Burn-out wie ook??? - deel 2

02-04-2010 20:12 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij deze... part two

Zal hieronder nog even de originele openings post plaatsen:

hoihoi,

Weet sinds aantal weken dat ik 'gezegend' ben

met een burnout/overspannen.

heb medicijnen, en ben inmiddels in mijn hoofd

iets rustiger, maar ook wel heel erg moe.

nou ja dat hoort bij een burnout, maar ik ben toch

opzoek naar mensen die het ook hebben of hebben gehad,

om ervaringen uit te wisselen e.d.

gr. Phoebe

Dat we hier nog maar weer veel ervaringen kunnen delen en steun kunnen vinden bij elkaar!!
Hoi!

Als het goed is hebben sappie en juiaatje mail van me, en verder zou iedereen die zich tot nu toe heeft aangemeld voor de hyve geaccepteerd moeten zijn. Klopt dat?

Ik krijg zo mijn schoonouders op visite, maar probeer vandaag tussendoor en anders vanavond nog langs te komen!

Efteling was leuk, maar breng nog wel verslag uit! Heb gave foto's kunnen maken van de optredens en van de Efteling by night. Misschien plaats ik er nog wel wat op de hyve.

Tot later x
Dan tot morgen!!

.
heb me al als lid aangemeld...moet alleen nog geaccepteerd worden
hou gewoon alleen mijn normale hyves.

Jullie kan ik hierin wel vertrouwen....jullie hebben ook een burn out en maken vrijwel hetzelfde mee.

Kunnen jullie ook eens zien wie er bij de naam sappie hoort....hahaah.

En natuurlijk mijn 2 kindjes zien.
.
.
.
.
ik ben ook op hyves....gezellie.

Maar wat doen we nu met dit topic? Niet meer schrijven en alleen op hyves????
honingvogel...das duidelijk...hahaah
Ik dacht dat we het groepje zo compleet hadden op hyves, maar het zou ook weer zomaar kunnen dat ik iemand over het hoofd zie haha....

Houd het hier ook nog wel in de gaten. Vind het in ieder geval wel reuze gezellig op hyves! :-D
.
Dat is jammer,ik lees nog altijd mee maar heb eigenlijk zelden iets te melden .

Ik werk inmiddels tien uur per week en het gaat redelijk.

Veel plezier op jullie hyves.
Inderdaad erg jammer. Ik heb vorig jaar ook regelmatig meegeschreven over mijn ervaringen (toen zat ik nog midden in m'n burnout). Nu gaat het echter erg goed met me. Jammer dat we nu niet meer kunnen meedoen
.
...
...
Nee, dankjewel.

Ik heb in het begin regelmatig gereageerd en ook veel aan de reacties gehad van de anderen schrijfsters met en burnout.

Je weet voor dat je schrijft dat de viva een openbaar forum is.

In iedere verhaal is een gevaar van herkenning maar ook voor de medeschrjfsters is het een erkenning dat niemand alleen staat hierin, met de klachten die bij de burnout kunnen horen.

Als een collega van mij mee zal lezen en ze denkt na, dan zal ze mij kunnen traceren vandaar dat ik nooit en te nimmer namen noem en geen enkel nadeel van de werkgever.

Ik wens jullie veel plezier op je eigen prive hyves, ik zal hier niet verder op reageren.
Dat klinkt nogal bitter? Het is niemands bedoeling om iemand voor het hoofd te stoten! Ik denk dat we gewoon een leuke klik hadden met het clubje waar we nu mee schrijven. Het is voor ons nu overzichtelijk en de verhaallijnen zijn beter te volgen.

Overigens zullen hier ongetwijfeld weer nieuwe mensen en nieuwe verhalen komen niet waar?
Hoi,

Ook ik vind het jammer dat jullie hier niet meer posten. Heb ook lange tijd mee geschreven. Maar het gaat nu ook weer steeds beter met mij. Werk nu weer zo'n 18 uur en krijg weer plezier in alles. Las nog regelmatig de verhalen, maar merkte dat ik minder behoefte had om van me af te schrijven. Veel plezier op jullie prive hyves.

groetjes!
@ Krisje, ik heb je berichten regelmatig gelezen, we hebben een tijdje tegelijk gepost. Ben blij te lezen dat het beter gaat met je.
*poef*
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 05-12-2010 21:20
Reden: oproepje verwijderd
% gewijzigd
hoi,

op aanraden van me lieve zus op dit forum terecht gekomen.

ik ben wel man dus weet niet of jullie het leuk vind als ik hier ook kom posten. ach ja, maar ik heb al tijden een burnout, met name gewoon nergens meer zin in hebben, zou graag met lotgenoten in contact komen, sterkte allemaal btw.
hey mikey,

als ik het zo zie zijn d emensen van dit topic op hyves aan het praten met elkaar. Je mag altijd als je gewoon wilt spuien bij " Goede dag, slechte dag" je verhaal kwijt. Ik weet eerlijk gezegd niet van iedereen wat de preciese "stoornis/aandoening" is, dacht niet dat er iemand was met een burn out, maar het is iig fijn om met gelijkgestemden te praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven