Wie is er weg?

13-08-2010 13:16 313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, op basis van de knopjes, ga ik uiteindelijk ook vertrekken. Desondanks wil ik hier bijhouden wie er allemaal vertrokken is van het forum. In deze openingspost probeer ik het bij te houden. Hieronder kan gemeld worden wie er weg is, een argumentatie en het is een vrij land, dus discussie mag ook. Mijn excuses voor het wellicht wat kromme verhaal, maar ik ben tegelijkertijd ook aan het bellen en ben de slechtste multitasker ooit..

Dit zijn dus de mensen die vertrekken naar aanleiding van recente ontwikkelingen op het forum (de knopjes). Mits dit verandert is er de kans dat ze de beslissing intrekken.

Weg van het forum:

Sgaapie

Etosha

Diaantje1971

Michelle90

Meds

Lindy

Yasmijn

Ayla520

loomii

bettywright

arwen173

paaltje

strawberry86

noahtb

dorinke

Denken aan een mogelijk vertrek

ikbenikenikbenertrotsop

Sanmi

Babsjuh

Jessy

_soleil_

Robin78

nummerzoveel

Komt terug onder nieuwe naam

La vie en rose

Bloempje13

Piba

queenie1

Kabouter23

Jumpsje

Zusenzoo

Mariannanas

yathibiyya

BK66

arthemisDCS

Ga je weg?

Totaal aantal stemmen: 146

Ik vertrek! (8%)
Ik kom terug onder nieuwe nick! (11%)
Ik blijf (60%)
Ik weet het nog niet (21%)
Dat bedoel ik!

Zijn ze gek geworden zeg. Alles moet maar geconnect worden en openbaar op andere sites geflikkerd kunnen worden, een parenclub is er niets bij
quote:milo schreef op 18 augustus 2010 @ 18:11:

Yasmijn is er ook nog. Mooi, want anders kun je het forum wel opdoeken.Vind je?
quote:dangeensuus schreef op 18 augustus 2010 @ 18:37:

Dat bedoel ik!

Zijn ze gek geworden zeg. Alles moet maar geconnect worden en openbaar op andere sites geflikkerd kunnen worden, een parenclub is er niets bijSharen, Suus, dat noemt men sharen.
quote:S0LEIL schreef op 17 augustus 2010 @ 23:07:

[...]

Geen idee, aangezien 1500 stemmen nog geen 20% is van alle actieve forummers van de laatste weken, denk ik dat heel Nederland stiekem een account heeft hier. Zitten we dus allemaal moeilijk te doen over onze privacy, terwijl we de hele tijd met onze moeder, buurvrouw en beste vriendin zitten te discussiëren hier Eh nou, dat wist je toch al?
Jankerd
quote:yasmijn schreef op 18 augustus 2010 @ 18:41:

[...]

Vind je? Best een mooi behangetje.
Interieur, ik word vergeleken met interieur. Fraai is dat!
Ik heb hier net gestemd dat ik blijf. Maar da's ná de poll dat die kutknopjes weggaan.

Al jaren pas ik op met wat ik hier zeg. Zelfs té erg.

Dan wil ik eens wat zeggen/melden/delen, tik me suf en wis het toch maar.
Ik blijf!
Stressed is just desserts spelled backwards
Yasmijn.
Gneh.. heb uit veiligheid ook mijn Hyves en Facebook account opgeheven...

(schijn) veiligheid voor alles he

Ik wens niet te sharen!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Jammer Freak, je komt hopelijk snel weer terug.

Dag lieverd
Ik maak zelf wel uit of ik wat wil sharen.

Maar goed, Nee heeft overduidelijk gewonnen, dus ze kunnen niet anders dan die knoppen elimineren.
Ik snap niet goed hoe die knopjes te linken zijn aan FB an Hyves als je hier niet onder je eigen naam post. Kan iemand me dat uitleggen?
quote:Djessy schreef op 18 augustus 2010 @ 18:43:

[...]

Eh nou, dat wist je toch al? Huh, wie ben jij dan, Djessy?

nou moet ik wéér een nick bedenken
Ik zou nog graag antwoord willen krijgen, iemand?

Dit hele gedoe wat zich afspeelt rondom privicay op dit forum zet ook mij aan het denken. Ik heb hier nooit geheimen verkondigd, maar toch..heb al heel wat jaren geschreven (ook onder andere nicks). Het liefst zou ik deze nicks willen laten verwijderen (incl de geopende topics) en met een schone lei beginnen..

Kan zeker niet?
Hoi Kym,

die knopjes zijn er alleen om op Facebook/hyves en dergelijke een link naar een TOPIC te plaatsen. Er vindt geen enkele connectie plaats met een specifieke nick. Het is dan ook een beetje overspannen gezeur.

Nee, op internet ben je niet anoniem en ja, het is belangrijk voor je eigen veiligheid om daar op te letten. Maar dat gezeik over die stomme knopjes is erg overtrokken. De discussie richt zich op privacy, terwijl dat hierbij helemaal niet betroffen is. Zoals ik elders al zei: dit is gewoon massahysterie; stonden we met zijn allen op een plein dan waren er doden en gewonden gevallen. Amen!
En nee, Kim, topics worden zelden of nooit verwijderd, en berichten van gesloten nicks ook niet.

Als je met een nieuwe Nick begint en je niet kenbaar maakt als "voorheen die-en-die" dan ben je weer helemaal anoniem, tenminste BINNEN het vivaforum!
Eens met JJ, puur schapengedrag
Ik zal wel (te) blond zijn, maar ik snap echt niet welke knpjes er worden bedoeld...wat heb ik gemist?
Ze zijn nu weg, maar er zaten bij de OP 4 knopjes aan de rechterzijde, waarmee je dat topic kon versturen aan Hyves, Twitter e.d.

Heel veel mensen schrokken hiervan omdat ze dachten dat al hun gegevens op straat lagen als mensen dan onder hun loepjes keken en daarom zijn massaal acounts opgezegd en nieuwe nicks aangenomen en onder invloed daarvan zijn de knopjes nu weg.
Namma, naar aanleiding van een poll zijn de knopjes al weer verwijderd.
mosterd, hmm!
Ah, bedankt voor de opheldering JanneJip, kon zelf ook al met geen mogelijkheid een link vinden tussen de 'knopjes' en mijn prive websites (zoals FB).

Deze nick is prima, maar ik heb wel eens gepost onder een andere nick (onderwerpen die me iets te prive waren).

Ik verwacht niet dat mijn directe omgeving forumt eigenlijk, maar toch. Als een bekende mij hier in bepaalde topics leest, dan is het gewoon 1+1. Een eitje. Aan de andere kant heb ik ook weer niets schokkends geschreven ofzo, maar ach, het zal enkel het gevoel zijn.
Maar wat betekent het 'accounts opzeggen' dan Iris?
Eens met Kym. Ik blijf dan ook gewoon onder mijn oude nick posten. En zoveel spannends heb ik hier nou ook weer niet verteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven