Hoe laat is het? Deel X
woensdag 25 augustus 2010 om 08:17
Gezelligheid kent geen tijd.
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
donderdag 26 augustus 2010 om 11:01
geodemorgen GE en anderen,
Kom net van uurtje sporten, nu even thee en dan 2 uurtjes schoonmaken. Het komt hier echt met bakken uit de hemel....
Binnen-dagje dan maar. Dochter is dagje met oma op stap en blijft slapen. Man en ik gaan weer héérlijk uit eten vanavond met vrienden!
Fijne dag allemaal
11.01
Kom net van uurtje sporten, nu even thee en dan 2 uurtjes schoonmaken. Het komt hier echt met bakken uit de hemel....
Binnen-dagje dan maar. Dochter is dagje met oma op stap en blijft slapen. Man en ik gaan weer héérlijk uit eten vanavond met vrienden!
Fijne dag allemaal
11.01
donderdag 26 augustus 2010 om 11:05
Nou, jullie maken me het niet makkelijk! Ik moet nu gewoon 26 blz teruglezen en dat red ik nu even niet qua tijd. Ik vind het ook wel heul zielig voor Snjo! Die arme ziel moet op het oude topic al heel wat teruglezen en als jullie in dit tempo doorbazelen, moet ze straks een volledig gevuld topic (want dat zie ik nog gebeuren) teruglezen!!
Ik ga nu gauw douchen en dan met mijn pb'er thee/koffie drinken. Gezellig!
Fijne dag allemaal!
11.04
Ik ga nu gauw douchen en dan met mijn pb'er thee/koffie drinken. Gezellig!
Fijne dag allemaal!
11.04
donderdag 26 augustus 2010 om 11:55
Moon, het kan goed zijn dat de verhuurder het makkelijker vindt de vragen te beantwoorden als je meteen ter plaatste bent. Zoals No al zegt dus.. Weet je al of je broer mee kan?
Ber, dikke voor jou. ELKE dag van 2 tot 8 in het zk, dat is echt véél. Té veel, als je het mij vraagt. En dan nu weer thuis en dingen naar je hoofd smijten Wat moet jij het zwaar hebben
Friz, ik interpreteer het smsje van de Lastigerd ook alsof hij teleurgesteld is in zichzelf. Ik hoop dat jullie gauw Het Gesprek kunnen voeren.
11:55
donderdag 26 augustus 2010 om 12:01
Oh en ik heb het deze ochtend anders aangepakt dan normaal. Normaal sta ik op, ga ontbijten en zet ondertussen de laptop aan. Gevolg is dat ik rustig tot een uur of 1, half 2 in pyama achter dat ding zit.
Vannochtend ben ik iets langer in bed blijven liggen om op mn mobiel dit topic bij te lezen, ben daarna opgestaan, heb ontbeten, ben daarna meteen gaan douchen en aankleden en nu heb ik al boodschappen gedaan en de badkamer gepoetst!
Hoezee
12:01
Vannochtend ben ik iets langer in bed blijven liggen om op mn mobiel dit topic bij te lezen, ben daarna opgestaan, heb ontbeten, ben daarna meteen gaan douchen en aankleden en nu heb ik al boodschappen gedaan en de badkamer gepoetst!
Hoezee
12:01
donderdag 26 augustus 2010 om 12:23
donderdag 26 augustus 2010 om 12:41
Dag ladies! Iedereen klinkt blij vandaag: goed! Ga zo door!
Net een heel vermoeiend gesprek gehad met mijn moeder. Nu ging het eigenlijk erom dat ik begrijp probeerde te kweken tussen haar en mijn zusje, maar het haalt toch ook wat frustraties over mijn eigen jeugd naar boven. Zucht.
Even laten bezinken maar.
Net een heel vermoeiend gesprek gehad met mijn moeder. Nu ging het eigenlijk erom dat ik begrijp probeerde te kweken tussen haar en mijn zusje, maar het haalt toch ook wat frustraties over mijn eigen jeugd naar boven. Zucht.
Even laten bezinken maar.
donderdag 26 augustus 2010 om 13:40
Haha, nuttige cursus, N00tje!
Hai Nachtspook!
Loreyi: goed bezig! En leuke plannen dus!
Schuddebuikje en Annemeike: wat leuk dat julle gebeld hebben!
Frizzy: bedoel je dat jouw zusje tegen de zelfde dingen aanloopt als waar jij tegen aan bent gelopen?
Ik kan zo m'n laptop ophalen (hij moest gerepareerd worden) en ik zat al helemaal te stressen over de kosten, maar alles wordt vergoed!
13.39
Hai Nachtspook!
Loreyi: goed bezig! En leuke plannen dus!
Schuddebuikje en Annemeike: wat leuk dat julle gebeld hebben!
Frizzy: bedoel je dat jouw zusje tegen de zelfde dingen aanloopt als waar jij tegen aan bent gelopen?
Ik kan zo m'n laptop ophalen (hij moest gerepareerd worden) en ik zat al helemaal te stressen over de kosten, maar alles wordt vergoed!
13.39