Wie is er weg?

13-08-2010 13:16 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..

Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.

Weg van het forum:

Sgaapie

Etosha

Diaantje1971

Michelle90

Meds

Lindy

Yasmijn

Ayla520

loomii

bettywright

arwen173

paaltje

strawberry86

noahtb

dorinke

Denken aan een mogelijk vertrek

ikbenikenikbenertrotsop

Sanmi

Babsjuh

Jessy

_soleil_

Robin78

nummerzoveel

Komt terug onder nieuwe naam

La vie en rose

Bloempje13

Piba

queenie1

Kabouter23

Jumpsje

Zusenzoo

Mariannanas

yathibiyya

BK66

arthemisDCS

Ga je weg?

Totaal aantal stemmen: 146

Ik vertrek! (8%)
Ik kom terug onder nieuwe nick! (11%)
Ik blijf (60%)
Ik weet het nog niet (21%)
Okee dan maar dom, maar ik snap er geen drol van. Ik heb niet dezelfde naam hier als op hyves of waar dan ook, mijn nick is duidelijk een nick en niet mijn eigen naam, en dat lijkt me voor iedereen een vanzelfsprekendheid, dus......?
Maar je staat hier toch onder een nick en op hyves/facebook endergelijke met eigen naam? Hoe kan het dan dat een ex je gaat vinden, bijvoorbeeld? Zoals bij Sgaapie? Die had je dan toch allang op facebook/hyves gevonden?

Ik heb zie vaak, als ik op iets willekeurigs google, ineens het forum voorbij komen. Bij afbeeldingen, bij bepaalde onderwerpen. En IK zal zeker nooit linken naar facebook/hyves ook twitter (dat doe ik niet eens). Ik zit hier niet voor niets onder een nick! Ik denk dat zo heel veel (de meeste, het merendeel, bijna allemaal) denken, toch?
Later is nu
En toch weet ik wie je bent Vivamp...

Leer jij niet?
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 16:13:

[...]

Dat kan ik snappen

Maar even serieus, ik zou het echt jammer vinden als jij vertrekt. Daarom wil ik je toch even wijzen op de posts van bijvoorbeeld Robo en Vinyl hierover (begin van dit topic). Ik vind dat zij hele zinnige dingen hierover zeggen.

Niet om je ter verantwoording te roepen hoor (eerder als een poging om je van gedachten de doen veranderen), maar waarom zie jij het anders?
Kijk even bovenaan bij de OP. Dan zie je rechts 4 nieuwe knopjes, waarbij je kunt linken naar Hypes en Twitter enzo.

Mensen zijn nu bang dat hun hele leven op straat ligt.
Ik stel me voor dat die knopjes alleen werken als je zelf ook twitter, facebook, hyves account hebt.

Dus dan deel jij iets wat jij op het vivaforum leest. Dat is je eigen keuze, en je deelt dus iets onder jouw eigen hyvesof twitternaam. Dat bepaal je dus helemaal zelf.... En dat heeft dan dus ook niks met privacy van de andere forummers te maken......

Of zie ik het nu verkeerd???
@ Crini: dit is niet aangekondigd, maar overvalt ons. Het is een proef en na het weekend komt een poll of we dat wel willen. Beetje domme volgorde.
@ Draaiorgel: iemand anders kan het op zijn/haar Hypes zetten en dan liggen jouw berichten daar ook. Dat willen veel mensen niet.
En als je niet herkend wil worden, dan moet je zorgen dat wat je schrijft niet herkenbaar is.

Ook zonder knopjes kan ik een OP op mijn twitter delen.... (En nee mijn twitter is dus niet @draaiorgel.......)
@iris, ja, maar dat kan ook zonder knopjes dus....
Precies, dat vind ik ook.
Dus eerst een proef, maar dan is wel alles doorgelinkt?

En waarom komt er zo laat pas een topic met uitleg over die knoppen?
Viva naar de knoppen.
Nou ja, ik vind het geen probleem verder. Ik heb geen facebook en twitter enzo, en al had ik het, dan had ik, als ik had gewild, wel iets kunnen copieren en plakken toch? En dat geldt verder voor iedereen hier. Ik zie het punt niet zo?
quote:Noahtc schreef op 13 augustus 2010 @ 16:22:

En toch weet ik wie je bent Vivamp...

Leer jij niet?wil jij het mij uitleggen......ik snap het niet!
Ik snap de ophef dus echt niet. dit heeft altijd al gekund, alleen nu is het met 1 knopje makkelijker gemaakt. Maar laten we wel wezen: zij dit dit graag willen doen, die deden dit al, en zij dit dit nooit zouden doen, gaan dit ook niet doen omdat die knopjes er staan.

Want: jij als 'deler' komt er toch maar wel en plein publique vooruit dat je het vivaforum leest...en wees nou eerlijk: daar wil toch niemand voor uit komen?
quote:Vivamp schreef op 13 augustus 2010 @ 16:28:

Nou ja, ik vind het geen probleem verder. Ik heb geen facebook en twitter enzo, en al had ik het, dan had ik, als ik had gewild, wel iets kunnen copieren en plakken toch? En dat geldt verder voor iedereen hier. Ik zie het punt niet zo?Blijkbaar zijn er wel al forummers die jouw naam nu weten.
Stelletje autisten

Dus als het WEL aangekondig was, dan was het goed? Of minder erg? Want dan hadden jullie er aan kunnen wennen?

What is the fuzz. Viva doet toch wat ie wil...en dan nog, je hoeft hier niet te zijn, er zijn fora genoeg. En als je googeld op welke nick dan ook hier, kan je alles bij mekaar optellen en zo, als je wilt, iemand ontmantelen. Of hoe je het ook wilt noemen. Het is en blijft internet. Voor iedereen te lezen, te volgen enz.
Dag dag, ben dr vandoor.
quote:Bergje65 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:29:

[...]

wil jij het mij uitleggen......ik snap het niet!

Dat lukt me niet zonder iemands privacy te schenden Bergje .

Lijkt me dus niet zo verstandig.
en: zonder al dit gerel waren die knopjes me nooooit opgevallen! Ik keek al verbaasd naar de andere hyves knoppen waarmee je naar de vivahyve pagina gaat....die vallen wel op. E
Hahaha Draaiorgel, dan had ik dus ook.
quote:Noahtc schreef op 13 augustus 2010 @ 16:31:

[...]

Dat lukt me niet zonder iemands privacy te schenden Bergje .

Lijkt me dus niet zo verstandig.

Geef mijn portie maar aan Fikkie. Is het niet zonder voorbeeld uit te leggen waar deze discussie over gaat?

Het gaat blijkbaar om de 4 knopjes waarmee je een topic kunt doorlinken. En dan?
Ik voel een 'het is maar internet'-je opkomen......
quote:Bergje65 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:33:

[...]

Geef mijn portie maar aan Fikkie. Is het niet zonder voorbeeld uit te leggen waar deze discussie over gaat?

Het gaat blijkbaar om de 4 knopjes waarmee je een topic kunt doorlinken. En dan?

Ja dat vraag ik me ook af...

Stel, ik druk hier op een knopje en deel dit topic in mijn privétwitter. Het enige wat er dan gebeurt is dat mijn volgers zien dat ik het vivaforum lees....

En ja, tuurlijk, als je gestalked wordt en ik deel toevallig jouw topic en je stalker is mijn volger en die heeft jou nu herkend... ja dat kan...maar dan herkent ie jou niet omdat IK iets heb gedeeldm, maar omdat JIJ herkenbaar voor hem schrijft op een OPENBAAr forum dat de stalker ook kan vinden zonder mijn Twitter....
Niet 'het is maar Internet': gewoon: 'het is Internet'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven