I (would) stay..
vrijdag 13 augustus 2010 om 17:42
Ik blijf. Ik heb in de afgelopen 10/11 jaar een aantal topics geopend die op 1 hand te tellen zijn. Dus ik dacht gezien de timing kan ik nu mooi van de gelegenheid gebruik maken om een topic te openen om mezelf op de kaart te zetten.
Deze pijler kan wel wat boost gebruiken..
dus dan maar gelijk wat egoboost.
NB; dit is een luchtige noot..
Uiteraard kan iedereen dit topic misbruiken om te komen melden dat je eigenlijk weg wil maar daar vanaf ziet. Of dat je voor nu even een break neemt maar zeker weten weer terug gaat komen.
Of..
Deze pijler kan wel wat boost gebruiken..
NB; dit is een luchtige noot..
Uiteraard kan iedereen dit topic misbruiken om te komen melden dat je eigenlijk weg wil maar daar vanaf ziet. Of dat je voor nu even een break neemt maar zeker weten weer terug gaat komen.
Of..
maandag 16 augustus 2010 om 22:25
quote:Ann Liv schreef op 14 augustus 2010 @ 00:03:
Ben ik een van de weinigen die dat loepje retehandig vind om m'n eigen posts terug te vinden? En ik vind 't beheurlijk naïef om nu pas te bedenken dat je de loep-functie niet prettig vindt.
En Iry, als jij gequote wordt op 'n ander medium denk ik zomaar dat het anderen alleen humor of wat wijsheid oplevert. Gewoon zo blijven dus!Nee, ik heb zoveel gepost, ik kan in die brij de posting die ik zoek nooit terugvinden
Ben ik een van de weinigen die dat loepje retehandig vind om m'n eigen posts terug te vinden? En ik vind 't beheurlijk naïef om nu pas te bedenken dat je de loep-functie niet prettig vindt.
En Iry, als jij gequote wordt op 'n ander medium denk ik zomaar dat het anderen alleen humor of wat wijsheid oplevert. Gewoon zo blijven dus!Nee, ik heb zoveel gepost, ik kan in die brij de posting die ik zoek nooit terugvinden
Later is nu
maandag 16 augustus 2010 om 22:27
quote:Alex schreef op 14 augustus 2010 @ 17:46:
[...]
Tssssk, die Dreamer! Nou, ik vind 't leuk dat ik je weer eens tegenkom hier We zouden eigenlijk weer eens moeten mailen - effe bijbeppen.
Grappig, dit.
Nog even en dit wordt een kletstopic van 'mijn beide topics' bij elkaar
Julus heb ik trouwens ook wel eens ontmoet
[...]
Tssssk, die Dreamer! Nou, ik vind 't leuk dat ik je weer eens tegenkom hier We zouden eigenlijk weer eens moeten mailen - effe bijbeppen.
Grappig, dit.
Nog even en dit wordt een kletstopic van 'mijn beide topics' bij elkaar
Julus heb ik trouwens ook wel eens ontmoet
Later is nu