Burn-out wie ook??? - deel 2

02-04-2010 20:12 802 berichten
Alle reacties Link kopieren
bij deze... part two

Zal hieronder nog even de originele openings post plaatsen:

hoihoi,

Weet sinds aantal weken dat ik 'gezegend' ben

met een burnout/overspannen.

heb medicijnen, en ben inmiddels in mijn hoofd

iets rustiger, maar ook wel heel erg moe.

nou ja dat hoort bij een burnout, maar ik ben toch

opzoek naar mensen die het ook hebben of hebben gehad,

om ervaringen uit te wisselen e.d.

gr. Phoebe

Dat we hier nog maar weer veel ervaringen kunnen delen en steun kunnen vinden bij elkaar!!
@sappie, lekker dat je vakantie hebt! Wel balen van het GGZ inderdaad. Pff jullie ervaringen met het GGZ zijn niet echt goed, ik had me hier toen ook aangemeld voor het geval ik geen psych kon vinden..alleen tussen mijn telefoontje en de intake formulieren zat al een maand ofzo.. Ze mogen zich daar weleens wat beter organiseren...

Tja dat verleden...heeft op mij ook een heel grote invloed gehad. Daar komt wel bij mijn karakter natuurlijk, want mijn broer heeft bijvoorbeeld veel minder 'last'. Het gevoel van onveiligheid..scheidingen, overlijdens, ik spreek maar even in algemene termen voor dat het te herkenbaar wordt allemaal. Gelukkig heb ik wel een 'paar' mensen qua familie en vrienden die mij daarin heel goed begrijpen, maar mijn vader is er helaas ook niet 1 van. We zitten zo op een andere golflengte...en ik zie de laatste tijd pas in hoeveel ik mijn best heb gedaan en mezelf heb 'veranderd' in het contact met hem. Niet zo best dus...

Vind het heel verstandig dat je het contact even stop heb gezet. Al doet dat ook weer pijn hè.. (heb dat ook met mn vader gedaan) In ieder geval tot ik beter in mijn vel zit!!

@ Summer en Keli veel plezier bij de Efteling!!

Ben vandaag voor het eerst sinds tijden redelijk paniek-loos allerlei winkels ingegaan + fietstochtje van 15 km. Ik was helemaal hyper toen ik terug kwam ... denk dat de AD ook wel wat begint te werken nu. Fijn!!
quote:Honingvogel schreef op 11 augustus 2010 @ 21:51:

Nog ff een offtopic kletsverhaaltje hier Mijn dametjes zijn in training voor renpaard, ze scheuren nu heel hard door de kamer en dan roffelen die voetjes hard op het laminaat

.Je schrijft vaak erg grappig Honingvogel
.
.
anoniem_107508 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 17:21
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
.
% gewijzigd
Ohjee! Ik moet even advies hoor ! Ik ben net gevraagd om eens wat af te spreken met een (denk ik..) leuke man! Ik heb 'm ooit 'ontmoet' via internetdaten maar dus nooit in het echt..we zijn al die tijd wel blijven msn-nen en hij weet van de burn-out. Ik schiet nu echt spontaan in de stress of het wel 'goed' is nu 'al'? Ook leuke emoties slaan in als een bom lijkt het wel... hoe krijg ik het nou voor elkaar om er gewoon rustig in te staan en niet meteen zo te hyperen?
.
% gewijzigd
Voor iedereen
.
% gewijzigd
@ Honingvogel, lekker ding ben je!!!

(wel apart wat er allemaal kan veranderen in 2 weken )
Yep, een megasucces!!!
.
anoniem_107508 wijzigde dit bericht op 13-08-2010 17:20
% gewijzigd
Even snel voordat ik ga slapen.

Zoiets raars.

Had vanmiddag die brief van de GGZ in de bus dat ik nog langer moest wachten. Sta ik net te verven vanmiddag gaat mijn gsm......een mevrouw van de GGZ.

Nu kan ik opeens volgende week donderdag komen....pfffff.

Ga dinsdag dan voor het laatst naar mijn psych. Spannend.

Ik vond haar wel een beetje streng klinken aan de telefoon en toen we de afspraak en tijd enzo afgesproken had vroeg ze echt op zo een kindermanier of ik alles wel opgeschreven had......duh. Met haar heb ik ook de therapie dus hoop maar dat er toch een klik is.

En heel stom.....ging ik daarna verder met verven moet ik er opeens om huilen dat ik nu zo snel al kan beginnen. Vind het gewoon heel spannend omdat we nu alles van vroeger gaan bespreken en vind dat eng, spannend maar denk dat het ook wel oplucht.

Het is een uitgebreidde intake zei ze. Kan er nu al een beetje zenuwachtig om worden. Misschien dat ik vraag of mijn man mee mag...heeft toch vakantie nu. Moet alleen oppas voor de kids regelen dan.

@ summer....hoop dat jij nu ook snel terecht kan. Dat er bij jou met de wachtlijst ook een wonder gebeurt net als bij mij.

Slaap lekker en tot morgen waarschijnlijk.
.
% gewijzigd
.
% gewijzigd
Ik vind jullie LEUK! Ik geniet mee op afstand!!
,
anoniem_26533 wijzigde dit bericht op 16-08-2010 19:39
Reden: privacy
% gewijzigd
Haha, dat motto van je Honingvogel! Grapjas..

@Sappie wat een goed nieuws, eng he dan ineens! Ga ervoor, het is voor het mooiste doel dat je je kunt bedenken.. jijzelf!

@Summer ik kan alleen maar duimen dat het bij jou ook wat meer opschiet!!

@Juliaatje ben blij voor je!!
@Honingvogel
.
Ik vind het idee van honingvogel om een besloten Hyves te openen voor degenen hier die dat ook zien zitten....

Ik heb een mail-adres van mijn nickname hier gemaakt. Jullie mogen me daarop mailen, dan wil ik wel een besloten Hyves aanmaken en jullie via e mail daarover op de hoogte houden.

Mijn mail is mijn naam hier @live.nl

Dan hoor ik wel wie hier ook iets voor voelen!
Ps hoe kan ik aan een angel mijn mailadres aan honingvogel laten sturen?
Kelinci, i'm in! Heb je gemaild.

Volgens mij moet je de angel van psyche even aanspreken (bovenaan de pijler psyche) Angel 6. Ik ga het ook even proberen..
Overigens bij nader inzien is een Hyves misschien ook wel weer persoonlijk omdat je dan ook op elkaars profiel kunt komen? Met foto's, achternamen e.d,.? Heeft iedereen wel Hyves?

Wat vinden de andere meiden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven