Verzoek tot non-actief

13-08-2010 15:57 456 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om de Angels wat werk uit handen te nemen en de verzoekjes centraal te houden, hier een algemeen topic waar je je verzoek kunt plaatsen als je je account op non-actief wilt hebben. Dus mocht je je verzoek al per mail gedaan hebben, of gepost hebben in een topic, gaarne hier nogmaals.

Let wel op:

je bangeschiedenis wordt wel meegenomen wanneer je eventueel doorgaat met een andere nick.

Aanvulling!!!!!

Dit topic is dus niet om verzoekjes te doen tot het wissen van je complete postgeschiedenis! Dit doen wij nooit, dus nu ook niet. Wat eventueel wel kan, is door jou geopende topics verwijderen, mits deze privacygevoelige info bevatten en niet meer actueel zijn. Mocht je dat willen, mail dat dan even naar vivaangel5@gmail.com, dan ga ik daar volgende week mee aan de slag (op volgorde van aanvraag). Verwacht niet dat dit binnen een week klaar is.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 17:00
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Wie heeft Suus gezien??
Touched by her Noodly Appendage!
Suus is op vakantie, toch?
non actief graag
Wat een timing dan!
Touched by her Noodly Appendage!
quote:Djessy schreef op 13 augustus 2010 @ 17:57:

[...]

Ik heb eerst mijn avatar verwijderd voor ik mijn oude nick op non-actief liet zetten. Just in case...Da's een slimme. Jammer dat ik daar niet aan heb gedacht..
quote:N00tje schreef op 13 augustus 2010 @ 18:00:

Ah, fijn dat je er nog bent Saar!

Ja, leuk he

Ben alleen lichtjes in de war doordat ik niemand meer herken maar toch wel weer...bizar!
Ja, dat vind ik echt.
.
Graag nonactief
Graag op non actief zetten
Ik wil op inactief.
quote:Spaghetti_Monster schreef op 13 augustus 2010 @ 18:04:

Wie heeft Suus gezien??Ja vakantie.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik wil ook graag op non-actief. Dank!
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Ik wil ook niet meer.
quote:R0SE schreef op 13 augustus 2010 @ 18:07:

[...]

Da's een slimme. Jammer dat ik daar niet aan heb gedacht..Ik heb het gevraagd aan Five, of ze dat nog voor me kan doen..
graag non-actief, bvd
Mijn ook aub
Wordt er nu niet een beeeeeeetje hysterisch gereageerd?

Er is maar 1 ding veranderd hoor door die knoppen. Echt. Voorheen deed 'men': link selecteren, control c en daar plaatsen waar 'men' wil via control v. Nu druk je op een knop waardoor deze handelingen overbodig worden. Resultaat blijft echter compleet gelijk hoor.

Je bent en blijft nog steeds je nickname. Er komen geen NAW-gegevens ergens te staan, er zijn geen overzichtslijsten met alle posts die iemand ooit gedaan heeft onder die nick.
quote:Janna_ schreef op 13 augustus 2010 @ 17:20:

Is dit het idee van een vrijdagmiddagborrel op vrijdag de 13de?? We hebben wel eens gezelligere vrijmiboto' s gehad he!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 13 augustus 2010 @ 18:29:

[...]

We hebben wel eens gezelligere vrijmiboto' s gehad he!
quote:mylenevalerie schreef op 13 augustus 2010 @ 18:29:

[...]

We hebben wel eens gezelligere vrijmiboto' s gehad he!Ja he... vorige week nog....
quote:CL2 schreef op 13 augustus 2010 @ 18:29:

Wordt er nu niet een beeeeeeetje hysterisch gereageerd?

Er is maar 1 ding veranderd hoor door die knoppen. Echt. Voorheen deed 'men': link selecteren, control c en daar plaatsen waar 'men' wil via control v. Nu druk je op een knop waardoor deze handelingen overbodig worden. Resultaat blijft echter compleet gelijk hoor.

Je bent en blijft nog steeds je nickname. Er komen geen NAW-gegevens ergens te staan, er zijn geen overzichtslijsten met alle posts die iemand ooit gedaan heeft onder die nick.

Het gaat bij mij vooral om het loepje. Liep daar al een tijdje mee, vond ik niet fijn, 9000 (soms erg persoonlijke) posts van me die terug te lezen waren.

Ik heb daar nu van geleerd en zal niet meer zo snel privé zaken op het forum plempen tenzij ik me daar helemaal ok bij voel.

Nu kan ik zeg maar opnieuw beginnen.

Dat was voor mij de voornaamste reden en door dit gebeuren van vandaag heb ik het doorgezet.
svp deze nick op nonactief zetten.
Goh, ik ben het weer eens met Rose eens...
Deze Nick mag de prullenbak in (niet ivm knoppengate, maar vanwege dubbele nick)
Mij ook op non-actief svp.

Dank!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven