deler' komt er toch maar wel en plein publique vooruit dat je het vivaforum leest...en wees nou eerlijk: daar wil toch niemand voor uit komen?
quote:Vivamp schreef op 13 augustus 2010 @ 16:28:
Nou ja, ik vind het geen probleem verder. Ik heb geen facebook en twitter enzo, en al had ik het, dan had ik, als ik had gewild, wel iets kunnen copieren en plakken toch? En dat geldt verder voor iedereen hier. Ik zie het punt niet zo?Blijkbaar zijn er wel al forummers die jouw naam nu weten.
Nou ja, ik vind het geen probleem verder. Ik heb geen facebook en twitter enzo, en al had ik het, dan had ik, als ik had gewild, wel iets kunnen copieren en plakken toch? En dat geldt verder voor iedereen hier. Ik zie het punt niet zo?Blijkbaar zijn er wel al forummers die jouw naam nu weten.
Stelletje autisten
Dus als het WEL aangekondig was, dan was het goed? Of minder erg? Want dan hadden jullie er aan kunnen wennen?
What is the fuzz. Viva doet toch wat ie wil...en dan nog, je hoeft hier niet te zijn, er zijn fora genoeg. En als je googeld op welke nick dan ook hier, kan je alles bij mekaar optellen en zo, als je wilt, iemand ontmantelen. Of hoe je het ook wilt noemen. Het is en blijft internet. Voor iedereen te lezen, te volgen enz.
Dus als het WEL aangekondig was, dan was het goed? Of minder erg? Want dan hadden jullie er aan kunnen wennen?
What is the fuzz. Viva doet toch wat ie wil...en dan nog, je hoeft hier niet te zijn, er zijn fora genoeg. En als je googeld op welke nick dan ook hier, kan je alles bij mekaar optellen en zo, als je wilt, iemand ontmantelen. Of hoe je het ook wilt noemen. Het is en blijft internet. Voor iedereen te lezen, te volgen enz.
vrijdag 13 augustus 2010 om 16:33
quote:Noahtc schreef op 13 augustus 2010 @ 16:31:
[...]
Dat lukt me niet zonder iemands privacy te schenden Bergje .
Lijkt me dus niet zo verstandig.
Geef mijn portie maar aan Fikkie. Is het niet zonder voorbeeld uit te leggen waar deze discussie over gaat?
Het gaat blijkbaar om de 4 knopjes waarmee je een topic kunt doorlinken. En dan?
[...]
Dat lukt me niet zonder iemands privacy te schenden Bergje .
Lijkt me dus niet zo verstandig.
Geef mijn portie maar aan Fikkie. Is het niet zonder voorbeeld uit te leggen waar deze discussie over gaat?
Het gaat blijkbaar om de 4 knopjes waarmee je een topic kunt doorlinken. En dan?
vrijdag 13 augustus 2010 om 16:36
quote:Bergje65 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:33:
[...]
Ja dat vraag ik me ook af...
Stel, ik druk hier op een knopje en deel dit topic in mijn privétwitter. Het enige wat er dan gebeurt is dat mijn volgers zien dat ik het vivaforum lees....
En ja, tuurlijk, als je gestalked wordt en ik deel toevallig jouw topic en je stalker is mijn volger en die heeft jou nu herkend... ja dat kan...maar dan herkent ie jou niet omdat IK iets heb gedeeldm, maar omdat JIJ herkenbaar voor hem schrijft op een OPENBAAr forum dat de stalker ook kan vinden zonder mijn Twitter....
[...]
Ja dat vraag ik me ook af...
Stel, ik druk hier op een knopje en deel dit topic in mijn privétwitter. Het enige wat er dan gebeurt is dat mijn volgers zien dat ik het vivaforum lees....
En ja, tuurlijk, als je gestalked wordt en ik deel toevallig jouw topic en je stalker is mijn volger en die heeft jou nu herkend... ja dat kan...maar dan herkent ie jou niet omdat IK iets heb gedeeldm, maar omdat JIJ herkenbaar voor hem schrijft op een OPENBAAr forum dat de stalker ook kan vinden zonder mijn Twitter....