tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
en waarom is de taart nu alweer op?

stelletje vreettetters!!!
wil jij m'n prei bieb?
alleen als die van marsepein is..
Solly, ik heb de aarbeitjes opgesnoept. Lekkerrrrrrrr.

Prei is ook goed, toch?

Haha Slof, ik zie je helemaal gaan met die kinderen in de supermarkt. Gek hoor, om ineens zo te lopen. Jij met onbekende kinderen en zij met een vreemde 'mevrouw'.

TH, ik hoop dat je een superleuke kennismaking hebt!!

Oh, en over raar dromen: ik had vannacht meer-dan-leuk contact met 1 van onze bazen EN met de zwager van een vriendin. Tssss.
ja die op de taart van Lee
Zo zo Splint, heftig nachtje
Foei Splinter
kheb wel lekker geslapen trouwens
Nou, mooi toch!

Splint

Succes TH!

We hebben garnaaltjes in het aquariumpje!

Leuk! En dat vinden de katten ook

Is het heel erg dat als een collega 8x belt, ik niet terug bel? Ze blijkt een lastige planning te hebben loopt helemaal vast. Of ik met spoed terug wil bellen. Ik denk dat ze het bos in kan. Of is dat niet aardig? Wat vinden jullie?
Cis, niet bellen. Laat haar maar vast lopen, hebben ze met jou ook gedaan. Hard misschien maar laat ze het zelf maar uitzoeken, niet jouw probleem van maken.

Leuk van de garnaaltjes!!

Splintje toch , misschien nog een beetje slagroom voor bij de droom de aardbeitjes?
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dank u, dat wilde ik even horen
Graag gedaan
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nou idd, dat jij al vast gelopen bènt vinden ze blijkbaar van ondergeschikt belang...

Vind jouw garnalenplaatje wat je postte wel mooi hoor!!

Mijn ouders hebben ook een garnaal die is leuk!

Alleen die ziet er niet zo mooi gestreept uit, kunnen die gestreepten ook in een guppenbak???
Jaaaa, dat kan.

Er zit ook een visje bij nu. Was per ongeluk mee geschept

Tis nu een bak water met een pompje en zuurstof. That's it.
quote:NymphadoraTonks schreef op 25 augustus 2010 @ 10:19:

Mag ik nu trouwens zeggen dat ik ook altijd pech heb?

[afbeelding]Aaaah das B100! "Ik heb ook al-tijd pech!". Die gebruiken we hier ook weleens! Die telefoon waarvan die antenne dan zo achter z'n schouder langs omhoog ging; hilarisch. Leuke herinneringen komen boven nu.
Optimist tot in de kist!
Leuk Fran, garnaaltjes! Mjam.

Ga je een foto maken voor ons?

Collega zou ik niet terug bellen hoor. Geen werktijd. Tenzij je er de rest van de middag lsat van hebt als je niet belt. Dan zou ik wel even bellen, laten weten wat je werktijden zijn en zeggen dat je morgen graag met haar meedenkt. En nu iets anders te doen hebt.

't Was geen 'stoute' droom hoor , maar wel eentje met kriebels en spannend.
Zal ik morgen doen Splint

Ik ga vanavond in Haarlem Tapas eten
zeur collega een sms sturen....? (nee...ga fijn het bos in..) anders blijft ze bellen.
zo daar was ik weer, was even in het tuintje. We eten de komende drie weken sperziebonen en tomaten

ik heb eet lekker wel de rest van de taart als jullie alle groente en fruit opeten

Cis, dat ze zelf maar even net zo diep gaan als jij gegaan bent. En veel plezier vanavond
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
TH, spannend inderdaad die kennismaking maar ook wel leuk spannend toch? Ik vind augustus/september echt van die "nieuwe start" maanden en daar hou ik best van.

Leo Gefeliciflapstaart:
Optimist tot in de kist!
Ze is wel gestopt met bellen inmiddels. Ik heb er een hekel aan als mensen zo vaak achter elkaar bellen. Of ik nou 1 of 8 oproepen mis, als ik niet terug bel, bel ik niet terug. Maar goed.

Lekker Its, gezond enzo
Olijf, hopelijk zijn je schoonouders al een flink stuk onderweg.

Fran, je hebt gelijk, pffff, laat haar er lekker zelf uit zien te komen!

Its, krijg ineens visioenen van mijn opa die een "tuintje" had, een schat van een man echt waar, maar elke maand oktober kwam hij bij ons met de trein, we woonden niet in de buurt en oktober was verjaardagmaand dus kwamen mijn opa en oma logeren, met een enorme koffer (soms wel twee) vol met bonen en nog wat andere groentes maar vooral BONEN, nou dat was dus bonen knakken (of hoe zoiets ook mag heten), snijbonen door de molen (vond ik nog wel leuk) en vooral maaaaaanden bonen eten. Ik ben nog steeds bleh van bonen.
Optimist tot in de kist!
Klinkt goed its!

gehehe ik heb janus eens tukje meloen gegeven, dat vond ie errug lekker want nadat ie zijn bak drie keer bekeken heeft komt ie aan mijn broek duwen helaas voor hem, de rest is mìjn!!
Gehehe, Oihb kan me dr iets bij voorstellen ja

Gelukkig kan je ze ook goed invriezen, kun je t een beetje doseren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven