Help!!!!
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:25
Wie kan mij helpen? Ik heb een relatie van 9 jaar achter de rug, ik ben nu sinds een jaar alleenstaand. Mijn ex ging bij me weg toen ik 36 weken zwanger was van ons vierde kindje. Ik heb hem dat nooit kunnen vergeven. Na 3 maanden kreeg hij spijt en wou hij me terug ik heb dat niet gedaan. Hij heeft al die tijd bij zijn zusje gewoond. Nu woont hij sinds een maand bij een andere vrouw in omdat hij geen woonruimte en geen inkomen heeft. Toen ik het hoorde brak er iets in mij, toen werd me pas duidelijk dat ik nog steeds van hem hield. Ik ben hem op gaan zoeken en hij is met ons mee terug gegaan. Hij woonde sinds vorige week donderdag bij ons de eerste paar dagen waren super maar ik ging me steeds meer aan hem ergeren. Ik heb dus voorgesteld dat ik een kamer voor hem ging huren zolang hij geen werk heeft en we zo weer aan onze relatie konden werken, dat wil hij niet en ondanks dat hij niks met die andere vrouw heeft is hij nu weer terug naar haar. Die vrouw heeft zelf ook geen werk en hij zegt dat ze tenminste niet zeurt dat hij werk moet zoeken. Ondanks alles is me duidelijk geworden dat ik nog steeds van hem hou alleen dat we voorlopig niet samen kunnen wonen. Wat moet ik nu doen??
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:31
nee ik hou echt van hem, alleen moet hij eerst aan zichzelf werken voor dat we weer samen kunnen wonen. Dit is echt zo moeilijk, iedereen in mijn omgeving zegt laat hem toch stikken jullie hebben niks aan hem enz enz. Maar ik hou ondanks alles nog steeds van hem en ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet.
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:31
Een man die niet wil werken? Die is bij mij aan het verkeerde adres! Zeker als we samen 4 kinderen zouden hebben....
Kappen! Zo'n man heb je helemaal niets aan. En houden van: Daar is respect voor nodig vind ik. Iemand die en niet wil werken en niet aan zichzelf wil werken, kan ik geen respect voor opbrengen! Hij is degene die is weggegaan toch? Zelfs toen je notabene zwanger was....en nu wil hij op hangende pootjes terug? Waarom?
Kappen! Zo'n man heb je helemaal niets aan. En houden van: Daar is respect voor nodig vind ik. Iemand die en niet wil werken en niet aan zichzelf wil werken, kan ik geen respect voor opbrengen! Hij is degene die is weggegaan toch? Zelfs toen je notabene zwanger was....en nu wil hij op hangende pootjes terug? Waarom?
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:34
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:38
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:40
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:42
zaterdag 21 augustus 2010 om 19:44
quote:nickname schreef op 21 augustus 2010 @ 19:35:
Ik weet dat jullie helemaal gelijk hebben en toch blijft het heel moeilijk. Ik dacht echt dat ik eroverheen was na een jaar en nu ineens dit.
Dus als een vriendin naar je toe zou komen met dit verhaal, dan weet je wel wat je haar zou adviseren. Gun jezelf dat ook!
Hou vast aan het feit dat je weet wat nu het beste voor jou en je kinderen is en trap er niet nog een keer in.
Ik weet dat jullie helemaal gelijk hebben en toch blijft het heel moeilijk. Ik dacht echt dat ik eroverheen was na een jaar en nu ineens dit.
Dus als een vriendin naar je toe zou komen met dit verhaal, dan weet je wel wat je haar zou adviseren. Gun jezelf dat ook!
Hou vast aan het feit dat je weet wat nu het beste voor jou en je kinderen is en trap er niet nog een keer in.
zaterdag 21 augustus 2010 om 20:59
zaterdag 21 augustus 2010 om 21:12
Als iemand je al verlaat als je zwanger bent, dan is het toch een sukkel 1e klas. Bovendien als je, je al groen en geel ergert naar een paar dagen, dan heb je het antwoord al. Gesteld dat hij morgen een baan krijgt, weer terugkomt, dan erger je, je waarschijnlijk al scheel aan de manier waarop hij eet/uit zijn neus peutert/ op de bank languit ligt.
Kortom het feit dat hij 4 kinderen heeft en liever teruggaat naar zijn voormalige hospita, omdat die niet zeurt zegt al veel. En al had hij geen baan, hij kan alsnog een fijne vader voor zijn kinderen zijn en jouw er mee helpen. Doet hij niet, dan is alles verspilde moeite.
Kortom het feit dat hij 4 kinderen heeft en liever teruggaat naar zijn voormalige hospita, omdat die niet zeurt zegt al veel. En al had hij geen baan, hij kan alsnog een fijne vader voor zijn kinderen zijn en jouw er mee helpen. Doet hij niet, dan is alles verspilde moeite.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
zaterdag 21 augustus 2010 om 23:05