3000+ deel 62

24-08-2010 19:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is 3000+. Wees welkom maar wees geen troll





Hier delen we lief, leed, lol en lamaarlullen.. We hebben zelfs onze eigen 3000+stalkerT



We hebben een aantal belangrijke regels! Pas uit, wij toverstaffen!



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.







Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Gravin!
Alle reacties Link kopieren
truste Graafje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik zie het als een soort opleiding, ik ben nu aan het leren om op een andere manier met dingen om te gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik het vergeet: slaap lekker gravinnetje.
Truste Buuf!



Chris... ik ben geen therapie-gangstah maar ik zie 'jullie' echt niet als losers! Wat ik eerder al zei: knap dat je die stap zet !



En ik ben toch wel een afspiegeling van de gemiddelde Nederlander toch?
Alle reacties Link kopieren
Nou Bi, jij een gemiddelde Nederlander??
Alle reacties Link kopieren
meissies.



Chris waarom zou je een loser zijn als je psych. hulp vraagt of krijgt? Als je iets lichamelijks mankeert ga te toch ook naar de dokter of het ziekenhuis.

En dat van pittig karakter bij je zus en '''probleem''Chris, dat vind ik echt lullig voor je en zeer onterecht.

Makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer dat naast je neer te leggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gestopt met opleiding en werk. Ik heb er genoeg aan zo, is voor mij erg intensief.



En ja.. Familie.. Soms kan ik erom kotsen..
quote:friezinnetje schreef op 25 augustus 2010 @ 21:08:

Nou Bi, jij een gemiddelde Nederlander??

Ooooo jawel!!



Want:

- ik neem pindakaas mee op vakantie;

- ik spaar airmiles;

- ik klaag bij warm weer;

- ik klaag bij mooi weer;

- ik eet broodjes kaas en kroketten (niet tegelijk);

- ik rij net zo lang met mn reserve-tank tot de benzine weer een cent gezakt is;



genoeg overtuigd?
Alle reacties Link kopieren
Mocy!



Eensch met je post
Haaai Moos.. naar je zin gehad gisteravond?? Mijn bio-ritme ging helemaal overhoop en door de war... jij hebt geen forumvrije avonden meer dit jaar hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Mocy: bedank voor je reactie. Zit wel wat in ja.
Alle reacties Link kopieren
Spaar je wel airmiles voor AAP bi?
quote:chocolover schreef op 25 augustus 2010 @ 21:12:

Spaar je wel airmiles voor AAP bi?Neehoor... gewoon voor nieuwe handdoeken
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:11:

[...]



Ooooo jawel!!



Want:

- ik neem pindakaas mee op vakantie; Maar ook aardappelen?

- ik spaar airmiles; Maar gebruik je ze ook?

- ik klaag bij warm weer; Maar ook bij koud weer?

- ik klaag bij mooi weer; Maar ook bij regen?

- ik eet broodjes kaas en kroketten (niet tegelijk); Maar ook in Spanje bij Friet van Piet?

- ik rij net zo lang met mn reserve-tank tot de benzine weer een cent gezakt is; Dat is gewoon dom!

genoeg overtuigd?
Alle reacties Link kopieren
Kan ook
Alle reacties Link kopieren
Chris ook ik ben het eens met mocy.
Alle reacties Link kopieren
Was gisteravond weer TE gezellig, maar slecht gespeeld.

Volgende week ben ik 2 weken weg

Lig ik in de zon met een lekker drankje en een goed boek onder een parasol. met uitzicht op zee, bergen.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnneRoos74 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:15:

Chris ook ik ben het eens met mocy.Dan print ik hem maar uit en dan hang ik hem oven mijn bed
Alle reacties Link kopieren
Oh lekker Mocy! Ben jaloers.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo trouwens zo mijn nest in. Ben een beetje moe.

Ik 'spreek' jullie morgen weer.

Weltrusten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Truste Chris
Alle reacties Link kopieren
quote:Christiane04 schreef op 25 augustus 2010 @ 21:18:

[...]

Dan print ik hem maar uit en dan hang ik hem oven mijn bed Haha, had ik dat geweten had ik het wat mooier en uitvoeriger beschreven. Was nu ff van de korte.
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Chris
Alle reacties Link kopieren
En

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven