We love ...... HEMA!

18-08-2010 09:14 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen is het weer zo ver. Ik ga naar de HEMA

Nu met een echt boodschappen lijstje omdat ik sommige dingen nodig heb.

Ik ben dol op de handoeken en make-up. Eigenlijk op de hele winkel alleen de kleding loop ik met een boog omheen.

Ook fan?

Meld je hier.

(en ja ik verveel me)
was al fan, maar sinds mijn kortgeleden geopende topic (fotoposters bestellen), ben ik een nóg grotere fan!!!
Ja is de rose lekker?

Ik heb wel eens gehoord dat de wijnen van de HEMA prima prijs/kwaliteit verhouding hebben, goede inkopers.

Ga vanmiddag een flesje halen

Hoeslakens ok, had wel een keer een dekbedhoes die zo strak van de verf stond dat hij ruw aanvoelde, was niet lekker dat kussensloop....
Ben fan van de hotdogs, kaasbroodjes, sauzijcenbroodjes, jelly-beans, schoolartikelen, knutselartikelen, leggings, decoratie-artikelen etc.

Ik vind alleen het beddengoed ruk. Heb 3 keer een dekbedovertrek gekocht en binnen 3 maanden vielen de gaten er al in. Ik heb er ook een aantal van de wibra die half zo duur zijn en die gaan al bijna 1,5 jaar mee zonder faal te worden en gaten te krijgen. Dus het beddengoed vind ik wat minder.
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Handdoeken, servies, strijkplank, babykleding, dekbedovertrek, jongenspyama's en van de foodafdeling neem ik nog wel eens wat mee.

Sommige babyshirts hebben allebei mijn jongens gedragen en gaan nu voor de derde ronde mee bij een vriendin, ik denk dat je echt pech gehad hebt, Whiskers.

Jongenskleding vind ik daarentegen niks. Zie er maar heel zelden wat leuks.
Nog een fan! Ik vond hun 'lash by lash'-mascara heel goed (vergelijkbaar met Masterpiece maar dan voor 3 euro ofzo), maar die hebben ze nu vervangen en ik vind de nieuwe niet zo...

De nieuwe (?) huisdierspulletjes vind ik ook heel lief.
Ik hou er niet zo van...
Hema krijgt wekelijks wel 1 of meerdere bezoekjes van mij en mijn portemonnee.

Ik koop er vooral baby en kinderkleding, af en toe en jurkje of rokjes voor mezelf. En van de week nog een prachtig donkerblauw sweat colbertje, super mooi. Rompers en ondergoed voor oudste koop ik er ook. Op een verdwaald ander merk hier alleen maar Hema ondergoed voor de kinderen.

Etenswaren koop ik er eigenlijk nooit, heel soms gebak. Wel drink er weleens koffie of eet een broodje.

Knutselspullen zijn ook leuk! En de Jip en Janneke spulletjes!
Fan van handdoeken, de handcreme, blocnotes, saucijzenbroodjes, handcreme, scheergel, remover.

Ach, gewoon alles!
.
Zo, ik heb dus echt pech gehad.

3 kussenslopen verdraaid, veel witte t-shirts van vriend verdraaid en dan baal ik gewoon.

Dan geef ik liever meer geld uit als het dan maar mooi blijft.

Ok, misschien dat ik de hema nog een kans geef.

Als het dan goed gaat meld ik me hier wel weer, want sommige dingen zijn ook wel goed.
quote:HEMAlover schreef op 18 augustus 2010 @ 09:39:

Ik hou er niet zo van...
.
en wat is een 'verdraaid' t-shirt?
Sommige dingen zijn wel duur.

Ik vind de smooties best lekker maar wel kostbaar.

Ik heb ooit wat van het naadloze ondergoed gekocht maar dat zat echt niet lekker. Het draaide en kroop op.
Make-up (inderdaad dierproefvrij!). Vooral de eyeliner en mascara.

Handdoeken.

(Knutsel)Cadeautjes.

Verjaardagsspul (slingers, tafellakens, bekertjes etc).

Rompertjes (mijn zoon heeft een sonde (mickeybutton) en draagt ook nog grote rompertjes; is ideaal)

Tompouces.

Af en toe een verjaardagstaart (lekker laten bedrukken in "thema" van verjaardag).

Oudhollands snoep (vooral de salmiakbollen zijn overheerlijk).

De worsten vind ik ook overheerlijk, maar ik heb Crohn, en dan zijn die dingen echt een ramp voor mijn darmen.

O ja, wij hebben ook alle gordijnen van de Hema (twee keer per jaar 20% korting). Bij de bouw van ons huis, even gewacht totdat de kortingsweek langskwam voordat we gordijnen bestelden.

Dat van de wijn heb ik ook al eens gehoord. Toch maar eens proberen. Als er geen zon buiten schijnt, dan maar een roseetje binnenshuis.
Nee geen fan, vind de Hema net als de Ikea, dat wanneer ik er kom, me altijd afvraag wat ik er doe en waarom. Om vervolgens met een beetje prullaria weer te vetrekken om toch niet voor niets te zijn geweest (ook wel koopzucht genoemd)

Verder waag ik me zo af en toe in het restaurant, waar ik dan tussen alle bejaarden een broodje nuttig wat altijd mijn honger stilt, maar waar ik nooit naar verlang.
Wat ik zo leuk vind bij de Hema: als er in andere winkels een aanbieding is van 1,25 per stuk, twee voor 2 euro... dan kost eentje nog steeds 1,25. Bij de Hema kost eentje dan 1 euro. Dát vind ik leuk.

Kinderkleren vind ik ook leuk, als je niet verwacht er maanden mee te doen.

En ze hebben nu allemaal nieuwe Jip&Janneke-spulletjes, ook leuk.

En ik vind die mandjes van waslijndraad ook leuk, maar die vind ik wél duur.
Hier ook een fan, en zelfs de etenswaren vind ik ok, verder erg leuk knutselspul en basis-dingen als beddegoed etc.. Super!

*dadelijk ga ik weer*

ow en ik ga ook vaak even wat drinken met mijn dochter
O ja , dat seamless micro ondergoed vind ik dus juist weer helemaal lekker. Alleen nog geen goede BH gevonden daar, die koop ik dan weer elders.
Rookworst doe ik net als MV ook niet meer aan. Heul biggetjesonvriendelijk.
Wat een super topic!

Ik ben al de hele ochtend aan het kijken voor spulletjes voor mijn nieuwe huisje.. Maar aan de Hema heb ik niet gedacht! Op die site staat ook echt alles, briljant!

Weet iemand of die handdoeken daar een beetje lekker zacht zijn? Niet dat je na 3x wassen je jezelf afdroogt met schuurpapier..
quote:RosaP schreef op 18 augustus 2010 @ 09:40:

en wat is een 'verdraaid' t-shirt?Dat de naden niet meer in je zij zitten maar op je buik en rug
quote:monalisalove schreef op 18 augustus 2010 @ 09:42:

Nee geen fan, vind de Hema net als de Ikea, dat wanneer ik er kom, me altijd afvraag wat ik er doe en waarom. Om vervolgens met een beetje prullaria weer te vetrekken om toch niet voor niets te zijn geweest (ook wel koopzucht genoemd)Waar haal jij dan zulke dingen?
Verdraaid shirt is wanneer de naden aan de zijkant na het wassen scheef zitten.

Ik strijk heel veel en pissiger kun je me gewoon niet krijgen.

Dat is zo irritant zeg!
Ik koop er ook heel veel. Vleeswaren vind ik daar altijd goed... Lekker gebak... Beddegoed en handdoeken ook altijd. Leuke tienerondergoed voor dochterlief en 'vroeger' ook al haar andere ondergoed. Sokken, make-up.... Ik denk dat ik wel kan door blijven gaan...
quote:Michelle90 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:45:

Weet iemand of die handdoeken daar een beetje lekker zacht zijn? Niet dat je na 3x wassen je jezelf afdroogt met schuurpapier..Heerlijk zacht en lekker dik zelfs na 1,5 jaar
quote:ivy1970 schreef op 18 augustus 2010 @ 09:17:

@Mylenevalerie

Duur????? De Hema??? Je bedoelt toch wel dezelfde winkel???

Ja ik ben een Action-fan , Veel goedkoper. En veel dingen vind ik er echt duur hoor bij de Hema. En de kwaliteit is vaak voor die prijs ook prut.

Iemand hier had het over make-up, dat vind ik wel super van de make-up van de Hema, het wordt niet op dieren getest dus mijn oogpotlood komt wel van de Hema vandaan.

Maar een rookworst eet ik er niet meer sinds dat gedoe dat ze biggen gebruikte die onverdoofd werden gecastreerd. Nou ja, was toen overal in het nieuws, ik heb het verder niet meer gevolgd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven