Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, hij was heerlijk aan het spelen, en toen namen we afscheid en kusjes, ging allemaal goed, tot we de deur uitgingen, brullen!

Maar als ik dan terug ga dan is het alleen maar verwarrend.... Naar hoor. Maar hij is vast snel gewend, hoop ik.
Hoi hoi,

Mal, spannend hoor! Moet je hem oo tussen de middag ophalen of blijft hij altijd over. Echt spannend zeg zo'n eerste dag!

Jinny, jeetje dat is wel heel officieel zo'n eerste afspraak. Pff kan me voorstellen dat je gesloopt was. En nu weer aan het werk, lekker hoor.

Bridges, gisteren wel gezellig met je vader? Vandaag al wat beter met man?
T vanmorgen ook weer naar school, hij had er echt zin in en hij mocht op zijn eigen fiets, toen was hij helemaal blij.

Nu alle kraamkadootjes aan het inpakken en vanmiddag de eerste baby snuffelen (van de 4).
Leuk Enka babysnuffelen, mijn baby is bijna baby-af

Komt vast goed Mal, hij vindt het vast reuze leuk op school
Oh Mal, naar de grote school! Spannend! Wat zijn de tijden daar? Breng je elke keer zelf? Hij heeft het vast leuk!

Enka: leuk baby snuffelen! En daar school ook alweer begonnen.

Star: bijna bijna baby af.... Time flies!
Ahum, Mr J naar school ( Mal), Star met kerst naar de poolcirkel, Enka babysnuffelen, Compu op blauwe wolk (slechts verstoord door meurend navelstompje ), Bridge en hele mooie nieuwe tas, Jin en gezin de wijnglazendineetjeproef doorstaan, Suus een lopende baby en hier en daar een nieuwe nick vanwege een tietenstaartder op de meet (ofzo? ). Verder nog iets gemist de afgelopen week?

Met mij alles goed wel. Maatje volgende week weer naar school. Jammer wel, vind het erg gezellig, kindje thuis. Ah, ze fietst trouwens los, sinds begin van de vakantie al. Heb het moment supreme helaas gemist, ging haar binnen roepen voor het eten, reed ze net voorbij op fietsje van buurmeisje en snapte niet waarom ik zo hysterisch deed. . Op haar grote fiets durft ze nog niet dus hebben maar een kleintje voor 'dr gekocht op MP, maar hele tochten gemaakt al, zo leuk..
Hoe was het gegaan op school met mr J Mal?

Wat goed van Maatje. Fietst ze met helmpje?
Nee, geen helmpje. Niet aan gedacht eigenlijk. Hoe ontaard. Doe jij wel een helmpje?

Zag je nog voorbij komen bij Twinkel. Bizar topic he? Vgs mij topje van de ijsberg.
Ja ik wilde hele discussie gaan lezen en zag het toen helemaal mis gaan op laatste pagina's. Eng. Arme vrouw.

Yep, mijn dame wel een helmpje, gezien haar onstabiliteit
Ja, maar als je op zo'n manier je verdriet/woede/machteloosheid uit, da's toch raar?

Fietst Ceetje al los eigenlijk (lekker bij ben ik )? Maatje is zo'n bange poeperT, als die besluit te gaan fietsen kun je er wel vanuit gaan dat ze niet gaat vallen.
Ja, hoe heeft Mr J het gehad Mal? En heb jij een beetje een rustige dag gehad? Of heb je vier keer met school gebeld?
Volgens mij wel goed gegaan. Hij werd thuisgebracht in de taxibus en er zat een heel lief meisje van de bovenbouw naast hem die zich had ontfermd over hem, van een jaar of 13. Hij is wel moe, dus op tijd naar bed want morgen moet hij om kwart voor 8 klaar staan, er ik kreeg hem vanmorgen al amper zijn bed uit
Ah, wat lief, meteen al een chaperone! Krijg je nog wel bericht van school hoe het is gegaan (had me niet gerealiseerd dat je hem niet zelf ophaalt en dus geen leerkracht spreekt...)? Lange dagen voor hem hoor.... Hoop dat het ondanks de vermoeidheid nog gezellig is vanavond!
Ik had gevraagd of we een rapportje kregen van hoe de dag was gegaan, en ze zeiden dat dat zo was. Dus ik heb hem niet opgehaald, maar er stond in zijn schriftje niks over Mr J dus toen had ik daar wel een beetje spijt van
Blijven ze dat doen op die school Mal? Jammer dat dat vandaag niet zo was, toch wel belangrijk bij eerste dag.

Ceetje en los fietsen? Ghe ghe, nee hoor, vergeet het maar.
En ja, manier waarom van Twinkle is inderdaad raar, maar Frizzy zat dus wel goed dat ze al het idee had dat er meer speelde.
Hallooooooooooooooooo!

Knappe Maatje Hel! Hier wel een helmpje. Ik had eerst ook geen helmpje en toen was een vriendin helemaal ontzet dat ik geen helmpje had haha. Oh Jinny bleef ze maar roepen, es geht nicht ohne Helm, das geht wirklich nicht. Das ist gefährlich! Haha en toen was ik weer ontsteld....

Mal, hoeveel uren gaat Mr J. naar school? Spannend he, zo´n nieuwe school. Hier elke dag brullen van jongste. En bij het ontbijt zei hij; niet Kita, Jongste wil niet kita, morgen weer. Boehoe.

Enka, leuk bezoekje gehad? Mooie baby?

Uit werk gelijk naar de oogarts geweest met oudste (solidair aan zijn vader ). Hij had al een paar dagen een rood oog en het werd steeds vuriger. Ontstoken oog. Nu medicijnendruppels gekregen.
Hai

Jin: ach gossie, arme jongste. Hopelijk went hij snel! En oudtse nu dus druppels. Laat hij dat toe? Hoe is het met man?

Hel: hier ook helmpje hoor. Wil hij ook graag. Ties vindt het prima! Knap zeg van Maatje! En het moment gemist, haha!

Mal: hè dat is niet leuk, zeker niet op zo'n eerste dag! Hopelijk weer een goede nacht voor jullie!

Enka: en? leuke visite? Lekker gesnuffeld?

Hier beetje blgh. Niet ziek, maar ook niet lekker. Hopelijk heeft man me niet aangestoken. Had vanavond verjaardag maar die maar afgebeld... Op tijd in de veren!

En bezoekje vader was zozo... Zal weer even wat op groep schrijven. (Als jullie het al zat zijn, sla het dan maar over )
Jeempie Jin, heb je een abonnement op dokters enzo? Pfffffff, arm ding.

Ja ik had ook nooit aan een helmpje gedacht in de eerste instantie, maar ja, rare jongens die buitenlanders, fietsen is eng
Gelezen Bridge en reactie.
Bridges, mijn reactie waar je geen drol aan hebt op de groep. Nee, oudste laat druppels niet toe. Ben begonnen aan een prachtig stickervel.

Star, goed he, dat panische over fietsen! Hihi.
quote:Star schreef op 16 augustus 2010 @ 18:12:

Ja ik wilde hele discussie gaan lezen en zag het toen helemaal mis gaan op laatste pagina's. Eng. Arme vrouw.

Wat waar hoe?

Over knopjesgate: hopelijk zetten ze de stemmen niet in een excellsheet op alfabet want dan ga ik nat

Kokos nog steeds niet verschenen? Hopelijk alles goed daar...

Kooooooookos, waar ben je?????

Hel, we moeten daten. Te lang geleden! Ik zit dit weekend in Maastricht maar zullen we snel daarna afspreken?

Amalia, ook met u moet ik meeten. Welke woensdagmiddag zijn we welkom voor een bezoekje?
Discussie is weg Suze. Was topic van Twinkle op Actueel.
Goffer. Gemist.

Oh wacht, moslim iets zeker? Vanmorgen wel ergens langs zien komen. Boeit me niet. Gezeik om niks.
Nou, haar kinderen zijn meegenomen door haar ex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven