Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fatsoensnormen tellen niet met het internet daten.

Het is onvoorstelbaar hoe veel mensen 'shoppen en hoppen' voor de hobby,fun,spanning of whatever.

Maar zo zout als Poezelig beschrijft.....heb ik het nog niet gegeten.

Onvoorstelbaar.

Ik mail nog steeds met die man,woont hier 4 km. vandaan,hebben een aantal dezelfde vrienden/kennissen.

Hij maakt nog geen aanstalten om af te spreken,maakt mij op dit moment ook niets uit.

J. belde vanavond out of the blue,ik heb mijn mening nog maar een keer benadrukt.

Ik ben geen prioriteit,dan ook geen optie (gejat van een mede forummer).

@Boarder;dat verhaal over vrienden blijven is een goedmakertje.

Werkt niet,verwaterd binnen een paar weken (wat Anniemal ook al zegt).
quote:boarder schreef op 23 augustus 2010 @ 20:45:

Waarom doen we onszelf dit eigenlijk aan Ja,laten we het daar eens over hebben
Omdat als het wél klikt, dat ook wel weer héél errug leuk is :-)

Sory meiden, ik sta er op dit moment iets anders tegenover dan jullie Ik geniet ervan voor zolang het duurt :-)
quote:Madelief20 schreef op 23 augustus 2010 @ 20:56:

Beetje dommig misschien maar hoe weet je dat je verwijderd bent op msn?Extra-Opies-In linkervak aanklikken Privacy en dan zie je ergens een alinea: Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon...
Ik ben er ook klaar mee, had een leuek date in het vooruitzicht, ik verwacht helemaal niks, gewoon een leuke avond.

Maar weet nu al dat hij daarna ook nog met andere dates heb afgesproken.

Natuurlijk is het eerlijk van hem dat hij het zegt, maar ik ben het zo zat, dat ik nooit goed genoeg ben, blijkbaar nooit leuk genoeg, altijd moet er, ik heb dit al meer meegemaakt, al andere afspraken zijn.

Bevalt de een niet, hoppa afvoeren de volgende zit al op de reservebank.

Bah, voel me er gewoon minder waardig door.
quote:Bibine schreef op 23 augustus 2010 @ 21:44:

Omdat als het wél klikt, dat ook wel weer héél errug leuk is :-)

Helemaal mee eens! Net als 'goedmakertje' mr. Date 1 1/2 uur aan de lijn gehad Donderdag staat vast en hij komt wéér eten

Heel mijn dag is weer goed
quote:pearle schreef op 23 augustus 2010 @ 22:01:

[...]

Extra-Opies-In linkervak aanklikken Privacy en dan zie je ergens een alinea: Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon... Kijk zo leer je weer eens wat... die gaan we onthouden
Af en toe krijg je inderdaad het gevoel van een ordinaire vleesmarkt... is de één niet goed genoeg, dan trekken we gewoon een nieuwe uit het schap. Ik heb het er met mr. Date ook wel over gehad... vooral in het allereerste begin is iemand er naar mijn mening natuurlijk vrij in om meerdere contacten te hebben. Maar zodra het wat meer klikt, dan moet je je ook af gaan vragen of je dat wel wil. Niet dat je iemand direct aan banden legt, maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel...
anniemal: wat leuk dat jullie meteen weer een nieuwe afspraak hebben gemaakt! fijn om te horen dat er ook gewoon mannen zijn die wel weten wat ze willen haha

wat je zegt over dat meerdere contacten ben ik wel met je eens t lijkt me niet leuk om te weten dat je met iemand op date gaat en hij daarnaast nog 2 dates heeft

bibine: wat leuk dat het zo goed gaat bij jou!
Hahaha ik had er ook een hard hoofd in na al die vreemde types...je zou er bekant een boek over kunnen schrijven. Het voelt met hem gewoon goed...heel relaxed. En zolang het leuk is, is het leuk toch?

Klopt...kijk, ik kan natuurlijk niets controleren (en dat wil ik ook helemaal niet), maar het zóu kunnen dat mr. Date naast mij nog wat contacten heeft lopen. Maar ik ga er eigenlijk niet vanuit.

Btw: wat heerlijk om dit soort dingen ook eens aan iemand anders dan je vriendinnen te kunnen vertellen! De lotgenotenclub (*gniffel*)
Zo kan je inderdaad op Msn kijken bij wie je toegevoegd bent of dus van het lijstje bent afgegooit.

Maar...ik moet er wel even bijzeggen dat dit niet altijd klopt. Zo kan je daar ook bv kijken bij jouw geaccepteerde contactpersonen en als je dan rechts klikt krijg je toevoegen, naar lijst of verwijderen,,als verwijderen zwart is dan zou je ook niet in andere z'n lijst staan.

@@@Dit klopt dus niet altijd.@@@@

Ik heb op dit moment dus personen waar ik dus echt gewoon zeker van weet dat ik in hun lijst sta, die niet gemeld worden in m'n lijst......

Dus voordat je verkeerde conclusie's daaruit trekt, wacht het even af.

Bij mij had hij me dus als vriendje gevraagd en me dus verwijderd dus dat was duidelijk.

Waarom doen we dit onszelf aan hahaaaaaaaa

Heb er ook al hele leuke mensen mee ontmoet, veel gelachen, leuke interesante gesprekken gehad.

En met heleboel heb ik dus nog gewoon contact via msn. Z'n bij mij ook verschillende mensen op msn waar ik nooit mee gedate heb of gezien heb maar waar ik toch heel lang contact mee heb via msn.

En door al die gewoon leuke mensen weet ik dat er ook hele gewone leuke mensen rond lopen op internet dat het dan tussen die personen niet tot daten of meer komt betekent niet dat hun niet leuk zijn. Maar dan is er toch niet de klik van m'n of hun kant.

Het is zo'n beetje als in een kroegje zitten en je kletst eens met mensen en soms rolt er wat uit en soms niet.

Daten met meerdere ,ja als je iemand echt leuk vindt denk ik niet dat je dat doet en andersom ook niet.

Zeker als je iemand al ontmoet hebt.

sandra@ nog sms je gehad?

Anniemal@ donderdag go for it girl.

Bibine@ Geniet er van meis.
waarom doen we onszelf dit aan ja, hele goede vraag haha, maar ik vind t idd ook erg prettig dat ik hier wat `lotgenoten´gevonden heb :D :D

mijn D smst regelmatig, uit zn werk en voor dat ie gaat slapen, allemaal leuke berichtjes met hoe was je dag en slaap lekker, maarja ik heb dus geen idee wat ie dr verder mee wil. Gister was ik een dagje naar zandvooort stuurde ik m dat t erg leuk is en leuke plek vooor een date ( hint hint) stuurt ie terug ja zandvoort is idd leuk :S moet je daar nou mee he haha

zit er nu dus maar over te denken als hij vandaag smst om terug te sturen dat ik heel blij word van zijn smsjes maar toch erg graag wil weten waar dit naar toe gaat...nu moet ik alleen nog bedenken hoe ik dit ga sturen zonder drammerig of pusherig over te komen haha
Hey iedereen,

Leuk om jullie verhalen zo te lezen.

Ik had pas ook een date via internet.(2e keer op deze manier)

1e x samen lekker uit eten geweest, hele leuke avond gehad, beetje hand in hand gelopen tijdens een wandeling richting auto. Daarna gesmst dat ik echt genoten had en haar graag snel weer wilde zien.

2e date samen bios gedaan, nadeel is duidelijk, weinig gesproken met elkaar, na de film nog wel een uurtje wat gezellig gedronken samen.

Was zeker een hele leuke avond, maar de bios zorgde ervoor dar we allebei erg duf waren geworden:)

Dit keer smste zij me al voor ik dat kon dat ze het echt wel gezellig vond en snel weer af wilde spreken.

3e date samen een etentje, zij was helemaal gek op grieks dus daar vlak in de buurt af gesproken.

Heerlijke gezellige avond.

Lopen we samen terug na de auto, begint ze me heel hartstochtelijk te zoenen. Ze stuurt me daarna nog een sms dat ze het echt een super avond vond.

Daarna ik nog 3 keer gesmt door de week maar niets meer gehoord.

2 x geprobeerd te bellen, maar ze nam niet op.

Krijg ik daarna een sms dat ze zich noch niet in een relatie wil storten.

Hebben jullie dat ook wel eens?

Groeten Barry
Barry ik heb dat nog nooit meegemaakt. Meestal blijft het bij mij maar bij 1 of 2 dates

Maar ik snap dus niet waarom ze jou gaat zoenen en daarna ermee stopt.

Vraag me soms af wat er in iemands hoofd omgaat
Hoi

na jaren single geweest te zijn heb ik mijzelf maar weer eens ingeschreven bij een dating site. Mijn vriendin heeft haar lieve en leuke vriend gevonden via rubens-dating (kennen jullie dat?).

Nou heb ik mijzelf daar ook ingeschreven.

Mijn doel: niet om meteen een vriend te vinden maar om gewoon leuke dates te vinden en vanuit daar verder te zien.

Ik vind het prima om single te zijn alleen soms mis ik gewoon een wederhelft of een liefkozende arm om me heen.

Ik heb al eerder internet dates gehad wat uiteindelijk niets is geworden. De eerste keer was de klik er niet van beide kanten en de tweede keer was de klik er niet van mijn kant (wel vanuit de zijne).

Ik ben erg benieuwd of hier iets uit gaat komen!

ohja ben trouwens 25 jaar.

Ik hou jullie op de hoogte

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
@sandratjuh: ik zou niet via sms gaan vragen waar het heen gaat. Dit is nl echt iets wat je face to face bespreekt. Enne waarom direct een label willen plakken? Jullie hebben het leuk samen genieten van elkaars gezelschap, is toch ook prima? Dat je wil weten of hij nog met andere vrouwen date dat vind ik wel een logische vraag.

Barry: nee dat herken ik niet.

Welkom aan alle nieuwelingen!

Ik schrijf hier eigenlijk illegaal mee, want heb bijna 2 maanden geleden mijn vriend via internet leren kennen.
@barry: erg vreemde reactie, komt wel lullig over

@adios: leuk dat je ook mee komt schrijven ben erg benieuwd naar je date avonturen haha

@magnolia: t is niet dat ik er een label op wil plakken maar we hebben dus 1 date gehad en nu smsen we dus nog, maar de smsjes blijven algemeen en als ik een beetje hint op een tweede date dan krijg ik daar geen reactie op. ik wil dus gewoon erg graag weten of t een vervolg gaat krijgen...
@ Barry: bedoelt ze dat ze geen contact meer wil of het rustig aan wil opbouwen? In ieder geval vind ik het een vreemde actie, juist omdat het zoenen van haar uit ging. Jammer hoor

@ Sandratjuh: waarom stop je niet met hinten totdat hij je vraagt om met hem uit te gaan, maar vraag je hem zelf niet mee uit? Ik zeg: doen! Aan de reactie zul je wel merken hoe laat het is

Veel plezier op het internetdating-pad Adios!

En boarder, waar werk jij momenteel aan?

Oh kijk aan, je ziet hem morgen al Anniemal! Veel plezier alvast. Ik ben even kwijt hoe vaak jullie elkaar nu hebben gezien? En al gezoend?
Eens met bibine, gewoon om een tweede date vragen. Over het algemeen snappen mannen hints niet en zeker niet via sms
ja mischien moet ik dat maar is gaan doen, moet zeggen dat ik dat wel weer spannend vind om te doen, bang voor de afwijzing zeg maar alhoewel als hij niet wil ik t maar beter nu kan weten ipv energie in iets te steken wat toch niets is

en ik maar denken dat ik behoorlijk zelfverzekerd was...haha
Sandratjuh ik zouhet inderdaad gewoon doen. Als hij niet wil dan weet je het gelijk.

Bibine waar ik momenteel aan werk? Heel toevallig heb ik vrijdag een eerste date. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik het maar moeilijk vind om via internet in contact te komen met vrouwen. Heb soms het idee dat vrouwen overspoeld worden met berichtjes. Dus hoe spring je eruit.
sandratjuh zou inderdaad ook niet per sms dat soort dingen vragen. Denk wat bibine voorstelt, zelf een voorstel doen veel postiever is.

Maareeeeeee als hij alsmaar sms vind ik dat goed teken.

Iemand had de pap nog niet zo zout gegeten (vond ik zo'n leuke opmerking)

Kan nog zouter...meneer verschijnt vandaag op msn of er niks gebeurt is???

Dus ik vraag wat was dat nu allemaal zondag Hij: oh uhhhh??

Moet snel weer aan werk , spreek je snel.

Eingelijk moet je nu gewoon ...exit maar verdorie vond hem zo leuk.

Wat zouden jullie doen als je dus zoiets had??
poezelig, rare reactie van hem zeg, dat hij er nu ook weer zo snel vandoor gaat, als hij nou nog met een goed excuus was gekomen, maar vind dit echt niet kunnen. waarschijnlijk had hij gehoopt dat jij nergens over zou beginnen en nu je er toch over begon heeft hij geen excuus dus gaat hij er weer vandoor...ik zou zeggen: exit!!!
Erg vreemde reactie poezelig. Iemand moet wel heel leuk zijn, zeker als hij er ook nog eens niet op in gaat als je er naar vraagt. Het is eigenlijk gewoon onbeschoft.

Sandratjuh: wie niet waagt wie niet wint! En misschien zit hij ook wel af te wachten. En ach als hij nee zegt, dan heb je in ieder geval geen extra tijd meer verspilt.

Boarder: vrouwen worden inderdaad overspoelt met berichten. Ik vond het altijd wel prettig als iemand in zijn bericht liet blijken dat hij mijn profiel had gelezen en daar op in haakte of een vraag stelde over iets in mijn profiel.
Daar zou ik geen energie meer in steken vrees ik, Poezelig

Jammer hoor.

Ik denk dat het een beetje afhangt van de site of je veel berichtjes krijgt. Van mijn Date meneer kreeg ik een standaard berichtje, te standaard eigenlijk. Maar door zijn foto heb ik daar toch op gereageerd. Kortom: je kunt er geen pijl optrekken wanneer een vrouw je leuk zal vinden, Handige tip, toch? :-)

Onze agenda's hadden op 10 september tijd voor date 2. Duurt nog eventjes, maar ik heb ook gewoon geen haast. Prima dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven