Witte pumps.. Waar??
maandag 16 augustus 2010 om 17:42
Hallo iedereen ik heb dringend jullie hulp nodig!!
Ik ben op zoek naar witte pumps, graag met ongeveer 10 cm hakken.
Ik ben ceremoniemeester bij de bruiloft van vrienden van ons en heb een simpele, champagnekleur jurk.
Daar staan witte killer heels echt prachtig bij..
Maar ik kan ze nergens vinden:-(((
De bruiloft is vrijdag al, en ben zo lang al aan het zoeken..
Heb als alternatief hele mooie zwarte pumps maar dat staat toch minder mooi...
Ik ben op zoek naar witte pumps, graag met ongeveer 10 cm hakken.
Ik ben ceremoniemeester bij de bruiloft van vrienden van ons en heb een simpele, champagnekleur jurk.
Daar staan witte killer heels echt prachtig bij..
Maar ik kan ze nergens vinden:-(((
De bruiloft is vrijdag al, en ben zo lang al aan het zoeken..
Heb als alternatief hele mooie zwarte pumps maar dat staat toch minder mooi...
maandag 16 augustus 2010 om 19:03
maandag 16 augustus 2010 om 19:05
Dat is meer taupe dan champagne, kan inderdaad heel goed. Ik vind witte schoenen een enigzins vreemde keuze, die lichtroze zijn misschien juist wel leuk, maar de foto kan een wat vertekend beeld geven van de werkelijke kleur. Anders zou ik gewoon voor de zwarte pumps gaan met zwarte accesoires gaan.
maandag 16 augustus 2010 om 19:06
maandag 16 augustus 2010 om 21:38
Om me te beperken tot jouw vraag van witte pumps:
Hier bij shoeline en bij Omoda.
Dan is het ook heel gemakkelijk te zoeken bij Manfield en Dolcis op kleur. Bij sommige vind je ook wit-achtig als je op grijs zoekt.
Cinderella heeft ook wel eens pumps staan, maar geen online webshop. In Den Bosch kan je gewoon bellen of ze een bepaald artikelnummer (wel op te zoeken op de site vooraf) hebben. Shoeline heeft in elk geval een aantal pump staan met hakken hoger dan 10 cm. Dat was jouw vraag.
Bij shoemix zou je ook nog kunnen kijken als je dat nog niet gedaan hebt.
Succes verder.
Hier bij shoeline en bij Omoda.
Dan is het ook heel gemakkelijk te zoeken bij Manfield en Dolcis op kleur. Bij sommige vind je ook wit-achtig als je op grijs zoekt.
Cinderella heeft ook wel eens pumps staan, maar geen online webshop. In Den Bosch kan je gewoon bellen of ze een bepaald artikelnummer (wel op te zoeken op de site vooraf) hebben. Shoeline heeft in elk geval een aantal pump staan met hakken hoger dan 10 cm. Dat was jouw vraag.
Bij shoemix zou je ook nog kunnen kijken als je dat nog niet gedaan hebt.
Succes verder.