tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Zat ik net lekker op t topic mee te lezen, klaar om weer een goed gedrag te vertonen, komen ze een nieuwe harde schijf in mn computer plaatsen, erg prettig want hij was errug langzaam en dat werkt best vervelend...maar nu kan ik dus even snel iets achter laten en dan moet ik hem in de steek laten.

Wie weet tot straks en anders hopelijk tot morgen......
TH, wat leuk!!!!!

Ik vind het ook echt iets voor jou!

Zo, en nu op naar de zonnebank, tot strakkies!
Ik ben mijn eigen bananenschil
TH: Dat is leuk. Vertel er eens wat meer meer meer over.
Het Viva forum is papaja.
Jaaa, ik heb er ook heul veul zin in! Het sluimerde al vanaf januari en vlak voor de zomervakantie heb ik de knoop doorgehakt. Ik vertel later nog iets meer, ga nu even een film afkijken: Terribly Happy. Een Deense film uit 2009 die wel een beetje doet denken aan Van Warmerdam en films van de Coen broers. En hij heeft iets van de film U-Turn (en dat had ik allemaal al bedacht voordat ik de reacties op moviemeter las).
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 17 augustus 2010 @ 15:10:

[...]

He Fran, wil jij wel eens gauw ophouden! Al dat lekkers, ik krijg er subiet zin! En ik heb mijzelf de regel opgelegd niet eerder appeltaart en speculaas te bakken dan in oktober, dus ik moet nog anderhalve maand wachten (van mijzelf dus!). Ik vind appeltaart ook echt een herfst gevoel geven, die geur al, geldt ook dus voor spikkelklaas. Wil niet zeggen dat ik het niet het hele jaar door wil eten hoor

Oh jaaaa, appeltaart!

Ik heb net 4 slagroomtruffels gegeten... dus ik ben wel bevredigd zegmaar
quote:biebelien schreef op 17 augustus 2010 @ 12:40:

Er is een hoop gezeik geweest (niet bij de Tetters) maar dat heeft toch best impact.

Nickwijzigingen en 2x denken voor iets gepost wordt..

Ik mis ook hoe de Tetters een poos terug waren,mis ook een aantal oude Tetters

Hoop nog steeds dat dat weer overwaait..

Om hier even op terug te komen: ben het met Biebs eens. Ik zit eigenlijk al 2 dagen te denken hoe het nu met Vliegvogeltje gaat. Hoe het nu gaat met kitten H. en de andere poes. Of ze al iets meer weet over de vermiste kat. Haar oude topic hierover is helemaal verdwenen. Waar ik zo van baal is dat alle mensen die gereageerd hebben en meeleven haar topic niet meer kunnen vinden.

Vliegvogeltje waar ben je en hoe gaat het??
Appeltaart met Kardemom, ooooooh ik krijg zo'n zin (in appeltaart dus, voor de rest is het te vroeg )

TH, wat superleuk, weer aan de studie, wat een geweldig leuk doel. Wanneer begin je? Is het een verkorte leerweg?

Ratteke, jij bent een superschat hier komt er nog een:

Over verwaterde vriendschappen: ik kan niemand loslaten, dat is een heel groot probleem. Ik zal altijd blijven proberen, niet door te stalken maar gewoon elk jaar even een telefoontje. Ik vraag dan altijd of ze het niet erg vindt dat ik bel maar dat ik haar mis. Ze is dan toch altijd weer heel leuk en het gesprek is dan ook superleuk. Maar zelf bellen; nooit. Mijn vriendin van heul vroeger heb ik ook nog steeds contact mee, ik zat met haar op het voortgezet onderwijs, we zijn wel heel erg uitelkaar gegroeid.

Verder zijn manlief en ik ook errug aan elkaar gehecht. We doen best veel samen, is ook zo gegroeid door al onze perikelen. We zijn erg op elkaar ingespeeld. Ik doe ook wel dingen alleen maar niet omdat ik zo nodig moet, gewoon omdat het zo uitkomt.
Optimist tot in de kist!
Hmpf! Katten en kinderen zijn ZO vervelend in de buurt van een laptop. Mijn hele tekst weg...

Ik heb net mn sollicitatiepakje staan strijken. Er moeten hakken onder. Maar ik moet een stukje lopen dus ik wil ze eigenlijk niet vanaf huis aan... Is dat wel verstandig om ergens op een hoekje te gaan staan klooien met schoenen?

OOooh daar ging ik al met de verkeerde nick Zwaan.

Ik heb daar heel erg last van dat ik nooit iemand bel. Ook als ik zeg dat ik zal bellen of als ik een sms krijg. Zodra het niet via het forum gaat of als ik niet direct reageer dan kan het wel eens even duren voordat ik wat van me laat horen.

Zou ik eens wat aan moeten gaan doen.

Goed dat je het zo vol weet te houden.
Zoals beloofd, maar wel kort want ik moet straks sporten en vroeg eten (17 uur) en nog een paar andere dingen doen voor die tijd, heb lekker mijn tijd weggekeken voor de buis .

Het is een verkorte opleiding + deeltijd dus een strak programma, maar dat is voor mij wel goed. Uiteraard ook stage lopen en ik hoop tegelijkertijd ook nog wat te kunnen werken en alsnog mijn andere bachelor af te maken . Want dat is nogal in de benen gezakt de laatste weken (vandaar niet zo lekker in het velletje). Ik heb het afgelopen jaar "ontdekt" dat ik het basisonderwijs en basisscholen interessant vind, beter ben met kinderen dan ik dacht en graag iets over wil brengen. Dat laatste is niet nieuw, maar wel dat ik dat op deze manier wil. Maar toch een lastige beslissing, want nog 2 jaar studie, leeftijd etc. vond ik wel een belemmering. Man vond dat onzin, mits ik dit graag wilde en aanmelding bleek simpel.

Maar ik moet nu echt op gaan schieten dus vanavond meer! Ben niet vroeg terug trouwens, lees misschien wel mobiel nog even bij tussen de bedrijven door

voor jullie allemaal!
Wat goed van je TH, dat je gaat doen wat je graag wil

Ik ga vast eten maken en straks nuttig doen.
Cool TH, je wordt juf! Leuk hoor, goed besluit.

Ik ben naar de kapper geweest, weer lekker kort, heb een héérlijke massage gehad, leuke dame die me knipte. Ben naar een andere kapper gegaan. Was die oude zat. Duurt altijd zo lang, niks aan.

En daarna de bank weer in elkaar gefrummeld. Wat een takkekarwei. Gelukkig hoeft dit niet elke maand. Maar we zitten er weer schoon bij.

Nu ff was ophangen en dan de bami opbakken en de babi pangang in de magnetron douwen en lekker opeten.

Appeltaart... hmmm met versgeklopte slagroom... niet uit een spuitbus. Zo dat is lekker. Misschien toch maar weer eens maken. Kneden besteed ik wel uit aan dochter. Dat kan ik helaas niet meer zo goed.
Vlees bedorven

Nouja, dan maar alleen gebakken aardappels
Ik ga donderdag lekker naar de kappert. Ik wil iig van achteren een stuk korter, nu piekt, krult en klit het teveel. Vanavond lekker haartjes verven en highlighten en dan kan ik er voorlopig weer tegen!

Zonnebankje was ook lekker!

Takkewerk hè, hoezen weer om de bankkussens doen. Bij onze oude bank was dat ook een heidens karwei. Bij deze bank kan het niet en we hebben 'm dus laten impregneren waardoor vochtige troep er op blijft liggen en niet intrekt. Handig hoor, vooral bij kotsende poekels.
Getsie Cis..kan je niet wat laten bezorgen en de aardappels dan morgen opeten mét vlees??
Ik ben echt helemaal klaar met al die stomme regen
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Talkinghead schreef op 17 augustus 2010 @ 15:14:

Jaaa, ik heb er ook heul veul zin in! Het sluimerde al vanaf januari en vlak voor de zomervakantie heb ik de knoop doorgehakt. Wat leuk!!!! Goed dat je doorgezet hebt!
Stressed is just desserts spelled backwards
Neuh Olijf... als ik honger krijg heb ik nog vers brood in huis om te eten

De aardappels zaten al in de pan ook .
Zo. Ik heb me ingeschreven voor wat extra minors in periode 1. Het bevalt he-le-maal niet om zoveel thuis te zitten. Collegegeld betaal ik toch al. Kan ik net zo goed wat gaan doen.

En kan iemand mij ajb eens een schop onder mn gat geven als ik zo ga zitten zeuren en zaniken zoals ik de laatste tijd doe.

Vlees bedorven? Bah.

Hoe kan dat?
Tis een mooie regenachtige avond om je studie weer eens op te pakken Tonks. Anders zit je straks weer te piepen dat werken en studeren zo zwaar is

Ik weet niet hoe dat kan. Heeft in de koelkast gestaan en was houdbaar tot de 19e.

Nouja... tis niet anders.

Zonde... Want nu teveel aardappeltjes gegeten die te vet zijn en nu dus misselijk.

Elke keer als ik zit te zeiken moet ik aan

'Ik heb een heul zwaar leven...' van Brigitte Kaandorp denken
Maar ik heb ook een Heul Zwaar Leven.

Hier komt vliegvogeltje aangevlogen . Ik ben veel van huis geweest en daardoor niet op het forum. Gisteren wel eventjes langs geweest maar nog niet genoeg tijd gehad om hier echt goed bij te lezen. Ik was wel begonnen maar helemaal de kluts kwijt. Ik weet echt niet wie nu wie is. En misschien stom maar als ik niet helemaal bij ben dan vind ik het zo ego om iets over mezelf te posten.

Maar laat ik nu maar gewoon met een ego post beginnen... dan kom ik er hopelijk van zelf weer in.

Met kitten H gaat het helemaal goed. Hij heeft ze weg helemaal gevonden en afgelopen vrijdag kennis gemaakt met onze DA. Hij heeft echt geen moment stil gezeten daar. Was wel grappig. Maar hij is helemaal goed gekeurd en heeft z'n prikken gehad. Gratis nog wel want de DA had een actie samen met mijn verzekering. Dus dat was mooi.

Tussen poes en kitten H gaat het goed. Helaas is het sproeien echt een probleem dat blijft en wat we niet opgelost krijgen. We hebben alles nu wel geprobeerd. Het is echt heel vervelend want alles wat nieuw is wil ze besproeien. Het is echt niet zo dat ze alles de hele dag besproeit. Maar iets nieuws, tja dat moet haar geur dragen. En daar worden wij niet blij van. Samen met vriendin besloten dat we een nieuw huisje voor haar gaan zoeken. Bij haar zelf is geen optie omdat haar zoontje allergisch is. Dat was ook de reden dat wij haar in huis hebben genomen. Ik vind het heel verdrietig want je echt je in zo'n half jaar toch best. Voorlopig is het nu zo dat poes als wij weg zijn de gang en de garage tot haar beschikking heeft. Vanuit de garage kan ze ook gewoon naar buiten. Als wij thuis zijn en haar in de gaten kunnen houden mag ze gewoon in de woonkamer. Gelukkig is poes echt een buitenpoes en lijkt ze het allemaal wel prima te vinden.

Vermiste kat is helaas nog steeds vermist.... Maar mocht hij ooit wel boven water komen dan open ik hier zeker een topic over. Ik heb het oude topic laten verwijderen omdat ik hierin echt te herkenbaar was geworden.

Maar tot zo ver?
voor Talkinghead

wat fijn dat jij wat nieuws aangrijpt!

positief nieuws hebben we nodig hier

"schop" onder kont van Tonks en een nog veel grotere hardere "schop" voor mezelf.

Klaar met zelfmedelijden!

Er kan er maar 1 jouw/mijn/ons leven leuk maken...wijzelf!!

Ik zit trouwens nu te typen met de stofzuiger aan.

zag halverwege dit bericht dat Isa op de grond plaste in de kamer (?raar dier?)

ik erheen met keukenrol en glassex,zit er een spin naast zo groot als een muis!

zit helemaal te shaken nu op de bank kompleet met hartkloppingen.

Stofzuigerslang naar buiten en stofzuiger aan.

Ga er zo maar een plasticzakje omheen vastplakken anders staat dat ding de hele avond aan....
Slofje wat lief dat je aan me hebt gedacht... Ik had MV wel al een mailtje gestuurd dat ik echt niet weg was en wel weer kwam en dat ze jullie maar de groetjes moest doen. Misschien stom maar ik dacht odat ik nog maar kort mee schrijf jullie me vast niet zouden missen. Stom natuurlijk want jullie zijn allemaal zo ontzettend lief!

En door alle toestanden hier op het forum lijkt het wel of dat vergeten wordt. Want het is maar een forum is voor mij absoluut niet zo.
vliegvogeltje

Fijn dat het goed gaat met de poezen. Jammer dat er voor piespoes een nieuw huisje gezocht moet worden. Eigenlijk bedenk ik nu zitten de katten die buiten zitten als ik wegga ook buiten tot ik weer thuis ben. Lijkt hier niet echt een probleem te zijn.

Bieeeeb: Ieeeeeh. Ik dacht al. Stofzuigen en forummen tegelijk? En dat afplakken... durf je de stofzuigerzak er straks nog wel uit te halen?

Daar heb je nu een man voor he? Heb je geen foto van de muisspin?

Oh ja vliegvogeltje... welke verzekering had je ook alweer? Toen je vastgeplakt zat op mijn kraakheldere bank had je het daar nog even over.

Frans, dit doet me denken aan een smerig topic waarop ook verteld werd dat niet verkocht gehakt gewoon in de gehaktballen gedraaid werd en zo weer verkocht werd.

Dochter is straks vast ook weer een stuk gelukkiger. Als thuisblijfmoeder ben ik in ieder geval een grote mislukking. Daar wordt niemand blij van.

Ze zat net sesamstraat te kijken. Daarna komt Netwerk of zo. Zet ze de tv uit omdat er al genoeg tv gekeken was. Jaja. Zal ik volgende keer ook eens doen als Dora opstaat.
Gatver Bieb!

VliegV, fijn je weer te zien. Wat jammer van poes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven