And this is the END
zondag 8 augustus 2010 om 15:53
Ben boos, verdrietig en teleurgesteld.............
Pas terug van vakantie met het gezin, nog een paar daagjes ergens anders geweest, partner gewoon werken. Bij thuiskomst blijkt dat hij het niet meer ziet zitten, stopt ermee.
Na 12 jaar is het op.
Er zijn heel veel dingen die ik wil zeggen maar kom er niet mee.
Voel me op, maar doe mijn best niet de hele dag te huilen voor de meiden (11 en 10)
Moet morgen weer aan het werk, gelukkig is mijn baas een goeie en kan ik wellicht na een paar uurtjes weer naar huis.
Moet zoveel regelen............hoe kom ik aan een woning, hoe ga ik het doen allemaal.
Heb net al op de site van woningnet zitten kijken en dat stemt me nou niet bepaald rooskleurig. We zitten nu in een koophuis en dat kan ik niet betalen, werk maar 3 dagen.
(ex)partner is me volledig behulpzaam, wilt zelf niets van het huis.
Ik sluit me aan bij de rij van mijn vriendinnen die me voor zijn gegaan, MAAR DAT WIL IK NIET. Ik wilde samen oud worden, hij ziet er geen heil meer in, het gevoel is over zegt hij. Er valt dus weinig meer te bepraten dan de regeling voor de meiden en het zoeken naar woonruimte.
Ik hoef hier niet weg, hij van mij ook niet, heb geen last van hem.
De woorden van mijn jongste galmen nog door mijn hoofd "waarom moet ons dat gebeuren" Het verdriet wat ze hebben doet zo'n pijn...............
Wie kan me nuttige info geven (vooral mbt wonen)
Punt is ook dat hij staat ingeschreven als hoofdbewoner, ik sta erbij (wonen al 12 jaar samen) maar hoe moet dat met een huis huren. En ik wil, vooral voor de meiden die geen makkelijke achtergrond hebben, niet te veel veranderen zoals woonomgeving.
En klinkt misschien uit de hoogte maar zit eindelijk in een huis met tuin en wil voor geen goud in een flat (die zijn hier trouwens zo vies en.....)
Pas terug van vakantie met het gezin, nog een paar daagjes ergens anders geweest, partner gewoon werken. Bij thuiskomst blijkt dat hij het niet meer ziet zitten, stopt ermee.
Na 12 jaar is het op.
Er zijn heel veel dingen die ik wil zeggen maar kom er niet mee.
Voel me op, maar doe mijn best niet de hele dag te huilen voor de meiden (11 en 10)
Moet morgen weer aan het werk, gelukkig is mijn baas een goeie en kan ik wellicht na een paar uurtjes weer naar huis.
Moet zoveel regelen............hoe kom ik aan een woning, hoe ga ik het doen allemaal.
Heb net al op de site van woningnet zitten kijken en dat stemt me nou niet bepaald rooskleurig. We zitten nu in een koophuis en dat kan ik niet betalen, werk maar 3 dagen.
(ex)partner is me volledig behulpzaam, wilt zelf niets van het huis.
Ik sluit me aan bij de rij van mijn vriendinnen die me voor zijn gegaan, MAAR DAT WIL IK NIET. Ik wilde samen oud worden, hij ziet er geen heil meer in, het gevoel is over zegt hij. Er valt dus weinig meer te bepraten dan de regeling voor de meiden en het zoeken naar woonruimte.
Ik hoef hier niet weg, hij van mij ook niet, heb geen last van hem.
De woorden van mijn jongste galmen nog door mijn hoofd "waarom moet ons dat gebeuren" Het verdriet wat ze hebben doet zo'n pijn...............
Wie kan me nuttige info geven (vooral mbt wonen)
Punt is ook dat hij staat ingeschreven als hoofdbewoner, ik sta erbij (wonen al 12 jaar samen) maar hoe moet dat met een huis huren. En ik wil, vooral voor de meiden die geen makkelijke achtergrond hebben, niet te veel veranderen zoals woonomgeving.
En klinkt misschien uit de hoogte maar zit eindelijk in een huis met tuin en wil voor geen goud in een flat (die zijn hier trouwens zo vies en.....)
woensdag 25 augustus 2010 om 10:56
Ik wil het ook zo graag goed krijgen, misschien ook tegen beter weten in. Af en toe denk ik inderdaad ook : hij heeft toch ook wel negatieve kanten die ik helemaaaaol niet tof vindt maar ja, heeft iedereen dat niet ??? Ik relativeer dat enorm : een andere relatie is misschien niet veel beter. Ik heb gekozen voor hjem, hou van hem en laat iedereen zichzelf zijn. Dit is het leven en iedereen moet er het beste van maken en ja iedereen mag gelukkig zijn. Maar ik heb zoiets van : hij krijgt alle liefde van mij en hij heeft toch ook voor mij gekozen : maak er dan nu het beste van want zo slecht hebben we het niet als ik andere koppels om mij heen bekijk die helemaal niet zo leuk met elkaar omgaan. Hij zegt wel soms en dat is heel kwetsend : ik ben op zoek naar liefde. Maar hij kan dat beter anders formuleren want de liefde vindt hij bij mij maar hij is op zoek naar iemand waaraan hij ZIJN liefde wil geven, snik ... Toch vond ik enkele maanden geleden een briefje waarop hij had gesvhreven dat hij bij mij toch oprechte liefde vond en hij dit goed moest onthouden voor zichzelf omdat dit toch ook belangrijk was. Hij denkt maar steeds in termen van ware liefde blablabla .... allemaal analyses en idealen en daar word ik mie van. Geniet van het leven en analyseer het niet kapot met denkbeelden en idealiseringen !!!
woensdag 25 augustus 2010 om 11:06
@Monique, voel je niet bezwaard hoor, het gaat er ons niet om dat je geen eigen keuzes mag maken, maar de manier waarop. Heb op het moment een collega die er net zo instaat als jij en daar kan ik prima mee sparren. Zij had geen baan, geen huis, maar is die dingen nu eerst gaan regelen (vandaar dat ze nu mijn collega is). Het enige waar ik dan wel een beetje moeite mee heb, is het respect voor de ander..... Zij is bijvoorbeeld wel naar de logeerkamer gegaan, maar neemt alle tijd om te vetrekken. Is natuurlijk haar goed recht, maar ik ervaar hoe het is om met iemand te moeten leven die er feitelijk niet meer voor me is, en dat is zwaar.... waarom slaap jij bijv nog wel naast hem en heeft hij daar geen moeite mee?
woensdag 25 augustus 2010 om 11:17
@tinkerbell, dat is precies mijn insteek. Natuurlijk zijn er dingen die je bij elkaar niet leuk vindt, maar je bent ook gevallen voor het totaalpakketje he?! En als er geen dingen zijn die niet leefbaar meer zijn dan ben ik ervan overtuigd dat het ook weer beter kan worden. Elke relatie heeft zijn ups en downs (7 year itch???) en dat zal in een andere relatie niet anders zijn.. Maarja als zijn gevoel helemaal weg is dan kan ik blijven argumenteren tot ik er bij neerval, het zal niets veranderen... Mijn man staat op het moment open voor NIETS en dat is iets dat ik moeilijk kan verkroppen....
Net als wat jij schrijft, ik zie zoveel relaties om mij heen die zoveel minder zijn dan het bij ons ooit is geweest, en toch staan wij op het punt om te scheiden, heel vreemd...
Net als wat jij schrijft, ik zie zoveel relaties om mij heen die zoveel minder zijn dan het bij ons ooit is geweest, en toch staan wij op het punt om te scheiden, heel vreemd...
woensdag 25 augustus 2010 om 11:48
@Maria: ik heb een hele tijd op zolder geslapen, eerst op een éénpersoonsbed (logeerbed) met daarin mijn medisch matras omdat ik 3 keer aan hernia geopereerd ben en een niet al te beste rug heb. Daarna nog een tijdje op zo'n opblaasbaar bed omdat de lattenbodem van het logeerbed latten miste hier en daar. Het was bloedheet op die zolder en ook dat bed was gewoon superslecht. Vandaar ik weer terug in mijn eigen bed gekomen ben.
Ik weet niet of hij er een hekel aan heeft dat ik daar weer lig. Gaat meestal later naar bed en ik slaap tot ongeveer 3 uur en verhuis dan vaak met een dekbed naar de bank beneden.
Ik weet niet of hij er een hekel aan heeft dat ik daar weer lig. Gaat meestal later naar bed en ik slaap tot ongeveer 3 uur en verhuis dan vaak met een dekbed naar de bank beneden.
woensdag 25 augustus 2010 om 11:55
Tja ik kan alleen voor mezelf spreken, maar het feit dat hij toch bij me in bed kroop, gaf mij toch steeds weer hoop. Zolang het voor je man duidelijk is waarom je daar ligt, gaat dat bij hem misschien wel niet zo........ Maar mijn man knuffelde en zoende mij ook gewoon terug als ik daar mee begon, dat vond ik eigenlijk moeilijker dan dat hij daar lag. Zoveel dubbele signalen kon ik niet handelen...
woensdag 25 augustus 2010 om 12:47
quote:tinkerbellblue schreef op 25 augustus 2010 @ 09:43:
@smellycat : ja ik vind het ook vreslijk stom als die mannen zeggen dat ze al jaren niets meer voor je voelen. Waarom blijven ze inderdaad zolang rondlopen met deze gevoelens ?? Wij hebben dan nog samen een huis gebouwd en hij heeft mij nog aangemoedigd om als zelfstandige te beginnen hetgeen mij nu geen voordeel oplevert als ik alleen ga komen te staan; Dus ik geloof hem niet als dit al jaren zo bezig is en is dat wel zo dan vind ik het laf.
Wij hebben vorig jaar nog samen een uitbouw aan ons huis laten zetten. Dit voorjaar nog de tuin opnieuw laten aanleggen. Dat zijn normaliter toch geen dingen die je doet als je eigenlijk weg wil van je partner. Heel verwarrend allemaal.
Ik kan vooral met mijn familie goed praten. Ik weet nog niet zo goed wat ik met mijn schoonouders aan moet. Hun reactie toen mijn ex het vertelde was: daar zijn we niet verbaasd over, jullie zijn ook veel te verschillend. Ik hecht er maar niet teveel waarde aan.
@smellycat : ja ik vind het ook vreslijk stom als die mannen zeggen dat ze al jaren niets meer voor je voelen. Waarom blijven ze inderdaad zolang rondlopen met deze gevoelens ?? Wij hebben dan nog samen een huis gebouwd en hij heeft mij nog aangemoedigd om als zelfstandige te beginnen hetgeen mij nu geen voordeel oplevert als ik alleen ga komen te staan; Dus ik geloof hem niet als dit al jaren zo bezig is en is dat wel zo dan vind ik het laf.
Wij hebben vorig jaar nog samen een uitbouw aan ons huis laten zetten. Dit voorjaar nog de tuin opnieuw laten aanleggen. Dat zijn normaliter toch geen dingen die je doet als je eigenlijk weg wil van je partner. Heel verwarrend allemaal.
Ik kan vooral met mijn familie goed praten. Ik weet nog niet zo goed wat ik met mijn schoonouders aan moet. Hun reactie toen mijn ex het vertelde was: daar zijn we niet verbaasd over, jullie zijn ook veel te verschillend. Ik hecht er maar niet teveel waarde aan.
woensdag 25 augustus 2010 om 15:17
Ik stond bij school en toen kwam hij.....................
Wist dat hij wilde komen maar wist niet zeker of hij al terug was.
Ik ben naar huis gegaan, hij heeft de meiden opgehaald.
Hier een broodje gegeten!
Gesprek(je) gehad, maar is neit handig als er kinderen zijn.
Komt er op neer dat hij er klaar mee is.
Simpel, geen weg meer terug.
Morgen komt hij hierheen om te praten, dingen te regelen.
Maar eerst gaat hij mee om een fiets te kopen voor de oudste (kado van oma), past makkelijker in zijn auto
Regelen............waar moet ik beginnen???
Ga vanavond eerst maar eens mijn kosten op een rijtje zetten.
Ben heel erg verdrietig, in mijn achterhoofd zat nog steeds die stille hoop.
Wist dat hij wilde komen maar wist niet zeker of hij al terug was.
Ik ben naar huis gegaan, hij heeft de meiden opgehaald.
Hier een broodje gegeten!
Gesprek(je) gehad, maar is neit handig als er kinderen zijn.
Komt er op neer dat hij er klaar mee is.
Simpel, geen weg meer terug.
Morgen komt hij hierheen om te praten, dingen te regelen.
Maar eerst gaat hij mee om een fiets te kopen voor de oudste (kado van oma), past makkelijker in zijn auto
Regelen............waar moet ik beginnen???
Ga vanavond eerst maar eens mijn kosten op een rijtje zetten.
Ben heel erg verdrietig, in mijn achterhoofd zat nog steeds die stille hoop.
woensdag 25 augustus 2010 om 16:09
Hij ziet er geen heil meer in.....................
Ga vanavond nog ff lekker een potje janken en dan gaat de beuk erin.
Ben nu aan het googlen naar info.
Wat ik nodig heb om de ali te laten berekenen (kwam net op een site en de uitkomst was 700,00............dat vind ik nogal wat hoor.Klopt volgens mij niet)
Probeer morgen maatschappelijk werk te bereiken, kijken hoe het zit met kans op woning hier in de buurt.
Heb nu al hoofdpijn..................
Een kind is naar buiten gegaan, gevlucht denk ik.
De andere is apatisch voor de tv gaan zitten.
Tjonge zeg hoe kan je als man je hele gezin zoveel verdriet doen
Wat ik nodig heb om de ali te laten berekenen (kwam net op een site en de uitkomst was 700,00............dat vind ik nogal wat hoor.Klopt volgens mij niet)
Probeer morgen maatschappelijk werk te bereiken, kijken hoe het zit met kans op woning hier in de buurt.
woensdag 25 augustus 2010 om 16:20
700 euro.... het is inderdaad nogal wat. Maarja als je er recht op hebt én hij kan het betalen....!!!
Ik krijg het in ieder geval niet, voor mij moet hij wel nog een beetje partnerali betalen.
Ik heb net nog mail gehad van de makelaar... er is nog geen nieuws van Delta Loyd. Weer een dag spanning erbij! Gaat goed zo!!
Als ik nadenk over je laatste zin (tjonge zeg, hoe kun je als man...) voel me bijna waardeloos. Ook al weet ik dat jouw situatie absoluut niet de mijne is.......
Ik was 19 jaar getrouwd en echt het is nooit fijn geweest. Ik heb zo lang gedacht dat ik het allemaal wel vol zou kunnen houden, het is me gewoon niet gelukt.
Zometeen moet ik gaan werken, gelukkig maar tot 21.00 want ik ben net een vaatdoek.
Ik krijg het in ieder geval niet, voor mij moet hij wel nog een beetje partnerali betalen.
Ik heb net nog mail gehad van de makelaar... er is nog geen nieuws van Delta Loyd. Weer een dag spanning erbij! Gaat goed zo!!
Als ik nadenk over je laatste zin (tjonge zeg, hoe kun je als man...) voel me bijna waardeloos. Ook al weet ik dat jouw situatie absoluut niet de mijne is.......
Ik was 19 jaar getrouwd en echt het is nooit fijn geweest. Ik heb zo lang gedacht dat ik het allemaal wel vol zou kunnen houden, het is me gewoon niet gelukt.
Zometeen moet ik gaan werken, gelukkig maar tot 21.00 want ik ben net een vaatdoek.
woensdag 25 augustus 2010 om 16:30
woensdag 25 augustus 2010 om 17:57
quote:waaromdan schreef op 25 augustus 2010 @ 16:09:
Pfffffffffffffffff begin je zo langzamerhand niet op te raken?
Slaap je wel?
Heftig allemaal........
Ik sliep in juni echt slecht, gelukkig schoot de huisarts te hulp
met voor een dag of 10 slaappillen.
Heb er 6 gebruikt en voelde me weer zo goed dat ik de rest
ff bewaar.
Pfffffffffffffffff begin je zo langzamerhand niet op te raken?
Slaap je wel?
Heftig allemaal........
Ik sliep in juni echt slecht, gelukkig schoot de huisarts te hulp
met voor een dag of 10 slaappillen.
Heb er 6 gebruikt en voelde me weer zo goed dat ik de rest
ff bewaar.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
woensdag 25 augustus 2010 om 19:37
Ja HBG, ik slaap wel maar pas laat. Kan nooit vroeg slapen en nu wordt het nog erger......... Maar 's morgens gaat gewoon de wekker om 07.00. Dat is het "nadeel" van in de steek gelaten moeders...............de kinderen gaan gewoon door met hun dagindeling. Ik zou ook gewoon door moeten gaan maar heb er nu even geen zin in.
Ach, ik denk maar zo; Over een jaar is de hele situatie anders en kan ik hier hopelijk zonder hatelijke gevoelns aan terug denken.
Ach, ik denk maar zo; Over een jaar is de hele situatie anders en kan ik hier hopelijk zonder hatelijke gevoelns aan terug denken.
woensdag 25 augustus 2010 om 22:01
Gek was ik al
Nee ik ga niets overhaast doen, ga eerst alles bespreken en volgende week kijken of ik dingen kan regelen.
Zal ook ooit weer eens moeten werken, al heb ik daar helemaal geen zin in. Als ik ga werken houdt het in dat mijn EX de kinderen van school haalt en hier heen gaat totdat ik thuiskom of totdat hij moet werken....................... Ben ik niet blij mee maar het is beter dan dat ze mee moeten naar zijn kantoor/woning/slaapplek.
Zit te twijfelen of ik een advocaat moet raadplegen of dat we het zo gaan regelen.
Mijn ex is schappelijk, daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar met het feit alimentatie heb ik al genoeg problemen gezien.
Daar ga ik nog even over nadenken.
En verder..................doorgaan met ademhalen zeg maar
Nee ik ga niets overhaast doen, ga eerst alles bespreken en volgende week kijken of ik dingen kan regelen.
Zal ook ooit weer eens moeten werken, al heb ik daar helemaal geen zin in. Als ik ga werken houdt het in dat mijn EX de kinderen van school haalt en hier heen gaat totdat ik thuiskom of totdat hij moet werken....................... Ben ik niet blij mee maar het is beter dan dat ze mee moeten naar zijn kantoor/woning/slaapplek.
Zit te twijfelen of ik een advocaat moet raadplegen of dat we het zo gaan regelen.
Mijn ex is schappelijk, daar is geen twijfel over mogelijk.
Maar met het feit alimentatie heb ik al genoeg problemen gezien.
Daar ga ik nog even over nadenken.
En verder..................doorgaan met ademhalen zeg maar
woensdag 25 augustus 2010 om 22:32
Je ex is nu misschien schappelijk maar de vraag is blijft ie dat ook tijdens de advocaatgesprekken. Wij hebben een mediator en mijn ex was steeds bang dat ik hem een poot uit zou rukken of het onderste uit de kan wilde hebben. Ik zit zo niet in elkaar,wilde hebben waar ik recht op had en zo is het ook gegaan. Ex was degene die tijdens veel gesprekken opstandig werd.
Een mediator is denk ik ook goedkoper dan een advocaat.
Die vragen schandalig veel per uur.
Een mediator is denk ik ook goedkoper dan een advocaat.
Die vragen schandalig veel per uur.
woensdag 25 augustus 2010 om 22:43
Ik denk dat ik als antwoord wel ja kan zeggen.
Ik kan hier natuurlijk niet weg zonder dat ik andere woonruimte heb. Dat gaat ook niet gebeuren, want als hij zijn kinderen op straat zet kan hij beter gaan hollen.........
In principe heeft hij al zijn spullen mee genomen, alles wat er nu staat is van mij.
Ik zie morgen wel hoe het verder gaat. Heb nog een heleboel te regelen ook voor mijn dochter. Die vind dat haar medicatie niet optimaal werkt (ADHD) en gaat vanaf de namiddag bij het minsste geringste uit haar dak. Vindt ze zelf heel vervelend natuurlijk.
Ja we hebben nog een lange weg te gaan, met alles.
Jij nog wat gehoord over het huis Monique?????
Ik kan hier natuurlijk niet weg zonder dat ik andere woonruimte heb. Dat gaat ook niet gebeuren, want als hij zijn kinderen op straat zet kan hij beter gaan hollen.........
In principe heeft hij al zijn spullen mee genomen, alles wat er nu staat is van mij.
Ik zie morgen wel hoe het verder gaat. Heb nog een heleboel te regelen ook voor mijn dochter. Die vind dat haar medicatie niet optimaal werkt (ADHD) en gaat vanaf de namiddag bij het minsste geringste uit haar dak. Vindt ze zelf heel vervelend natuurlijk.
Ja we hebben nog een lange weg te gaan, met alles.
Jij nog wat gehoord over het huis Monique?????
woensdag 25 augustus 2010 om 22:59
Nee sinds vanmiddag niet meer.... ik heb gemaild naar makelaar maar er was geen bericht van delta Loyd. Ach wat kan hun het nou toch schelen dat ik hier in spanning zit.
was blij dat ik afgewerkt was vanavond, kon me niet concentreren en de oudjes waren "lastig"
ik hoop morgen wat te horen!
Wil je man in het huis blijven of moet het in de verkoop?
was blij dat ik afgewerkt was vanavond, kon me niet concentreren en de oudjes waren "lastig"
ik hoop morgen wat te horen!
Wil je man in het huis blijven of moet het in de verkoop?
woensdag 25 augustus 2010 om 23:16
woensdag 25 augustus 2010 om 23:27
Als het huis verkocht moet worden en hij wil een ander huis terug kopen zal dat ook niet meevallen denk ik.
Of zou hij willen gaan huren? Nou ik weet inmiddels wel dat huren abnormaal hoog zijn.
Ex blijft hier wonen, ik krijg de overwaarde mee. Maar hij is ondanks de ali voor mij en zoon goedkoper uit qua maandlasten. Mijn huur is veel hoger......van welk huis dan ook.
de jongens zitten nog naar tv te kijken maar het licht moet uit en we gaan naar bed. Hoop dat je een beetje kunt slapen!! Morgen weer een nieuwe dag!
Of zou hij willen gaan huren? Nou ik weet inmiddels wel dat huren abnormaal hoog zijn.
Ex blijft hier wonen, ik krijg de overwaarde mee. Maar hij is ondanks de ali voor mij en zoon goedkoper uit qua maandlasten. Mijn huur is veel hoger......van welk huis dan ook.
de jongens zitten nog naar tv te kijken maar het licht moet uit en we gaan naar bed. Hoop dat je een beetje kunt slapen!! Morgen weer een nieuwe dag!
donderdag 26 augustus 2010 om 13:12
Denk neit dat ex zo snel een ander huis zal gaan kopen, zolang werkt hij nog niet fulltime voor zichzelf dus dat gaat hem dan financiël niet lukken.
Heb vanmorgen 2 uur lang met hem in de auto gezeten, naar naderhand bleek voor niks.........................Goh wat voelde ik me belabberd in die auto.
Hij vroeg hoe ik het ging doen (huis zoeken enzo), dat we dit en dat moesten regelen.
"Ja, zal binnenkort helemaal vaker moeten werken dus moeten die meiden maar naar mijn moeder"
HELL NEE.............
Hij wil alles schappelijk regelen, is echt zo, maar dan wel een beetje rap!!
Wat denk je zelf, dat ik volgende week een huurcontract kan tekenen???
Word een beetje moedeloos zeg maar!!
Heb vanmorgen 2 uur lang met hem in de auto gezeten, naar naderhand bleek voor niks.........................Goh wat voelde ik me belabberd in die auto.
Hij vroeg hoe ik het ging doen (huis zoeken enzo), dat we dit en dat moesten regelen.
"Ja, zal binnenkort helemaal vaker moeten werken dus moeten die meiden maar naar mijn moeder"
HELL NEE.............
Hij wil alles schappelijk regelen, is echt zo, maar dan wel een beetje rap!!
Wat denk je zelf, dat ik volgende week een huurcontract kan tekenen???
Word een beetje moedeloos zeg maar!!
donderdag 26 augustus 2010 om 14:06
Laat je niet gek maken! Niks niet rap, of overhaast. Is er geen mogelijkheid dat jij in jullie huis kan blijven met de meiden en dat hij gaat? Heb je wel een beetje kunnen slapen?
Ik heb vanmorgen een berichtje gekregen van mijn mediator dat ik me niet druk hoef te maken, hij zeker weet dat ik de woning wél krijg maar tot op heden nog geen bericht dat het ook echt zo is van Delta Loyd.
ex baalde want voor hem zag het luxe-plaatje er ineens anders uit. Om een nieuwe auto te kunnen rijden/kopen kwam zijn maandelijkse kostenplaatje er iets anders uit te zien dan dat hij had gedacht/ gehoopt.
Heb ik medelijden?? NEE nog niet misschien!!
Goffer alles draait bij hem om luxe, een auto en ik heb misschien niet eens een woning.
Ik heb vanmorgen een berichtje gekregen van mijn mediator dat ik me niet druk hoef te maken, hij zeker weet dat ik de woning wél krijg maar tot op heden nog geen bericht dat het ook echt zo is van Delta Loyd.
ex baalde want voor hem zag het luxe-plaatje er ineens anders uit. Om een nieuwe auto te kunnen rijden/kopen kwam zijn maandelijkse kostenplaatje er iets anders uit te zien dan dat hij had gedacht/ gehoopt.
Heb ik medelijden?? NEE nog niet misschien!!
Goffer alles draait bij hem om luxe, een auto en ik heb misschien niet eens een woning.
donderdag 26 augustus 2010 om 14:26
Zelfs met een urgentie hier duurt het minimaal 6 maanden dat je wat hebt (maar dan moet je nemen wat zij je aanbieden!!)
Ga morgenochtend een afspraak maken bij de huisarts zodat zij me verwijst naar de maatschappelijkwerker. die schijnen hier nog wel het eea te kunnen regelen.
Hij is trouwens al weg hier hoor, heeft zijn spullen gepakt en slaapt op zijn kantoor. Alles wat nu nog in huis is, is van mij zegt hij. Hij hoeft niets te hebben, aangezien hij toch geen woonruimte heeft en het niet hoeft in te richten.
Kan je zelf niet bellen naar Delta Lloyd voor dat huis? Ik zou gek worden van dat wachten.
Heel gek, maar ik kan me dus niet voorstellen dat ik hier echt weg moet. Hebben echt bloed zweet en tranen in dit huis zitten. Was er maar een mogelijkheid dat ik het kon kopen maar helaas
Ga morgenochtend een afspraak maken bij de huisarts zodat zij me verwijst naar de maatschappelijkwerker. die schijnen hier nog wel het eea te kunnen regelen.
Hij is trouwens al weg hier hoor, heeft zijn spullen gepakt en slaapt op zijn kantoor. Alles wat nu nog in huis is, is van mij zegt hij. Hij hoeft niets te hebben, aangezien hij toch geen woonruimte heeft en het niet hoeft in te richten.
Kan je zelf niet bellen naar Delta Lloyd voor dat huis? Ik zou gek worden van dat wachten.
Heel gek, maar ik kan me dus niet voorstellen dat ik hier echt weg moet. Hebben echt bloed zweet en tranen in dit huis zitten. Was er maar een mogelijkheid dat ik het kon kopen maar helaas
donderdag 26 augustus 2010 om 14:41
Slapen op kantoor?? En de was.eten etc dan? Niets nodig uit het huis? Dat veranderd nog wel denk ik.......
Hier is het ook zo als je heeeel toevallig een woning krijgt via woningstichting dat je dan moet pakken wat ze aanbieden.....ook al is het een flatje in een hele slechte wijk bv. Maar met "eigen geld"krijg je hier sowieso niks, eerst je eigen vermogen opmaken en dan kun je terug komen.....
Voor mij voelt dat hier weg moeten ook raar hoor, voelt als dat ik hier nog mijn tijd uit mag zitten totdat....
Mag hier nog poetsen en zorgen dat er iedere avond eten op tafel staat etc.
Ik kan zelf niet bellen met Delta Loyd, zou niet eens weten naar wie ik moet vragen en is misschien ook wel niet zo slim.
Ik trek morgen weer aan de bel bij de mediator die me beslist zelf wel gaat bellen als er nieuws is.
Klote spanning!!
Hier is het ook zo als je heeeel toevallig een woning krijgt via woningstichting dat je dan moet pakken wat ze aanbieden.....ook al is het een flatje in een hele slechte wijk bv. Maar met "eigen geld"krijg je hier sowieso niks, eerst je eigen vermogen opmaken en dan kun je terug komen.....
Voor mij voelt dat hier weg moeten ook raar hoor, voelt als dat ik hier nog mijn tijd uit mag zitten totdat....
Mag hier nog poetsen en zorgen dat er iedere avond eten op tafel staat etc.
Ik kan zelf niet bellen met Delta Loyd, zou niet eens weten naar wie ik moet vragen en is misschien ook wel niet zo slim.
Ik trek morgen weer aan de bel bij de mediator die me beslist zelf wel gaat bellen als er nieuws is.
Klote spanning!!