idee voor mannendag

15-08-2010 21:08 18 berichten
Vorige keer ben ik hier erg goed geholpen, dus ik dacht ik probeer het nog eens.

Binnenkort heeft mijn man met zijn vader en broer hun mannendag. Ze zoeken nog een leuk uitje het liefst omgeving Noord-Holland of Zuid-holland (tot ong Leiden)

Een beetje sportief zijn ze wel, wandelen, varen,fietsen, maar niet te gek. Wat ze ook erg leuk zouden vinden is iets zoals Nemo, maar dan voor volwassenen, ik weet niet of dat bestaat. Techniek en proefjes doen vinden ze geweldig.

Waar ze niet van houden zijn, rondvaarten, wandelen over de wallen oid. of het op een zuipen zetten. (nou klinkt het net alsof ik dat niet wil, maar zo moeilijk ben ik niet hoor!) Iets als een biermuseum,(ja ik heb opgelet in mijn vorige topic) is ook wel leuk, maar dan wel gecombineerd met iets.

Financieel willen we het graag een beetje bescheiden houden.

Iemand een leuk idee. ?

Oja, tuurlijk weet ik dat eigenlijk mijn man dit zou moeten uitzoeken, maar ja, die zit niet op het vivaforum.
Alle reacties Link kopieren
Voetbalmuseum in middelburg, of op zee vissen.racen in zandvoort.
Is het Corpus niets voor hen? Ligt vlakbij Leiden. Zie je de werking van het menselijk lichaam.

Of van Scheveningen naar Katwijk wandelen en daar lunchen. Of andersom en dan in Scheveningen kiteles volgen.
Middelburg is te ver voor ons, de andere twee hou ik in gedachten.

Bedankt voor je reactie.

Oja, vorige keer hebben ze een GPS wandeltocht gedaan, was erg leuk.
abseilen van de euromast?
Oei, abseilen van de Euromast weet ik zo net nog niet. Mijn schoonvader van bijna 60 moet ook mee kunnen doen.

Is het Corpus ook leuk voor volwassenen? Ben er nog nooit geweest.
haha in dat geval misschien niet zo'n goed idee
Nah, Corpus, heeft niet echt veel niveau. Meer voor leergierige kinderen. Slipcursus is wel leuk!
Guria, toch maar niet doen dan, denk ik, haha.

Mm, dat van dat Corpus dacht ik al een beetje, toch maar wachten totdat de kinderen ouder zijn, dan is het wel een leuk uitje. Maar dus niet voor een mannendag.

Slipcursus ga ik even opzoeken.
In Rotterdam kan je een tour maken met een amfibiebus door de haven.
Laat ze gaan vliegeren op t strand! of met zo'n karretje erachter!
Of wadlopen! (wel n beetje noordelijker, maar ach )
Blokarten is erg leuk, maar dan heb je ook een plan B nodig voor als 't weer niet meewerkt. Hetzelfde geldt voor vliegeren.

Volgens mij is een slipcursus behoorlijk aan de prijs, maar wel heel leuk natuurlijk.

Solex huren? Of een sloep, paar uurtjes varen en aansluitend uit eten.
Wat een leuke ideeen allemaal zeg! Wadlopen heb ik zelf wel eens gedaan een was echt een leuke ervaring. Even aan man vragen hoe het met de afstand zit.

Vliegeren vind ik ook een super idee, weet ik zeker dat ze dat heel leuk vinden. Blokarten ken ik niet, even bekijken.
In Den Haag zit het museum voor communicatie: http://www.muscom.nl/

Ze kunnen dan ook een film kijken in www.omniversum.nl (ken je dat? Grote koepel waar films op geprojecteerd worden).
Een NS-wandeling (zelf zoeken via de site van er-op-uit) die variëren qua lengte en startpunt/eindpunt kunnen hetzelfde zijn, maar ook kan de route met de trein en dan terug lopen door meestal een mooi (natuur)gebied terug naar het station.

Ze hebben ook fietstochten en soms mogelijkheid om fiets te huren via NS.
Mooierlandschap.nl is misschien een leuke site om zelf te bekijken.
Heb toevallig net ook je andere topic gelezen, maar een dagje waterskiën in Heerhugowaard bij Skeef.

Heb het zelf tijdje geleden gedaan met collega's tussen de 20 en 65, en iedereen vond het hartstikke leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven