Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Nee hoor, ik fotografeer ook graag portretten. En flora & fauna, altijd goed!

Als je een mailadres hebt, dan kan ik je mijn website sturen, krijg je een beetje een indruk.
Je bent nu online geloof ik

MLaat even weten als je het gelezen hebt, dan haal ik het weer weg
Heb het gelezen! (van je werk?)
Nee, dit is gewoon mijn persoonlijke email.

Kan ik nu dus niet checken, maar wel als ik zo thuis ben.
Oke, dan zie je het wel als je thuis bent
Ik vertrek over paar minuutjes.

En nu hopen dat ik goeie aansluiting heb.

Zo ja, dan ben ik over 1 uur en 15 minuten thuis, zo nee, dan is het 1 uur en 35 minuten.

Mischien straks vanuit Macedonie geen reistijd meer ......
Haai allemaal!

VG Das goed nieuws hey!! Tof voor je! Houdt ons op de hoogte.....

Kymm weer 'thuis' ,en je vloer lijkt mij heel mooi hoor, Arabisch printje!

Fijn dat het met iedereen goed gaat.....ik heb net 4 uur buiten gelopen, geflyerd voor een vriend....oef,het is nu 12.00 en al 39 graden, dus ik houd het voor gezien....even een koude douche....

Laterrrr
Come fly with me on a jetplane
Oef, da's heet daar, Texas!

Toetse..ord doet raar hier, sommige letters doe het .iet meer...om i. te logge. moest ik toetse..ord va. ma. pakke. Morge. aar stadje om a.dere te hale wa.t dit is gee. doe. zo!

Ma. heeft tweedeha.ds motor gekocht zo.der met mij te overlegge.! $ 400! Maar ik maak er gee. ruzie over, wat hij loopt al maa.de. heel slecht, hij heeft allergisch eczeem, ook o.der de voete. dus .u ka. hij weer ee.s .aar het dorp gaa. (hij zit heel vaak thuis) dat is wel leuk. Ik vi.d het vooral ha.dig voor .oodschappe. (grote zakke. ho.de.voer).

Kym, gefeliciteerd met het arrivere. i. je .ieuwe woo.la.d! Is het daar .iet gevaarlijk? Daar was oorlog toch? Of gaat het .u goed?

Vivagirl, leuke foto's op digi! Ik duim voor je dat je mag vertrekke. straks, het kli.kt hoopgeve.d wat je schreef!

Sorry voor deze dyslectische post, morge. .eter hoop ik!
@ Kym

Haha zijn wel autofanaten ja, vooral alfa romeo!

vrienden kwamen uit nederland, waren nog nooit in spanje geweest, dus die kwamen hier vakantie vieren :D

@Vivagirl, leuk idee, een blog!

Ik kijk laatste tijd vaak cruiseship diaries op tv, daarin herken ik toch wel wat wat jij vertelt, over dat iedereen vreemd gaat enzo, en de lange dagen die je maakt..

Ken je de serie?
CRUISE SHIP DIARIES? Dat ken ik niet.

Waar kan ik dat zien?

Klinkt leuk.

Krijgen jullie trouwens vaak bezoek van vrienden/familie?

Ik wel, aangezien Londen natuurlijk super dicht bij is.

Maar ik ben echt zat van het tourguide spelen.

Elke keer maar weer het zelfde rondje, Big Ben, Tower Brigde, Buckingham Palace......

Ik krijg zeker 1x per maand bezoek. Super leuk natuurlijk. Maar ik vertel mijn bezoek inmiddels dat als ze de sights willen zien, dat ze dan alleen op pad moeten.

Ik heb mijn ouders natuurlijk wel mee genomen.

Ik ga dit weekend zelf trouwens naar Brighton. Ik hoop dat het mooi weer is.
In de serie volgen ze een italiaans cruise schip..

klik Het komt dus ook bij jou op tv!

Of heb je nederlandse tv? Ik kijk het altijd zondagochtend om 11 uur geloof ik..

Wel leuk zovaak bezoek ja! Maar hier is het juist andersom, hier is niks te bezichtigen, maar familie en vrienden komen wel met het idee hierheen om rond te kijken waar we wonen, dan weet ik nooit wat ik moet laten zien :D

Hopen dat het mooi weer is ja!
Ik ga dat eens kijken.

Het is op Costa Cruise Lines, absoluut geen favoriete cruise line van mij. Is Italiaans, en erg overdreven. Allemaal foute officiers met veel te veel gel in hun haar!

Ik vind het bezoek krijgen verder ook heel leuk hoor. En lief dat mensen me op komen zoeken. Maar ik ben zat om al toeristische plekjes steeds af te lopen.

En dan willen ze natuurlijk op zondagochtend naar Portobello Market! Het is daar dan zo druk! Daar is het Museum plein op Koninginnedag niks bij. Je kunt je dan gewoon niet eens voort bewegen, laat staan even bij een kraampje kijken.

Of ze willen shoppen op Oxford Street. Allemaal dezelfde winkels als in Nederland (bijna dan), en ook zo druk.

Heb ik geen zin in op mijn vrije dag.

Dus ik stuur bezoekers er lekker alleen op uit en dan tref ik ze wel ergens voor de lunch.

Ik zit nu wel te zeuren he?

Ben benieuwd hoeveel bezoek ik ga krijgen in Macedonie (als dat door gaat natuurlijk). Ik verwacht Heidelberg! Ha ha
VG, lijkt me heerlijk om zo regelmatig bezoek te krijgen, haha, maar goed, onze landen verschillen nogal en is het dus ook wel logisch dat ze eerder naar jou toekomen dan naar mij..

SD, ik moest me even extra concentreren op je vorige post, hopelijk doet je toetsenbord het gauw weer! :-d! Leuk wel, die motor! Ga jij er dan ook op rijden? Absoluut handig inderdaad voor zwaardere boodschappen. En ook wel stoer.

Er is nu geen oorlog hier trouwens, is zo'n 6 jaar geleden beeindigd. Maar goed, het is erg triest, er is niets meer van dit land over van wat het was. Het was namelijk het meest welvarende land in West Afrika. Maar nu een van de armste landen van de wereld. Ongelooflijk schrijnend.
He Kym

O wat erg. Wat kan een oorlog veel met een land doen.

Ze moeten eigenlijk na een oorlog weer helemaal opnieuw beginnen. De hele economie moet weer opnieuw opgebouwd worden. Ik zie dat ook in Macedonie.

Ik hoop dat jij daar een beetje je steentje kan bij dragen.

Gaat alles verder goed daar?

Al nieuws over je tegels?

En SD, inderdaad, ik hoop dat je toetsenbord snel gemaakt kan worden! Dat leest wat fijner.

En die motor klink heel gaaf!
Haha, nou die tegels blijven gewoon liggen hoor; hele huis is er al mee gedaan. Zonde om het er weer uit te slopen

En tja, heel erg voor een land als hier. Volop corruptie nu natuurlijk, en ik zie het helaas de komende jaren niet echt veranderen (al hoop ik van wel natuurlijk).
O, ik dacht dat je de tegels ging vervangen. Maar ja, als ze al liggen is dat hartstikke veel werk natuurlijk.
Ja, en vooral erg zonde. Daar gaan we niet aan beginnen. We moeten er maar aan wennen
Dat komt vast wel goed.

En anders leeg je een leuk kleedje er over
Ja, een kleedje is altijd leuk, bij de bank.

Aarghh, ik probeer ook wat van mijn foto's op dat topic te zetten waar jij ook hebt gepost VG, maar photobucket werkt niet mee, irritant!!
heb je ook Flickr?

Dat gebruik ik. Werkt altijd goed.

Is erg leuk topic, ik heb er echt al veel geleerd.
Al gelukt! Al ken je de foto's dan waarschijnlijk al
Ja, die heb ik al op je website gezien natuurlijk.

Maar ik vind ze echt geweldig mooi.

Je zal er zeker nog meer antwoorden krijgen, maar het gaat wel beetje langzaam daar. Dus even geduld.
We wachten rustig af VG. Hecht ook niet ontzettend veel waarde aan wat ieder vindt, dat is nu ook het leuke van fotografie vind ik, iedereen kijkt er weer anders naar. Neemt niet weg dat ik niet benieuwd ben naar de reacties natuurlijk

En jij? Heb je al meer gehoord van je manager?
Soms is het smaak inderdaad en daarover valt niet te twisten.

Maar soms geven ze ook echt goeie tips daar.

Ik heb nog erg veel te leren, ben nog maar een jaar echt zo bezig, dus alle tips zijn welkom voor mij. Ik moet vooral nog veel leren op belichting en dus de juiste kleuren te krijgen, mooie warme foto's.

Maar jij krijgt alleen maar positief commentaar hoor.

Nee, nog niks van mijn manager gehoord. Ik zal eind van de week wel even weer polsen.
VG, maar fotografeer je met een spiefelreflex? Ja toch? Kwestie van heel veel oefenen en spelen met je camera en dan vind je steeds vanzelf de belichting die jij op dat moment het mooiste vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven