Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Dat kan je wel stellen ja, Dove

De nagelwielen en topcoat lagen hier net in de brievenbus

Ben alleen niet heel erg onder de indruk van de topcoat. Hij droogt niet heel erg snel.
quote:elleinspe schreef op 19 augustus 2010 @ 12:14:

Oooee.....deze lijkt me ook mooi......

Duochrome van Nubar Peacock Feather

[afbeelding]Ja die is echt super! Ik heb deze ne purple beach van Nubar. Ik ze
Die wraps kun je ook bij het kruidvat van essence kopen. Kun je je gescheurde nagel mee plakken, als ie scheurt dan kun je zo'n enorm lengteverschil verdoezelen. Nooit zelf gedaan trouwens hoor.

Je kunt het trouwens ook fixen met een theezakje en nagellijm, heb ik ergens gelezen
quote:Wintermuts schreef op 19 augustus 2010 @ 14:15:

[...]

Ja die is echt super! Ik heb deze ne purple beach van Nubar. Ik zeDoe dat nou niet Wintermuts.......werk nou èèn keertje mee en zeg dat het rommel is.........please?
Het valt me trouwens op dat al die mooi gelakte nagels ver onder de nagelriem gelakt zijn.. Als ik lak probeer ik onder mn nagelriem te beginnen maar ik eindig er altijd half op waardoor ik nog 3 dagen de nagellak daar weg lopen te krabbelen.. :o
quote:blauwbloempje schreef op 19 augustus 2010 @ 15:45:

Het valt me trouwens op dat al die mooi gelakte nagels ver onder de nagelriem gelakt zijn.. Als ik lak probeer ik onder mn nagelriem te beginnen maar ik eindig er altijd half op waardoor ik nog 3 dagen de nagellak daar weg lopen te krabbelen.. :o

Huh? Je bedoelt onder het witte maantje van je nagels?

Je moet wel voor het lakken je nagelriemen terugduwen, ik gebruik ook nog een cuticle remover om de dode velletjes weg te halen (nfu oh cuticle remover).

En of je werkelij op het vel van je nagelriemen komt, dat gebeurt soms, maar met een beetje oefening gaat het echt steeds beter. Mijn tip is ook: eerst je dominante hand lakken en dan pas je andere. Goed op tafel leggen, met goed licht ed. En een kwastje met nagellakremover ernaast of een nagellakremoverstift zoals van de essence oid.
quote:elleinspe schreef op 19 augustus 2010 @ 14:44:

[...]

Doe dat nou niet Wintermuts.......werk nou èèn keertje mee en zeg dat het rommel is.........please?

Ehm, de kwastjes zijn erg dun en lakken niet zo super?

(helpt dat? Genoeg om van deze superkleuren af te stappen?)
Ik laat ook altijd een heel klein randje nagel over hoor, vind het lelijk staan als het tegen de nagelriem aan gelakt is.
quote:Wintermuts schreef op 19 augustus 2010 @ 15:50:

[...]

Ehm, de kwastjes zijn erg dun en lakken niet zo super?

(helpt dat? Genoeg om van deze superkleuren af te stappen?)Euhhh................nee
Blauwbloempje, oefenen oefenen en nog eens oefenen!

Bovendien moet je ook niet heel dicht op je nagelriemen willen lakken. Dat vind ik persoonlijk erg lelijk.
Pff wat hebben jullie veel gekletst! Ik ga morgen op mijn gemak bijlezen (paar drukke en vervelende dagen achter de rug..). Wel net even mijn nagels opnieuw gelakt, met het french manicure-stiftje van essence. En.. de topcoat Seche Vite, ik ben enthousiast, hij lijkt inderdaad erg snel te drogen!!
Jammer zeg.........ik zie net dat Tangerine haar account ook op non-actief heeft staan
Ja, ik had het afscheidstopic gezien

Spoken, tot morgen!
tangerine weg?! Aw dat vind ik jammer :(

Geinspireerd door de nieuwe Khaki's van Chanel wilde ik zelf n legergroen gaan 'franken' (zelf n kleur maken door te mengen), maar hoe doe je dat? Ik heb geen lege flesjes ofzo.

Naja ik zag bij Pieces n hele mooie army green, binnenkort maar ns halen.

Het merk weet ik niet meer maar Brittish Race Car Green zag er op de swatches ook gaaf uit! *voelt n groene periode aankomen*

Poging aan het doen om deze op mn nagels te krijgen met base en topcoat. = Rimmel Pompous
Pompous looks funky!
Hee kenners!

Herome nagelverharder, helpt dat nou echt?

Ik ben weer bezig te laten groeien, maar ze zijn zo zwak, scheurt altijd.
Geen bijzonderheden
@ Karan, ohh lol, das mijn andere tic, Marlies Dekkers sparen. (ik match mn M/D's met mn kleren, probeer mn lakjes ook te matchen, vandaag ff niet helemaal ok)
Jeetje, jullie topic is geweldig (en nagellak verslavend).

Ik heb jarenlang acryl nagels gehad, en echt mooie platte ook, niet van die dikke aardappels op je nagels :-)

Alles erop en eraan, van natuurlijk tot nailart met bladgoud, droog bloemetjes erin verwerkt etc. Te gek om op te noemen.

Nu laat ik ze zelf langer groeien, heb sinds een jaar of 2 geen acryl meer gehad, maar mijn nagels zijn erg dun en breekbaar, vooral mijn rechter wijsvinger!

Welke nagel versterker is nu echt goed???
Dat vroeg ik dus ook
Geen bijzonderheden
Ik zie het, sorry, hahaha!

Dan is de nood wel erg hoog!
Ik vind de nailhardner van de etos erg prettig. Kost geen drol (paar euro) en maakt mijn nagels een stuk harder.

Geen ervaring met Herome.
Mooi kleurtje Glitterz.
Thanks, Zwup.

Daarover kun je gewoon nagellak doen neem ik aan=
trind schijnt het beste nagelverhardersysteem te hebben.

Mijn nagels zijn hard zacht, dus ik heb er geen ervaring mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven