3000+ deel 62
dinsdag 24 augustus 2010 om 19:27
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT
We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Happy new topic!
woensdag 25 augustus 2010 om 19:27
Das goed hoor Anne..
aan de ene kant wil ik het graag zeggen, want ze maken zich echt zorgen om hoe het nu allemaal verder moet. En dan kunnen ze in elk geval in de gaten proberen te houden of ze nu niks meer gebruikt.
aan de andere kant is mijn zaak niet, weten ze het misschien wel maar zeggen ze het niet...
moeilijk moeilijk!!
Apppel... dat is ook wel zo, wat je zegt over 'gewoon' overlijden. Maar als de makelaar dat gaat vertellen dan verkoopt ie het huis op zeker niet!
aan de ene kant wil ik het graag zeggen, want ze maken zich echt zorgen om hoe het nu allemaal verder moet. En dan kunnen ze in elk geval in de gaten proberen te houden of ze nu niks meer gebruikt.
aan de andere kant is mijn zaak niet, weten ze het misschien wel maar zeggen ze het niet...
moeilijk moeilijk!!
Apppel... dat is ook wel zo, wat je zegt over 'gewoon' overlijden. Maar als de makelaar dat gaat vertellen dan verkoopt ie het huis op zeker niet!
woensdag 25 augustus 2010 om 19:39
woensdag 25 augustus 2010 om 19:43
Ik spreek broertje en vriendin nooit, ik ken ze alleen van verhalen van de gezamenlijke kennis, en die vriendin heb ik 1 x gezien.
En ja... ik maak me zorgen om de baby, maar ook om hun, hun toekomst... het is gewoon gedoemd om te gaan mislukken, ook al zou ze niet (meer) aan de snuif zitten. Het wordt gewoon 1 groot drama voor iedereen die er mee te maken heeft, en vooral voor zijn ouders waar ze nu inwonen.
En ja... ik maak me zorgen om de baby, maar ook om hun, hun toekomst... het is gewoon gedoemd om te gaan mislukken, ook al zou ze niet (meer) aan de snuif zitten. Het wordt gewoon 1 groot drama voor iedereen die er mee te maken heeft, en vooral voor zijn ouders waar ze nu inwonen.