F2006
woensdag 25 augustus 2010 om 13:12
Huh... heb je een moedervlek op je teen dan?
Schoonmaakster is geweest en k ben zelf ook maar gaan poetsen. Voelde me anders zo knullig. Geeft goed gevoel, alleen zonde van mijn enige kinderloze ochtend.. Maar goed, het moet wel een paleisje blijven en geen spinnenkeet.
Zag hier en daar nog wel vlekjes waar zij had gepoetst, maar goed, ik ben dan ook een pietje precies.
Tieger, je mag nu wel eens je nest uit komen hoor...
Schoonmaakster is geweest en k ben zelf ook maar gaan poetsen. Voelde me anders zo knullig. Geeft goed gevoel, alleen zonde van mijn enige kinderloze ochtend.. Maar goed, het moet wel een paleisje blijven en geen spinnenkeet.
Zag hier en daar nog wel vlekjes waar zij had gepoetst, maar goed, ik ben dan ook een pietje precies.
Tieger, je mag nu wel eens je nest uit komen hoor...
woensdag 25 augustus 2010 om 14:00
Oh, sorry, ben pas vanaf 7 uur op... Kinderen naar school en kdv gebracht, daarna shoppen met Lau, net met man gesprek op school gehad.
En straks voor check naar verloskundige, dus lekker dagje zo. Daarna maar even op de bank ploffen, heb vanmorgen ook wel genoeg gelopen.
Travis, lekker, naar de dermatoloog. Is volgens mij gewoon standaard tegenwoordig hoor.
Cees, niet te hard poetsen hoor, als je geen kinders hebt. Hou je nooit rust...
Nu maar even niksdoen
En straks voor check naar verloskundige, dus lekker dagje zo. Daarna maar even op de bank ploffen, heb vanmorgen ook wel genoeg gelopen.
Travis, lekker, naar de dermatoloog. Is volgens mij gewoon standaard tegenwoordig hoor.
Cees, niet te hard poetsen hoor, als je geen kinders hebt. Hou je nooit rust...
Nu maar even niksdoen
woensdag 25 augustus 2010 om 14:56
Volgens mij niet Vis, maar wel vervelend zeg. Hopelijk kan de dermatoloog je snel geruststellen.
Vraag me echt af waar je nou ruzie over kunt maken op een topic over anaalsex Cees? Maargoed, ik denk dat ik dat topic maar even links laat liggen, nu ik weet dat jij daar zit
Pfff...alle broeken die ik vanochtend voor Nina gekocht heb (shoppen met Tieg) zijn wel lang genoeg, maar veels te breed bij billen/taille, ziet er echt neit uit. Kan wel die elastische band verstellen maar dan heeft ze van die rare ballonnen bij haar billen en bovenbenen zitten. Deze zijn allemaal van de H&M. Iemand tips voor een merk broeken die smal vallen? Anders moet ze maar meer rokjes en jurkjes gaan dragen, ook leuk natuurlijk.
Vraag me echt af waar je nou ruzie over kunt maken op een topic over anaalsex Cees? Maargoed, ik denk dat ik dat topic maar even links laat liggen, nu ik weet dat jij daar zit
Pfff...alle broeken die ik vanochtend voor Nina gekocht heb (shoppen met Tieg) zijn wel lang genoeg, maar veels te breed bij billen/taille, ziet er echt neit uit. Kan wel die elastische band verstellen maar dan heeft ze van die rare ballonnen bij haar billen en bovenbenen zitten. Deze zijn allemaal van de H&M. Iemand tips voor een merk broeken die smal vallen? Anders moet ze maar meer rokjes en jurkjes gaan dragen, ook leuk natuurlijk.
woensdag 25 augustus 2010 om 15:01
quote:Travis schreef op 25 augustus 2010 @ 15:00:
Smalle broeken voor meisjes was laatst een topic over Lau. Voor jongens is het nog moeilijker! Ik heb weleens met een Hema skinny voor meisjes in handen gestaan, die was lekker smal Jammergenoeg zaten er hartjes op ofzo.
Ja en?
Je zet ook foto's op het web van Nemo als prinses ed...
Smalle broeken voor meisjes was laatst een topic over Lau. Voor jongens is het nog moeilijker! Ik heb weleens met een Hema skinny voor meisjes in handen gestaan, die was lekker smal Jammergenoeg zaten er hartjes op ofzo.
Ja en?
Je zet ook foto's op het web van Nemo als prinses ed...
woensdag 25 augustus 2010 om 15:05
Ja, ik heb voor Nina een skinny van de Hema, dat is ook zo. Eens even kijken of die nu wel goed past want die zakte ook de hele tijd van haar kont af, en er zat niet van dat knoopsgatelastiek in, heeeel handig. Kzal ook even dat topic zoeken dan.
Kon je niet gewoon een cars-applicatie over de hartjes strijken ofzo?
Kon je niet gewoon een cars-applicatie over de hartjes strijken ofzo?
woensdag 25 augustus 2010 om 15:07
quote:casey schreef op 25 augustus 2010 @ 15:03:
Het begon met de discussie of je nadat je vanachter bent gevuld, het lid van de man nog in je mond kunt stoppen.
Ik neem aan dat we het nu niet meer over broeken hebben
Maarrehh...ja, dat kan natuurlijk wel, maar ik zou het niet aanraden
Maargoed, weer OT, smalle broeken dus, het merk Retour, nooit van gehoord.
Het begon met de discussie of je nadat je vanachter bent gevuld, het lid van de man nog in je mond kunt stoppen.
Ik neem aan dat we het nu niet meer over broeken hebben
Maarrehh...ja, dat kan natuurlijk wel, maar ik zou het niet aanraden
Maargoed, weer OT, smalle broeken dus, het merk Retour, nooit van gehoord.
woensdag 25 augustus 2010 om 15:52
Vis, hoop dat de dermatoloog snel uitslag geeft ( en ook positief natuurlijk).
Dames, lekker geshopt dus. Moet ik ook nog doen, voor de kids dan. Heb voor Marius alleen pas winterschoenen. Heb wel al wat broeken. Ook Retour en Cars jeans, zijn ook redelijk smal. Voor Levi heb nog wel veel van Marius, dat scheelt!
Je maakt me wel nieuwsgierig naar die discussie, Cees
! Zit nooit op die pijler, ga toch eens kijken
Dames, lekker geshopt dus. Moet ik ook nog doen, voor de kids dan. Heb voor Marius alleen pas winterschoenen. Heb wel al wat broeken. Ook Retour en Cars jeans, zijn ook redelijk smal. Voor Levi heb nog wel veel van Marius, dat scheelt!
Je maakt me wel nieuwsgierig naar die discussie, Cees