klantonvriendelijkheid attractie

22-08-2010 17:20 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag in Alkmaar op de kermis geweest met de kids. Bij een aatractie kaartje gekocht maar helaas durfde mijn kind opeens niet meer.

bij het proberen terug te geven van het kaartje wezen ze op de achterkant 'geen teruggave"". op zich kan ik dat begrijpen maar bij een kinderattractie mogen ze toch wel wat klantvriendelijker zijn. Bij andere kinder attracties gaan ze er wel wat flexibeler mee om.

Kortom deze verdiend wat mij betreft geen prijs voor klantvriendelijkheid
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 22-08-2010 22:34
Reden: naam verwijderd -> smaad/laster
% gewijzigd
En ik wacht op het "mijn toetje viel toen ik ondersteboven in de octopus hing en nu krijg ik geen geld terug"-topic.
ja sorry ik heb geen emailadressen meer over Pood Erwt
@ alkmaarnees;Heb je je nu speciaal voor dit topic aangemeld op het forum?
Godschristus idioot. Jouw kinderen durven niet. Geef die kaartjes dan lekker aan de kindjes die bij je in de buurt staan die wél durven! Kunnen zij lekker een keertje extra!
quote:luna30v schreef op 22 augustus 2010 @ 17:50:

Goed.. dat was vast het laatste bezoek van Alkmaarnees.

Die zit nu elders te klagen over de onklantvriendlijke behandeling op het Viva forum..niet alleen het laatste bezoek, ook het eerste
ik vind eigenlijk dat dat kind zn moeder moet terug betalen.

is ie nou helemaal be-la-ta-feld!

ineens niet meer durven.

ik zou het geld terugverdienen door m gewoon vandaag geen eten meer te geven.

zo.
quote:Yavanna schreef op 22 augustus 2010 @ 17:52:

TO wat vind jij eigenlijk van de c1000?
Alkmaarnees, heb je iets gehad aan alle adviezen hier?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik duw altijd mijn kind erin en genieten zal ie.

hij wilde het toch zelf, niet ja zeggen en nee doen, daar ga je toch niet in mee, wat is dat nu voor een opvoeding.

quote:mylenevalerie schreef op 22 augustus 2010 @ 18:13:

Alkmaarnees, heb je iets gehad aan alle adviezen hier?
Jammer trouwens dat het zondag is, het was een leuk vrijmiboto geweest. (Oef, zo fout vals ben ik anders nooit.... écht niet)
thee wijzigde dit bericht op 22-08-2010 18:15
Reden: wel goed typen, ondanks rosé ;)
% gewijzigd
quote:dangeensuus schreef op 22 augustus 2010 @ 18:03:

En bedankt Layla, ik ben er al 18 jaar niet meer geweest en heb nu het zieke lied in mijn hoofd

Tegenhanger:

Monsieur canibale lalalalala
quote:dangeensuus schreef op 22 augustus 2010 @ 18:03:

En bedankt Layla, ik ben er al 18 jaar niet meer geweest en heb nu het zieke lied in mijn hoofd

Tegenhanger:

Monsieur canibale lalalalala
quote:thee schreef op 22 augustus 2010 @ 18:14:

Jammer trouwens dat het zondag is, het was een leuk vrijmiboto geweest. (Oef, zo fout vals ben ik anders nooit.... écht niet)Was ook mijn eerste gedachte.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Erwt schreef op 22 augustus 2010 @ 18:05:

*wacht op het 'ik had vandaag toch zo'n zeikerige klant bij mijn botsautootjekraam'-topic*

Erwt, btw, moet jij je niet bezighouden met verjaarsvisite, taart snijden, toastjes smeren? Btw, van harte en hierbij mijn
Maar voor een goede zomiboto heb je ook een tegenstribbelende TO nodig, en ik vrees dat deze TO niet aan die beschrijving voldoet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Btw, Suus heb je pront geflanneerd op je vakantie in je kekke KL-ettjes? Welkom terug iig en net zoals Muis, heb ook jij niks gemist hier in je vakantie hoor
quote:pantalaimon schreef op 22 augustus 2010 @ 18:19:

Maar voor een goede zomiboto heb je ook een tegenstribbelende TO nodig, en ik vrees dat deze TO niet aan die beschrijving voldoet.

maar bij een zomiboto heb ik prosecco, op vrijdag gewoon rosé, dus de zondag biedt perspectief

lees : hij was net nog in de bonus bij Harry
Huilie. Hoe duur kost zo'n kaartje nou helemaal?
Thee ik heb vreselijk geflaneerd, heb de Hans-Saga meegekregen,en ben ook nog naar de Sail geweest, je kunt met redelijke zekerheid stellen dat ik echt gesloopt ben en blij ben dat ik weer thuis ben
quote:pantalaimon schreef op 22 augustus 2010 @ 18:06:

En ik wacht op het "mijn toetje viel toen ik ondersteboven in de octopus hing en nu krijg ik geen geld terug"-topic.Wie was jij eerst?
Waar is TO gebleven?????
Hè.... wat rot voor je zeg!
Met een ploeg Joego's naar de betreffende kermisattractie.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven