I love Action

20-08-2010 23:37 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

wie is er nog meer fan van de action? meld je hier:D

Ik ben pasgeleden verhuisd, en wat heb ik allemaal niet gehaald van de action>>?!! hahah je kunt er echt van alles halen.

Wat heb je als laatst van de action gehaald?
Witsel! Dekt als een tierelier!
ben niet echt een super fan van de action (de eerste keer wel hoor, maar de kwaliteit is soms toch wel van mwja)

maar als laatste gekocht is speelgoed voor de hond.
haha super :D owja ik heb duseen rvs koelkast en fornuis en ik kon het erg moeilijk schoonkrijgen totdat ik de tip kreeg van een grijze spuitbus in de action voor 1, 70 euro :D als ik daarmee schoonmaak blijft het wel 1 week schoon , anders was ik dagelijks een paar keer bezig om de vingerafdrukken en viezigheid weg te poetsen
tot op heden heb ik geen verschil gemerkt van kwaliteit , behalve de handdoeken op 1 of ander manier worden ze sneller nat dan andere
Ik heb erg veel spullen bij de Action gekocht.
Ik ben dol op action, actionman heb ik wel vijf of zes verschcillende uitvoeringen van en ik ben al jaren hartstikke reactionair!
ik ook joh volgens mij heb ik de halve winkel gekocht, van afdektape tot handdoek , van glazen tot accecoires in het huis, van chocola tot pleisters en tuinspullen , kussens echt super winkel:D
Ik koop er meestal dingen als shampoo en zonnebrand etc.

Heb er laatst ook een wok en wat andere pannen gekocht.
Wijnglazen.

( en néé............niet voor een bruidspaar! )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hier staan al 113 postings van fans wat ze gekocht hebben;

De Action
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Juliet86 schreef op 20 augustus 2010 @ 23:42:

haha super :D owja ik heb duseen rvs koelkast en fornuis en ik kon het erg moeilijk schoonkrijgen totdat ik de tip kreeg van een grijze spuitbus in de action voor 1, 70 euro :D als ik daarmee schoonmaak blijft het wel 1 week schoon , anders was ik dagelijks een paar keer bezig om de vingerafdrukken en viezigheid weg te poetsenZou je eens willen kijken hoe dat spul heet? ik heb ook van dat vlekkerige rvs.
Verjaardagstraktaties voor de kinderopvang: 18 potjes klei inclusief vormpjes (of een soort deegroller, of een vormpjespers) à 0,69 euro per stuk. En zonnebrand van L'Oreal. Koop er ook wel 'ravotkleertjes' voor ons dochtertje van 4, had een keer een strokenspijkerrok, dat ding was een doorslaand succes. Iedereen wilde weten waar ik het vandaan had. Hij kostte 3 euro
Onderbroeken met pijpjes, geen schurende bovenbenen meer als je een jurkje draagt.
Twee pompjes desinfecterende handzeep... waarvan ik er bij thuiskomst achter kwam dat ik er blijkbaar eentje bij de kassa had laten liggen.

En een schetsboek gekocht
Ze hadden vandaag een groot spandoek: 1000 artikelen voor 1 euro. Das niet veel geld voor zo veel spullen.
@ ruza
quote:sassafras schreef op 20 augustus 2010 @ 23:59:

Onderbroeken met pijpjes, geen schurende bovenbenen meer als je een jurkje draagt.Geil.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Amy27 schreef op 20 augustus 2010 @ 23:52:

[...]

Zou je eens willen kijken hoe dat spul heet? ik heb ook van dat vlekkerige rvs.Het heet RVS reiniger en het lijkt op een verfspuitbus . Het is wit van kleur met zilvergrijze dop. Ik moest eerst ook ff zoeken in het schap tussen de schoonmaakartiekelen, anders vraag je een medewerker
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 augustus 2010 @ 00:06:

[...]

Geil.
Schoolspullen! Niet normaal goedkoop daar! En ze hebben leuke dingen.

En ondergoed (boxer en topje) voor mn stiefdochter..erg leuk!
vochtige huishouddoekjes! kosten zowat niets!
Leesbrillen in diverse sterktes (om uit te testen welke goed is) van 0,69 per stuk, brillenpoetsdoekjes, wasmiddel, cadeautjes, speelgoed, knutselspullen, kookboeken, kookspullen, stretchbed, kaarsen, en nog heeeel veel meer.
Tekenpapier en potloden voor zoon van 2,5. Toen we nog in de zindelijkheidstraining zaten heb ik daar massa's stickers ingeslagen, verder haarverf, shampoo, ondergoed voor de jongste (met Cars), houten puzzels.

Eigenliijk kom ik altijd wel met iets thuis.
Krijgen we straks een topic van een meisje dat haar stiefmoeder niet mag omdat ze alleen maar action ondergoed mag dragen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven