Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Brrrr. Heb je ook weer achter de rug, Dream.. Wanneer uitslag? Fijn dat je je nu beter voelt, joh.

Mén, zit partij te genieten van dvd Anouk live in Ahoy'.. wat een waanzinnige chick is dat toch, zeg. In een volgend leven wil ik reincarneren in Anouk. Ga 29 maart naar haar optreden (geloof weer in Ahoy' en die nacht word ik .. slik.27 28 29 30.. )

Je bent een lieverd, Dream. Nu weer wassen voor X. en C.

Heb vaak aan ze gedacht vandaag. Vind het leven zo fucking oneerlijk. Maar Robbie wordt hartstikke beter en snel ook.

Moet.
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 12-11-2007 21:24
Reden: topsecret
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk zeg, dat jullie het gesjellig vinden als ik mee ga naar Kane

Wel grappig, toen ik anderhalf jaar geleden met Zorro naar Lissabon ging, liep hij achter me door de douane.

En ik zeg hem dus heel enthousiast gedag, want ik dacht dat ik hem kende, want hij had zo'n bekend koppie.

Toen ik me afvroeg waar ik hem van kende, viel het kwartje

(ik vind hem van dichtbij wel een beetje ielig hoor)

Bambi, auw! Ik word dus ook 30 dit jaar. Gelukkig wel een maandje later dan jij, dus ik ben veul jonger

Dreamer, wat was precies het doel van het nare onderzoek?

En wanneer krijg je dan de uitslag?

Bentetje, ik heb nog naar je gezwaaid zondag. Las dat je moest werken, anders was ik wel even echt gedag komen zeggen!

En mag ik even heel trots melden, dat mijn kleine snerkie, wel 800 gram is gegroeid in 3 weken!

Maar Kjong, het gewicht van Chipita haalt ze niet hoor!

En Chipita is toch 4 maanden jonger?
quote:Toet schreef op 12 november 2007 @ 19:05:

Wil je me niet te veel laten lachen? Daar schiet ik steeds in een hoestbui van!Sorry love. Beetje codeïne erin, om een presentatie te volbrengen (en een nacht slaap) ?
Dinand is gewoon een klein opdondertje. En ik vind hem ook over het paard getild. En lelijk. Maar de muziek vind ik heerlijk! Om mee te blèren.

Ely gaat dus mee. Mooi! Wie neem jij mee?

~rolt de slaapzak weer uit onder het bureau in het kantoortje en heult in gedachte de Barman voor Mims~
Oh en fijnfijnfijn dat de voet het weer doet, Bentetje! Maar doe je er wel rustig mee? Of moet je veel werken?
Nu nog roepen dat dit kwartet is, is heul flauw.
Heej, Bloes. Je had kwartet!

Dinand lélijk??? Had je je ogen wel open?? Méns, ik sop weg van Dinand! 6 straten verder kunnen ze me op komen dweilen! Dat-ie misschien een beetje over het paard getild is, geeft toch nie. Voel je niks van.

*moet ook eens in een rij gaan staan richting Lissabon..*

Ik moet naar bed. Truste!
quote:Elyane schreef op 12 november 2007 @ 23:03:

Wat leuk zeg, dat jullie het gesjellig vinden als ik mee ga naar Kane

Wel grappig, toen ik anderhalf jaar geleden met Zorro naar Lissabon ging, liep hij achter me door de douane.

En ik zeg hem dus heel enthousiast gedag, want ik dacht dat ik hem kende, want hij had zo'n bekend koppie.

Toen ik me afvroeg waar ik hem van kende, viel het kwartje

(ik vind hem van dichtbij wel een beetje ielig hoor)

Hmpf, van ver weg vind ik hem ook ielig!!

Overigens heb ik hem (dankzij Toet!) ook van heeeeeeel dichtbij mogen aanschouwen. En inderdaad over het paard getild, en ielig en al die dingen, maar supermuziek! (Alex heeft gewoon geen verstand van muziek )

Ely, top dat je meegaat!

Bentetje wat fijn van je voet.

Mims, ik had nog niet gereageerd, maar we (wie?) kopen gewoon ook een kaart voor jou. Misschien heb je juist in zo'n zware tijd wel veel behoefte aan een leuke avond met ons? En zo niet? Dat zien we dan wel weer. Maar het zou wel heel erg zuur zijn dat jij dan heel verdrietig zit te zijn en dan óók nog baalt omdat je toch wel mee had gewild. Daarbij heb ik nu 2 van mijn 3 Kane-concerten met jou beleefd en dat is me zeeeeeeeeeeeeer goed bevallen.

Dreamer wat een akelig onderzoek zeg. Ben blij dat je je alweer wat beter voelt.

Bloes, is barman heulen in gedachte ook ok?

En wat een práchtig kwartet!

Ik heb me een researchklus in de maag laten splitsen met deadline woensdag. Ten eerste: ik ben niet goed in research (blijkt nu..) ten tweede: ik heb hier helemaal geen tijd voor! Kortom: stress stress stress... (kon ik net lekker gebruiken ) Maar goed, het levert wel weer een extra zakcentje op en ik doe ook weer lekker ervaring op. Dus...

Nu maar eens slaaaaaaaaaaaaaapen. En hopen op een goede nacht. Leentje is flink aan het spoken de laatste tijd en wil vaak drinken 's nachts (en dat voor een baby die met 5 weken doorsliep... is dus ook geen garantie... maar dat wist ik al van Lotje) Ik hoop wel dat ze net als Zeefje (fijn Ely!!) flink groeit ervan.
Haaa die Bam!!! Lekkere nachtbraker van me.
Morgen!

(paar uurtjes geleden had ik nog ernstige spijt van dat ge-nachtbraak, Pim. Jij nog lekker kunnen slapen?)

Ik bestel Kane-kaartjes, zaterdagochtend. Gooi er nog een mail over uit.

Research.. zeg Pimp, moet je misschien binnenkort niet 'ns research plegen in het nachtleven? Welk gedrag beschonken (bijna) 30-ers precies vertonen/welk mannelijk lekkertje in plaats X het leukste snoetje heeft/of flirten nog beetje lukken wil na je 30e en 23824 kinderen verder.. ?

Ik doe wel mee researchen dan!
wat ben je enthousiast bambi!

Jammer elyane, was leuk geweest als ik niet had hoeven werken...maar ben inderdaad nauwelijks thuis geweest dit weekend dus die kans wel wel minimaal! Goed man, zo`n hard groeiend kind!

Ik wilde nog op iemand reageren en weet het nu al niet meer. Ben snotverkouden en heb het gevoel dat de info mijn verstopte hoofd niet helemaal goed bereikt

Moet inderdaad veel werken bloes, ben dus blij dat ondanks dat voet het goed houdt...probeer nu medicijnen af te bouwen.
oja, afzwemmen! Goed joh!! spannend hoor, zelfs voor bonusmoeders!
quote:Bambi schreef op 12 november 2007 @ 21:22:

Brrrr. Heb je ook weer achter de rug, Dream.. Wanneer uitslag? Fijn dat je je nu beter voelt, joh.

Mén, zit partij te genieten van dvd Anouk live in Ahoy'.. wat een waanzinnige chick is dat toch, zeg. In een volgend leven wil ik reincarneren in Anouk. Ga 29 maart naar haar optreden (geloof weer in Ahoy' en die nacht word ik .. slik.27 28 29 30.. )

Je bent een lieverd, Dream. Nu weer wassen voor X. en C.

Heb vaak aan ze gedacht vandaag. Vind het leven zo fucking oneerlijk. Maar Robbie wordt hartstikke beter en snel ook.

Moet.

Maar wassen is toch ook m'n hobby Bambi

Neehoor, machien doet 't werk, niet zoveel moeite mee.

Goh, dat bijzondere weekend, dat jij hierboven beschrijft, word ik ... tadatataaaaa 1 jaar! Uitgaande van het feit dan, dat het leven bij 40 begint

Wat houdt het research precies in Pimpel? Klinkt wel leuk, namelijk (als het maar geen cijferwerk is) Ik zou best voor achtergrondartikelen feiten op willen zoeken, maar is volgens mij voor mij te stoffig werk..

Heb vanmorgen nuttig werk verricht op andere locatie: postbakje voor mezelf gemaakt zodat hier dus vólgende week nuttig werk voor me inligt. Ik mocht ook wel eerder naar huis, kwam goed uit, moest een 'paar' boodschapjes hebben... paste uiteindelijk allemaal toch nét niet in het boodschappenmandje

Een páár boodschapjes, hoe moeilijk kan het zijn, toch?

Nouja,

nu tafeldekken. LD zal wel balen. Omdat ik op dinsdag tegenwoordig verderweg werk, heeft zij de sleutel mee. Ben ik toch op tijd thuis.

Toedels
Later is nu
Hier ook veel boodschappen; vanwege de spaaractie van AH. Had mijzelf voorgenomen om geen Junglebook-meuk te sparen, vanwege dure winkel enzo, maar toen kreeg ik van een vriendinnetje een stapel zegeltjes. En met een paar zegeltjes meer heeft Mopsey nóg een popje. Ja, dan kan ik er toch niet meer onderuit (lang leve de schoenkadootjes...). Hierna spaar ik gewoon weer verder met de stickers voor eht Suske en Wiske album; help, ik ben vervallen tot een supermarktspaarster...kreun!

Nou ja, wat ik eigenlijk wilde zeggen; hoe zou het met Toet zijn?

Zou ze al goede presentaties houden? In strakgestreken powersuit? Wat een spannende dag...

En nee, ik heb nog niets gehoord over mijn sollicitatie.
Wat wilde ik nou toch typen?
Dat is dan mijn schuld Mims, want GG had gisteravond geen zin , zelfs niet toen ik in de strijd wierp dat ik er daarna 3 nachten niet zou zijn. Het is toch wat.

En ik ben net in hotel aangekomen en blijk proefondervindelijk zojuist ondervonden een prima internetverbinding te hebben, hoezee! Nu snel spulletjes pakken en kennismaken met de mensen waarmee ik komende dagen workshoppenderwijs goed bezig moet zijn.

Vind het ook lief van je, Dreamer! Meer was is toch weer... meer was, en je doet het toch maar lief.

Ik ben al eerder 40 dan dat ik niet meer 30 ben (huh? nou ja, ik snap het tenminste zelf, geloof ik althans). Gek idee hoor. Maar een voordeel van zo'n stokoude vent hebben is dat ik me voorlopig nog wel even jeugdig voel.

O ja, werk. Ik kom, ik kom!
Brrr... Dream, onderzoek klinkt AKELIG! Wanneer krijg je uitslag? En was dit nu om Meniere uit te sluiten?

Hoe dan ook, toch lief dat je voor Xaloy wast, en Zoyla af en toe kant-en-klaar maaltijden bezorgt. Jij doet tenminste echt iets nuttigs!!

Fijn trouwens dat je voet het weer behoorlijk goed doet, Bent! Pfieuw. Gek gedoe.... en daar moet je niet teveel van hebben!

Heee ultrajong hert, wil jij niet blaten over 30 worden?? Hier zit een 34-jarige, en iedere keer als dat me te binnen schiet voel ik een schok. Huh? Was ik niet meer 25, dan??

Vandaag heb ik tientallen VWO-6ers over de vloer; ze doen mee aan een door de universiteit georganiseerd moordspel. Bij mij op het lab moeten ze bepalen met wat voor gif het slachtoffer vermoord is..... Hoog CSI-gehalte. Nu alleen nog de the looks van de CSI-girl, en 't is helemaal "echt" .

Scherm staat dus ook alweer lang open, dus ik zal eens kijken wat ik ondertussen allemaal gemist heb.

By the way; Kjong, sterkte met je ziekenboeg. Bah. Wanneer heb je nu gesprek, dan? En heeft chipje nu ook de 6e ziekte dan?
hé, we zijn even oud xop!
Maandag contractonderhandelingen....

Dus Lil, je hebt het misschien niet gedaan, maar er wel erg aan gedacht om het te doen, want met een kleine vertraging heeft het gewerkt!

Brrr, ik vinnut spannund!

Wat vraag je in hemelsnaam als salaris?

Solliciteren en op gesprek gaan durf ik wel (een beetje) maar een goed contract afdwingen.... Ik durf helemaal niet te onderhandelen!

Ben zo'n muppet die zelfs in "afding"-landen de volle mep voor souvenirmeuk betaald.

Kan één van jullie niet gaan?
Wat wilde ik nou toch typen?
Ja hoor, dat kan ik wel. Geen punt.

Maar voor als je het om wat voor reden ook toch zelf wil/moet doen: vraag even goed na wat in vergelijkbare banen gebruikelijk is als (start)salaris. Let op overige dingen; moet je veel op pad? Let op reiskostenvergoeding, telefoonvergoeding, etc. Doen ze aan collectief pensioen, verlofsparen, veroeding ziektekostenverzekering? Je kan er altijd naar vragen, goed voor je anti-muppet image *grijns*.

En nu ben ik echt weg. LAter!
Sgoe, Mims. Waar en hoelaat?

Zou in elk geval even googlen naar CAO en salarisschalen van desbetreffende bedrijfstak, Mims. De meneer/juffrouw waar je mee aan tafel zit hoeft meestal salaris niet uit zijn/haar eigen zak te betalen dus gewoon dóen, joh. Ze gaan er ook vanuit dat je onderhandeld/met een voorstel komt. Hee, maar fijn trouwens dat je zo goed als een baan hebt! Gefeliciteerd. Zal vast wennen worden. *hug*
Ik krijg maandag uitslag (commentaar vn Elvis: je hébt toch al uitslag ) dus moet weer naar ziekenhuis. Is inderdaad voor vaststellen/uitsluiten Menière. Heb, ivm Xaloy, met Yasmijn geëmaild en kwam er zo achter dat zij Menière heeft. Haar verhaal lijkt érg op het mijne Maar ze kan er goed mee leven, heeft net als ik regelmatig last van draaiduizeligheid, maar daar tussendoor gaat alles door. Het heeft een naam, zeg maar. Veel kun je er dan ook niet aan doen.

Ik was niet voor Xaloy hoor, heb alleen aangeboden, maar heb nog niets van haar gehoord. Als ze morgen niet belt, lukt het me al niet meer, ivm werk enzo. Of het moet 's avonds, kan natuurlijk.

Voorlopig klinkt het matig positief uit het ziekenhuis

Was verder vandaag echt hartstikke actief: heb dus voor Zoy gekookt (en zelf m'n hapje eruit gehaald, mmm, lekker) en daarna ben ik de afzuigkap gaan schoonmaken. Voor het eerst in... ehm.. nou, laten we het houden op heél erg lang. Gruwel! Ik wist dus niet hoe je dat ding demonteert, nu wel.

Afijn, Elvis was vroeg thuis en heeft, op mijn aandringen, ook gelijk nieuwe lampjes gekocht, dus hebben we ook nog licht boven het kookgebeuren! Wow.

M'n handen plakken nog wat, bah. En nu moeten de rest van de keukenkastjes nog. Aan de buitenkant, tenminste.

Vervolgens heb ik dus ook nog voor het gezin hier gekookt.

"vrije middag" heet dat

Mims, gááf!

Ik solliciteerde tot nu toe alleen bij banen, waar een vaste salarisschaal voor staat, dus heb géén idee hoe je moet onderhandelen. Dat is niet gangbaar, bij de overheid. (en ik was tot nu toe steeds blij met weer een beetje meer verdienen, dus zo onderhandelen ook niet doen, dan..)

Xop, als jij je haar goed los had, was je al een eind op weg, CSI-technisch gezien

We hebben chocolade in huis, veel. EN ik vind dan, zo na zo'n schoonmaakmiddag, dat ik dat verdiend heb. Niet slim, wel érg lekker!

Elvis is alweer weg. Moet tafeltennissen in durp vlakbij de Duitse grens..

LD is LE aan 't voorlezen uit "Darma Appelgat" (het vieste meisje uit de Stad) schijnt een erg leuk boek te zijn.

Kjong, hoe is het met de ziekenboeg? En hoe gaat het dan nu met jouw sollicitaties?

Toedels
Later is nu
Stoere klus Pim!

Sorry Mims, ik kan het ook echt niet. Kun je misschien in ak meer vertellen over baan? Of heb je al verteld en ben ik het weer vergeten?
pff moeilijk mims (maar wel goed nieuws!), ik heb namelijk altijd een salaris via CAO gehad, er valt niets te onderhandelen bij ons..... Vond de tips van lil wel goed. Spannend!!!!!
quote:Bambi schreef op 13 november 2007 @ 09:06:

Morgen!

(paar uurtjes geleden had ik nog ernstige spijt van dat ge-nachtbraak, Pim. Jij nog lekker kunnen slapen?)

Ik bestel Kane-kaartjes, zaterdagochtend. Gooi er nog een mail over uit.

Research.. zeg Pimp, moet je misschien binnenkort niet 'ns research plegen in het nachtleven? Welk gedrag beschonken (bijna) 30-ers precies vertonen/welk mannelijk lekkertje in plaats X het leukste snoetje heeft/of flirten nog beetje lukken wil na je 30e en 23824 kinderen verder.. ?

Ik doe wel mee researchen dan!

Oeh, oeh, oeh!! JA JA JA! Waneer?!?

Heb over Kane eea in AK gezet, kunnen wellicht met voorrang kaarten regelen... ?

Stoer he, Meave? Nu maar hopen dat ik het ook stoer afrond... ben nog wel ff bezig vanavond.

Lil, succes daaro!

Mims, wat supergaaf zeg! Ben ook benieuwd, doe es wat info in AK? Wat is O'Malley helemaal geweldig zeg. Ben al verliefd op de foto...

Onderhandelen kan ik ook niet. Weet nog dat ik bij vorige werk een salaris neerlegde (wat ik op dat moment hoog vond en het ook zo inkleedde... hij schrok enorm en ik dus ook, maar hij dacht dat ik dat per week wilde hebben en ik wilde het per maand... Had er dus ongetwijfeld meer uit kunnen slepen.) Bij huidige baan ook vaste schaal en dan 1 periodiek boven laatstverdiende, maar ik probeer dan altijd nog extra vrije dagen te onderhandelen, want daarvan heb ik altijd te kort. Maar da's.... niet gelukt.)
Even kijken nog wanneer, Pimp. Zie op korte termijn nog wat obstakels (een immer afwezige Bambi-man en niet te vergeten een nogal laag energie-niveau van mijzelf, dus ik roep wel heel mooi dat ik wil gaan stappen...wil ik ook, maar of het beetje haalbaar is binnenkort is een 2e, ik wil tegenwoordig meer dan ik aankan.) let you know, oke?

Jaaaaa, Mims. Meer over baan in AK, mag dat? Ben benieuwd!

Morgen weer medicatie en ik heb er toch zó de pest over in. Bah, wil dat ik weer gezond ben, zie er tegenop om de komende dagen weer een dweil te zijn waarbij iedere simpele handeling al inspanning kost, ik wil goede uitslagen horen, ik wil horen dat het erop zit, dat ik geen behandelingen meer hoef, niet meer steeds in spanning hoef te zitten in zo'n twilight-zone als dit waarbij het niet goed gaat maar ook niet heel slecht, waarbij het alle kanten op kan gaan. Ik wil niet alle kanten op gaan, ik wil gewoon beter zijn en weer werken/leren/feesten!

En niet mij allemaal zielig gaan vinden, is heel niet nodig, vind mijzelf al zo zielig, daar kunnen jullie niet tegenop.

Naar bed gaan, dat is misschien wel verstandig nu.

Truste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven