3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Bianc Ik moet je dillema even nog een keer lezen voor ik er iets over kan zeggen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook in een huis gewoond waar iemand was overleden.

Ik wist het voor ik er in ging, nooit problemen mee gehad maar het was dan ook een vrouw die al oud was en in haar slaap was overleden.
Las toch nog even mee, Bi , Ik weet niet wat je moet doen maar mijn eerste gedachte was :arme baby
Alle reacties Link kopieren
Pfff... ik rook echt teveel! Lijk wel een wandelende schoorsteen.
Das goed hoor Anne..



aan de ene kant wil ik het graag zeggen, want ze maken zich echt zorgen om hoe het nu allemaal verder moet. En dan kunnen ze in elk geval in de gaten proberen te houden of ze nu niks meer gebruikt.



aan de andere kant is mijn zaak niet, weten ze het misschien wel maar zeggen ze het niet...



moeilijk moeilijk!!



Apppel... dat is ook wel zo, wat je zegt over 'gewoon' overlijden. Maar als de makelaar dat gaat vertellen dan verkoopt ie het huis op zeker niet!
Alle reacties Link kopieren
Appel, Same here!

En er is onverwacht een rekening afgegaan en nu heb ik geen geld meer voor peuken

Hopen dat morgen mijn salaris gestort wordt
Ja mijn gedachte ook Bankje... en de ouders van hem zijn heel bang dat zij er straks voor opdraaien, want het meisje is niet zo'n helder licht en heeft nogal een 'roerige' jeugd achter de rug.
Alle reacties Link kopieren
Dus je hebt geen peuken meer Mu??? Das erg!
Alle reacties Link kopieren
Dan moet zo'n makelaar dat huis maar niet in de verkoop nemen denk ik dan...
Ja maar dan blijft dat huis er maar leeg te staan Appel... er zal toch iets mee moeten gebeuren?



Ik zeg: veilen.. en de opbrengst naar een Vermiste Kinderen Project ofzo!
Alle reacties Link kopieren
Appel, jawel maar niet zo veel meer!

En als mijn loon morgen niet op tijd gestort wordt zit ik op mijn werk zonder
Alle reacties Link kopieren
ik snap je dilemma Bianc, ik zou eerlijk gezegd niet weten of en wat ik zou zeggen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heb je geen los-geld-potje ofzo MU?
Alle reacties Link kopieren
Al geplunderd Bi

Die dagen bij BB waren ook iets duurder dan gepland dus eigen stomme schuld.

Heb nog wel spaargeld maar dat is al niet heel veel dus dat laat ik lekker staan
Is moeilijk he Roos... ik was ook een poosje met haar alleen en hoopte eigenlijk dat zij ergens over zou beginnen. Ze weet dat ik dus haar broertje en zn vriendin ken, maar heeft mij gevraagd niets tegen de gezamenlijke kennis te zeggen.
Steeds een half sigaretje roken dan MU... en dan uitmaken en weer wegleggen... dan doe je 2 x zo lang met je voorraadje
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 19:35:

Ja maar dan blijft dat huis er maar leeg te staan Appel... er zal toch iets mee moeten gebeuren?



Ik zeg: veilen.. en de opbrengst naar een Vermiste Kinderen Project ofzo!





Dat is ook zo ja..

Nou ja, misschien is er wel een gek die het wil kopen.
Alle reacties Link kopieren
heel moeilijk Bianc, aan de ene kant is het jouw zaak eigenlijk niet, maar ja, je maakt je ook zorgen om de baby denk ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Bi dat lukt me niet zo goed, ben er onrustig de laatste paar dagen
Alle reacties Link kopieren
Bi, spreek je dat broertje en die vriendin zelf wel eens?
Alle reacties Link kopieren
BIW!



Hallo Roos en AR (leuke ava trouwens )
Alle reacties Link kopieren
ik zal eerst wat rekeningen overmaken. En mijn salaris was er vanmorgen al!
Ik spreek broertje en vriendin nooit, ik ken ze alleen van verhalen van de gezamenlijke kennis, en die vriendin heb ik 1 x gezien.



En ja... ik maak me zorgen om de baby, maar ook om hun, hun toekomst... het is gewoon gedoemd om te gaan mislukken, ook al zou ze niet (meer) aan de snuif zitten. Het wordt gewoon 1 groot drama voor iedereen die er mee te maken heeft, en vooral voor zijn ouders waar ze nu inwonen.
Alle reacties Link kopieren
Hai Friez! Wb!

En niet grappig
Wrom zo onrustig MU?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven