Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ben even weg hoor
Zwup, zit in die opbergdozen van de Hema een vakverdeling?
Pff, wat moeilijk kiezen!

Op mijn tenen is het riveter rouge geworden:

En op mijn vingers emotion:

Ik vind riveter rouge heel mooi smeren, met emotion had ik iets meer moeite - op één of andere manier zie je daar de smeerrichting, zeg maar. Ik ben tegenwoordig ook iets donkerder kleuren gewend trouwens, dus moet ff weer wennen aan het lichte.
Ps, ik vind riveter rouge een erg mooie kleur .
Helaas, hier was het Kruidvat niet bijgevuld. Niks gekocht dus.

Tangerine, misschien helpt een beetje verdunner bij die emotion? Mooie kleuren wel.

En nog even dit. Mooi

Nee, zitten geen vakken in Malu. Maar ze hebben wel alles van heel klein naar groot.....

Wat stom dat jouw kruidvat niet aangevuld was Indigo!

Tangerine, mooie kleurtjes!!
Indigo, daar zitten ook weer mooie kleuren bij!

"Hey Sailor', 'Ahoy' en 'First Mate' lijken op de kleuren die ik van rimmel heb. Ik vind 'lighthouse', 'white cap' en 'knotty' leuk. Maar ik mag echt héél lang niks kopen nu .

Hij is al best dun, de lak, ik denk dat ik er gewoon even aan moet wennen. Hij droogt snel op (dat ben ik ook niet gewend) en wordt voor zover ik nu kan inschatten echt heel hard.

Ik ben ook wel héél nieuwsgierig naar een paar andere kleuren, dus de kans is groot dat ik morgenavond al een ander kleurtje neem...
Ik ga nu kijken naar lakjes van China Glaze

Is Indigo wie ik denk dat ze is?

Ik snap er niks meer van.......
Hahaha, als je het topic terug leest weet je het. Ze heeft mooie nagelfoto's geplaatst.

Ben benieuwd wat je allemaal opduikt elle!

Mijn nagellak zit trouwens nog steeds. Geen enkel barstje of chip te bekennen.
Ik heb teruggelezen zwup
Mooi dat je nagellak nog steeds goed zit, welke had je nou op?
je hebt helemaal gelijk!

Ik heb ogre the top blue op van opi en een zilvere uit de suisse collectie van opi met de matte topcoat van kinetics. Misschien ligt het ook wel aan de topcoat.

Wat heb jij op je nagels zitten nu?
quote:Zwup schreef op 14 augustus 2010 @ 20:16:

je hebt helemaal gelijk!

Ik heb ogre the top blue op van opi en een zilvere uit de suisse collectie van opi met de matte topcoat van kinetics. Misschien ligt het ook wel aan de topcoat.

Wat heb jij op je nagels zitten nu?

Ik heb net Lavender Blue van BarryM eraf gehaald.

Ik moet nog even kijken welke het gaat worden.

Die van OPI klinkt ook mooi!

Ik heb teveel gezien trouwens :-[
Elleinspe, ik vond het echt moeilijk kiezen, de china glaze. Ze hebben zóveel kleuren! Onvoorstelbaar.
Ik heb van een lieve forumster een mooi roze opi lakje gekregen, en ik vrees dat ik hooked ben. Waar ken je dat spul GOEDKOOP krijgen? blijf nen Óllander he?
Tante til kijk eens bij transdesign.com De lakjes zijn 5.25 dollar per stuk en de verzendkosten 18 dollar. Er passen 9 in een doosje. Vraag bij de opmerkinggen om een small flatrate box en weiger de paypal betaling. Ze mailen je dan een nieuwe met het goede bedrag.

Elle, barry M is ook leuk!
(kan maar niet aan mijn nieuwe naam wennen. :( )
Kan ik me voorstellen Til! Je raakt toch gehecht aan je nick.
Ja stom is dat he. Dezelfde avatar, maar als mensen je dan ook ineens Til gaan noemen.... Als ik ooit nog de activatiemail van P_i_P krijg, dan ga ik daarmee verder. Vind Til niets.
Wow hoge verzendkosten, maar de lakjes daarentegen zijn dan wel weer goedkoper dan hier in NL.
quote:tangerine schreef op 14 augustus 2010 @ 20:44:

Elleinspe, ik vond het echt moeilijk kiezen, de china glaze. Ze hebben zóveel kleuren! Onvoorstelbaar.

Klopt, ik kan niet kiezen

Die Below Deck en Sea Spray vinnik ook al zo mooooooi......
Ik vinnut trouwens allemaal maar niks, al die nieuwe namen
O, wat leuk! Een topic voor nagellak! In m'n tienerjaren was ik echt een nagellakfan, op elke vinger een andere kleur nagellak bijvoorbeeld! Daarna ben ik heel lang 'natuurlijk'geweest. Een paar weken geleden is m'n liefde voor nagellak weer aangewakkerd toen ik de mintgroen van Chanel ontdekte, die van Chanel kon ik me helaas niet veroorloven, maar ik heb toen 2 nagellakjes van BarryM besteld en ik hou ervan!

Superleuk om erover te lezen! Natuurlijk ben ik ook deze week naar Kruidvat gegaan voor de 1+1 actie. Ik heb 2 kleuren van Catrice gekocht, ook de princess for a day en ik ben echt tevreden! Dekt goed en heeft een hele mooie glans!

Ik heb ook heel veel tips al gelezen in dit topic, maar ik vroeg me af waar je de seche topcoat kan kopen??
Semafoor, hier min of meer hetzelfde! In mijn tienerjaren had ik hemelsblauw en een hele mooie kleur groen, van miss selfridge. Daarna echt heel lang niets gebruikt en nu 1,5 jaar geleden weer begonnen met lakken. Eerst neutrale lakken, daarna steeds iets meer en sinds een tijdje ben ik helemaal verslaafd met als hoogtepunt (of dieptepunt) de china glaze bestelling...

Om en om lakken qua kleuren durf ik nou niet meer hoor . Daar ben ik te oud voor, hahahah.
Zo, daar ben ik weer!

Dat lucht op!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven