Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Dag doorgekomen JIn?
Was bij mijn vriendinnetje, half uur heen, half uur terug met RW dus ik ging vrijwilllig hoor. Even lekker scheuren en meebrullen => geen probleem. Even langs mijn moeder, dus ben hele middag allenig weg geweest. Prima joh! Soms best lekker!
Zeker lekker, anders maken die monsters die ze ook wel kinderen noemen je helemaal gek soms
Ceetje was bij een vriendinnetje eten vanavond. Ouders helemaal onder de indruk dat ze haar patat niet at

Rare druif houdt namelijk helemaal niet van patat.
Tsss gekke kinderen maak jij zeg
Berichtje op de groep over Mr J
Oh, ga zo even naar de groep Mal.

Star, haha ouders denken leuk, een etertje doen we leuk met patat en zo. Dag doorgekomen, maar was af en toe even voor ogen houden dat een verantwoorde aanpak echt beter helpt dan de achter-het-behang-plakmethode. Joepie een vakantie! En toch zonder broer en schoonzus, mijn gedachtegoed was zo slecht nog niet .

Suze, diep respect voor die dame van jou! Ik zou echt über-trots zijn! Wow!

Bridges, wat een heerlijk dagje heb jij gehad! Vrolijkheid spat van het scherm hier. Ik ben inderdaad goed uitgerust met knutseldingen en zo. Alles om het maar een beetje licht en luchtig te houden. Je kunt je soms haast niet voorstellen dat een kind van vier zo vreselijk kan blokkeren en over de toeren kan zijn. Dus ik zet veel dingen in ja.
Doe je goed Jin! Werd hij vandaag beter wakker? (Zie je het ook aankomen?) Leuke plannen?
Hopelijk vandaag een betere dag Jin!

Even naar de groep.
Vanmiddag zijn we uitgenodigd bij buren die we nog niet zo goed kennen (wonen paar huizen verder). En toen ze Oudste zag rennen over de oprijlaan zei ze met een zuur bekkie: oh, jij neemt zeker je eigen speelgoed mee? Dat wordt wat.... Ik zie er een beetje tegenop
O dat klinkt alsof het heel gezellig gaat worden idd Succes
Hopen maar dat ze niet los gaan . Dat vergoedt mijn meegebrachte plantje in pot niet denk ik...
Oei Jin, dat belooft wat... Zie nu echt ernstig nette mensen voor me met thee uit antieke kop en schoteltjes, keurig geschikte bloemen, plakjes cake op schoteltjes etc. Succes!
Hoi! Eindelijk staan er foto's op de groep. CV moest nog de foto's van het toestel afhalen en ik heb ze gelijk geplaatst.

Nog een bevallingsverhaal plaatsen? Het is nogal een epistel geworden haha.

Alles gaat fijn hier. Zit in de stuwing, maar valt mee tot nu toe.

Enige smetje is die vieze navelstomp!! Mijn zoon ruikt naar een bakje filet americain van 3 weken oud!

Gaat ie goed hier? Hoe is het met jou, Mal?
Ha leuk, ik ga kijken.

Bevallingsverhaal graag
Jin, huis van buren nog heel?
We leven nog . Ben nu helemaal op. Is geen doen, het bleek een heel etentje met wijnglazen op steeltjes en al. Hele aardige mensen, wel wat "intiem" met de jongens, maar verder heel vriendelijk en ze hadden het zich wat anders voorgesteld. Wat een drama, met zo´n handicap van oudste. Maar goed, we hebben er het beste van gemaakt (oudste gooide bijvoorbeeld met veel tamtam uit het niets zijn glas leeg in de wijnkoeler, dat soort dingen). Maar de mensen deden hun best en het was best gezellig, maar ik ben gesloopt.
Nu alles klaarleggen voor morgen (moet werken, zin in) en dan nog even bankhangen. Fijne avond!!!
Jeetje, dat is wel heel erg opzitten en pootjes geven dan. Oudere mensen dus begrijp ik? Hoe kwamen ze er ineens bij jullie te uit te nodigen?

Werkse morgen!
Jaaaa Compu, dat stinkt he? Man bij Jeetje deden ze nog alcohol... Ik moest trouwens bij Meetje wel zoeken naar die gore lucht want ik kon het in eerste instantie niet thuis brengen

Maar goed, voordeel was dat hij er bij M ook met 5 dagen al af was.

Bevallingsverhaal graaaaaag! Ik ben zo benieuwd!

Je CBtje is een dotje

Jin, dat zal een pittig etentje geweest zijn idd. Pfoeh. Ik doe nog maar eens een rondje:

Zo, ik ga vroeg naar bed dus fijne avond nog dames!
Jin: oeh klinkt niet enorm fijn. Maar gelukkig overleefd! Lekker werken dan morgen!

Compu: ja bevallingsverhaal altijd leuk! Lekker ventje hoor!

Hier ook even moe. Manlief gaat toch nog niet beter, vandaag dipje en daar had hij de balen van. Ik heb maar met kinders bij de gouden boogjes gegeten. Verder visite van mijn vader dus dat vreet ook weer mijn energie. En lees net mailtje of ik dinsdag of woensdag nog even kan afspreken. Ik heb a: geen zin en b: geen oppas. Maar eigenlijk wel belangrijk, dus ik zit even te denken hoe op te lossen. Ik ga maar voor een mailoverleg denk ik... Of ik nodig ze hier uit voor de lunch of zo...
Mr J is vandaag naar de grote school voor het eerst
Mal !!!!!
Jij huilen of hij ook huilen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven