Wie is er weg?

13-08-2010 13:16 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..

Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.

Weg van het forum:

Sgaapie

Etosha

Diaantje1971

Michelle90

Meds

Lindy

Yasmijn

Ayla520

loomii

bettywright

arwen173

paaltje

strawberry86

noahtb

dorinke

Denken aan een mogelijk vertrek

ikbenikenikbenertrotsop

Sanmi

Babsjuh

Jessy

_soleil_

Robin78

nummerzoveel

Komt terug onder nieuwe naam

La vie en rose

Bloempje13

Piba

queenie1

Kabouter23

Jumpsje

Zusenzoo

Mariannanas

yathibiyya

BK66

arthemisDCS

Ga je weg?

Totaal aantal stemmen: 146

Ik vertrek! (8%)
Ik kom terug onder nieuwe nick! (11%)
Ik blijf (60%)
Ik weet het nog niet (21%)
quote:Ardberg schreef op 13 augustus 2010 @ 15:50:

Misschien een wat raar idee, maar het werkt uitstekend voor het bewaren van privacy:

Waarom zou je niet af en toe met iemand anders van nick ruilen? Vooral niet aankondigen wanneer je ruilt en gewoon lekker door blijven reageren, komt helemaal goed dan.

Oh, mag ik ruilen met jou?

Tenminste...lig je een beetje goed bij de vrouwtjes?
Sjee, net alsof jullie dat kunnen volhouden.. iedereen die weg is, steek je hand op!...
quote:Bergje65 schreef op 13 augustus 2010 @ 15:29:

[...]

Maar als ik mijn forumnaam alleen al Google, komen er al ik weet niet hoeveel "hits" binnen. Verder heb ik geen Hyves/Faceboek of wathever. Is er dan iets dat ik mis... ik snap er geen hout van!Godzijdank ben ik niet de enige, die hier niets van snapt.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:loomii schreef op 13 augustus 2010 @ 15:55:

[...]

Oh, mag ik ruilen met jou?

Tenminste...lig je een beetje goed bij de vrouwtjes?Ja hoor, ik wil best met je ruilen En over of ik goed lig bij de vrouwen, daar denk ik dus werkelijk nooit over na. Maar beter dan Boogje en Hans, denk ik, momenteel tenminste.
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 13:19:

Ik vertrek als die knopjes niet verdwijnen. Ik kom zeker niet terug onder een andere nick.

Ik had al een vieze smaak van de laatste ontwikkelingen en dan dit er nog bij, zonder vooraankondiging.

Yasmijn wat jammer! Laatst, maandje terug?, zei je nog ergens dat niets je weg had kunnen jagen en dat dat waarschijnlijk ook niet ging gebeuren, hoe dan ook. EN nu dan toch

Ik vind dit ook heel jammer van andere vertrekkers.

Ik blijf

heb me in elk geval nog niet verdiept in gevolgen van knopjes, misschien dat het daaraan ligt. Verder zou ik niet weten waar ik al die forumtijd dan aan moet gaan besteden? Ik verdoe hier m'n tijd ben hier al 10 jaar, tenslotte.
Later is nu
Als de knopjes weggaan, daar heb ik goede hoop op, dan blijf ik.

Indien niet, dan verdwijnt Yasmijn voorgoed.

Zoveel forummers weg. Begrijpelijk maar ik zal sommigen echt missen. Het forum zal nooit meer hetzelfde zijn..........
OMG wat gaat dat snel! Al die opstappers! Wie kan iets tegen die verrotte knopjes doen, want dit is niet normaal!
Viva naar de knoppen.
quote:Arthemis schreef op 13 augustus 2010 @ 16:09:

OMG wat gaat dat snel! Al die opstappers! Wie kan iets tegen die verrotte knopjes doen, want dit is niet normaal! Nu ben je de laatste der piraten!
Touched by her Noodly Appendage!
Zijn Noah en Loreyi naast Kabouter ook al weg?

Wat erg!

Er zijn er zat die ik nu even niet weet op te noemen en die ik ook ga missen, wat is dit sneu zeg....

Ik ga maar bedenken wat de voordelen zijn van niet meer forummen, maar na ca. 2 jaar ben ik al zo gewend aan dagelijks even bijlezen....
Viva naar de knoppen.
Wat mis ik nu weer, wat is er met knopjes? Ikke nie snap, enlighten me please!
Whatever, I do what I want
Ook al veel langer meelezer dan dat ik een nick heb, maar krijg een heul naar gevoel bij het 'verzoek tot non-actief-topic'.

Zoveel leuke forummers, die goede, leuke, nuttige bijdrages leveren, die de toon kunnen zetten.

Zucht.
quote:yasmijn schreef op 13 augustus 2010 @ 16:06:

Als de knopjes weggaan, daar heb ik goede hoop wordt, dan blijf ik.

Indien niet, dan verdwijnt Yasmijn voorgoed.Nou, dan hoop ik dat iedereen de poll van Naomi na het weekend invult. Want zonder Yasmijn op het forum vind ik er niets meer aan
quote:Christiane04 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:12:

[...]

Nou, dan hoop ik dat iedereen de poll van Naomi na het weekend invult. Want zonder Yasmijn op het forum vind ik er niets meer aan Dat kan ik snappen
quote:Ardberg schreef op 13 augustus 2010 @ 16:00:

[...]

Ja hoor, ik wil best met je ruilen En over of ik goed lig bij de vrouwen, daar denk ik dus werkelijk nooit over na. Maar beter dan Boogje en Hans, denk ik, momenteel tenminste.
@ Crini: kijk even op het knopjes-topic.
Potentiële stoppers kunnen toch wel blijven tot na het weekend?

Ik heb namelijk een flauw vermoeden wat er uit de poll zal komen..
Haha Ardberg: daar vergis je er in Hans is nu de forumgod hier .
Ik hoop dat iedereen zijn kalmte bewaard, want die knopjes komen er niet. Let op mijn woorden!
Crini,

Onder elke OP staan voortaan (sinds de update van hedenochtend) knopjes waarmee je een topic kunt bekendmaken via Hyves, Facebook, Twitter en nog zoiets.

Sinds die knopjes erstaan, toeteren een aantal mensen heel bezorgd over hun privacy. In mijn ogen de grootste flauwekul want alles wat je op dit forum plaatst is altijd al te zien en te kopieëren geweest door werkelijk iedereen op deze aardbol, met uitzondering misschien van wat Noord-Koreanen en Nepalezen die niet vrij het web op mogen.
Wat voor knopjes bedoelen jullie nou eigenlijk, en wat kan je ermee?
Oh sorry mosterd

quote:iris1969 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:14:

@ Crini: kijk even op het knopjes-topic.ik zit al te zoeken, maar ik zoek nog niet hard genoeg blijkbaar
quote:iris1969 schreef op 13 augustus 2010 @ 16:15:

Haha Ardberg: daar vergis je er in Hans is nu de forumgod hier .Wacht maar tot ik me een weekend als Ardberg op de sexpijler heb uitgeleefd.
Ik zie alleen maar een reactie op de knopjes in een topic genaamd 'Meer Knopjes voor minder Privacy', maar om welke knopjes gaat het nou en waar wordt dat aangekondigd, van die 'knopjes'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven