Good Luck!

05-07-2010 17:11 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards
O wat naar Jinny, zijn ogen zijn zo belangrijk! Hoop dat het snel goed komt.
Mamax, dat lijkt me ook inderdaad niet leuk om te doen, al staat dat ding te verstoffen. Nou goed, er tegenaan blijven kijken is dan ook weer niks.

Nou, die Eetje, die werd vanmorgen dus om 5.30 wakker, vanaf 19.30 gisteravond. Wist niet wat me overkwam (en ik tig keer wakker natuurlijk ).

Jin, wat naar van oog. Dus wel meer aan de hand dan die druppel erachter? Sterkte bij arts voor Jinnyman!
Compu, oei dat lijkt me ook irritant, onverwacht bezoek. Heb je het nu wel iets rustiger dan bij CG? En hoe vindt CG haar broertje?

Jeetje, die Eetje, werd gewoon wakker van snurkende Starman dus
quote:Jinny schreef op 03 augustus 2010 @ 19:57:

Het gaat heel Duits op deze Kita, ik moet er best aan wennen, maar ook dat went wel .

Ik moet ze ´s morgens het ontbijt meegeven in een trommel. Dan wordt er gezamenlijk ontbeten (echt idioot, ik heb ze nog nooit zonder ontbijt de deur uit gestuurd, moeten ze nu twee keer ontbijten of zo?). Tussen de middag zorgt een kok op de Kita voor warm eten (dat doen ze hier allemaal) en dan eten we ´s avonds thuis gewoon avondbrood.

Nog geen idee wat de ouderbijdrages zijn. Dat hoor ik in september tijdens de ouderavond. Maar ik heb geen ouderdiensten meer. Aan de ene kant jammer, maar ik ben niet zo weg van altijd een ouder in de klas, dus dat is dan wel weer een voordeel, dat er alleen geschoolde leerkrachten zijn.

Viva deed raar, had me uitgelogd en toen logde ik op deze pagina weer in .

Duitse neefje en nichtje hadden dit inderdaad ook (30 jaar terug), maar die begonnen ook al heel vroeg, 7.45 of 8.00 geloof ik. Ik mocht een keertje mee toen we daar waren en ik vond het geweldig! Neefje en nichtje gingen dan zonder te eten naar school. Ik weet niet hoe laat de Kita begint? Warm eten tussen de middag is er ook gebruikelijk, toen ik stage liep bij Karstadt at ik daar ook warm. Ik vond het wel lekker hoor. Met een kok zal het eten wel goed zijn ook toch?
Jin, lastig van man's oog. Vervelend ook met z'n werk lijkt me. Mag hij wel werken nu?
Ik schrijf vanavond wel even een update op de groep over man. Niet werken nu nee.

Mamax, eten is prima hoor. Er wordt zelfs goed gelet op allergie van Jongste, heel fijn vind ik dat.

Hoe gaan de nachten Compu?
Ga jij dan ook 's middags warm eten of eet je 's avonds met man?

Lijkt me wel heftig voor man, nu niet kunnen werken. Hoe is hij er onder?
Heftig Jin. Hoop dat er heel snel goede afloop komt voor man. En dat oudste ook snel van de kwaal af is. Nou ja, voordeel bij de ellende is straks een mooie speelkamer gefixt...

Compu, ha, kan ik me voorstellen, raar met man en kinderwagen op terras. Hoe vindt CG CB idd, gaat ze verder gewoon haar gangetje of is het toch wel heel erg anders allemaal voor haar?

Gezellig geklets hier gisterenavond. Haha, en Meetje en Eetje die 6,5 cm schelen! Beetje goede nacht gehad Suus?

Leuk Mamax, die plukdagen, ze gaan in de agenda! Lekker appelmoes maken... Hadden zaterdag bramen geplukt in H (bij de scheepswerf waar vriend bezig was groeien er zo veel dat ze er dagelijks met emmers vol vandaan komen), op aanraden van kennis kort gekookt met wat geleisuiker, heerlijk in de yoghurt....

Bam, doe jij ook wel eens vrijmarkten? Is dat een beetje leuk, en verkoop je dan ook echt wat? Hier in het dorp is zaterdag de jaarlijkse vrijmarkt, heb een plekje gereserveerd maar heb nog geen idee wat ik ga verkopen. Nou ja, vanavond de zolder maar eens op, staat genoeg!

Goed, Maatje wil me heel graga laten zien dat ze alleen van de grote glijbaan in het zwembad af durft (en die is echt heel lang...) - gisteren voor het eerst. Dus we gaan zo maar weer eens richting zwembad.
Leuk, zwemse!
Hel, veel plezier. Leuk een dagje op de vrijmarkt staan. Je kunt altijd nog brooddeegpoppetjes maken (of laten maken door Man) . Speelkamer wordt mooi, ben er nu al blij mee!

Mamax, bedoeling is dus nu meestal tussen de middag warm eten. Man en ik doen nog maar wat met eten. Eten ook soms later en dan wat gezelliger.
Hai

Suus: jij wilde toch jurkjes a la KL maar dan effen? Ken je deze site al?

http://www.miss-green.nl/

Jurkjes zien er wel oké uit vond ik...

Hel: leuk, veel plezier!

Jin: hmmm vervelend dat het zo loopt, ben benieuwd naar je verhaal. En ook naar foto's van speelkamer! Leuk! Fijn dat kleurenklok zo goed bevalt!

Mamax: ah ik krijg het echt nog niet over mijn hart, de kinderwagen. Heb wel hele berg kleertjes op MP gezet en dat liep echt als een tierelier!

Star: ah die Eetje zo slapen! Hopelijk houdt ze dat lekker vol dan! En hopelijk wen jij ook snel
Nee, maar jij loopt nog een jaar op achter bij mij Bridge En Fieke zit toch nog steeds af en toe in de wagen?

Star, heb jij de canneloni met broccoli en bloemkool van Jamie's Thuis al eens gemaakt? Ik heb nog een halve bloemkool liggen en wil hem niet weer gewoon gekookt eten.
Mamax, het klinkt wel heel lekker!

Hel, hoe is het met De Rug? Kan Helman wel werken?
Compu, wat een leuke foto's op de groep
Jee... Nou Up maar even dacht ik zo...
O dit gaat een gezellige dag worden. Ceetje zegt net dat ze mijn brain uit mijn hoofd gaat halen want dat kan ik niks meer tegen haar zeggen (ze kreeg op haar donder)
Oei... Kan ze niet ergens spelen? Ze vindt opa toch zo lief?
Oei, ik zeg ook: naar pa met die dame! Sorry, ik moet wel lachen hoe ze het zegt.
Oh, ik heb eindelijk echt goed nieuws! Geweldig!
Vertel!!!!!
Op de groep?

Ja euh, paps werkt hoor
Tsssssss, word ik zomaar aagje genoemd

Moet je maar niet zo hard naar de groep rennen!
Jij was er eerder
Vet goed bezig, ben troep aan het verkopen via MP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven