lang geleden... deel 5

03-04-2010 18:52 931 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van "lang geleden verkracht niet behandelt maar wel last ervan hebben" deel 4.

Inmiddels zijn er een aantal wel degelijk bezig met een behandeling( in allerlei vormen) en andere die niet daarvoor kiezen.

Lang geleden... deel 4
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 03-04-2010 20:14
Reden: link geplaatst
% gewijzigd
Ik ga even naar hyves, zet het daar wel neer.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Heb nog niet gereageerd op hyves, maar wil je wel even laten weten dat ik je gelezen heb.

Ik las je, en schreef terug.

Hoe voel je je vandaag?
Ik heb je gelezen EV
Even héél snel tussendoor op de pc, want vanmorgen gemozaïekt (en tegen e.e.a. aangelopen, grr, houdt het een keer op die triggers?!) en dadelijk afspraak met mijn re-coach. Grrr, zó helemaal geen zin in. Voel me nog gruwelijk

Eigenlijk nu veel te moe voor die coach, hoe aardig hij ook is. Een zo'n werk-ochtend (en dan is het nog maar vrijwilligerswerk) is al meer dan genoeg eigenlijk.
EV, weet niet wat er gebeurt is maar veel sterkte
Wat lief, Dutskop
Graag gedaan hoor! Ik weet wel wie je bent, maar kan je niet vinden op hyes, maar dat hoeft ook niet. Maar ik zou je wel graag eens een keer een prive-bericht willen sturen.
Tja.. pb hier werkt niet, merk ik.
elmervrouw wijzigde dit bericht op 19-08-2010 18:13
Reden: dan kan hyves-url dus weer weg
% gewijzigd
@Elmervrouw, ik heb je gehyved!
Zit ermee wat tedoen met de therapie bij Psyq;of er nog iets voor mij tehalen valt?Weet het werkelijk niet want EMDR zie ik niet zitten,de eerste keer heeft het best geholpen maar het tweede onderwerp liep niet zo naar wens..dus omdat nog een keer tedoen??Zal het overleggen iig.Ik weet ook niet wat mogelijk is,ik moet zelf bedenken wat ik nodig heb(geen flauw idee)

Ben ik nu klaar??

Heb inmiddels de nodige hulpverlening om meheen dus daar ligt het niet aan misschien is dat wel genoeg voor nu..

EV hoegaat het met je?
Van mij mogen die topics bewaard blijven hoor,zou niet weten waarom datgeen dat toen goed was om teschrijven nu het niet meer zou zijn vind ik
Hallo meiden.

Pittig dagje vandaag want de zonen van EM komen eindelijk weer eens en ik voel me totaaaaaaal niet op mijn gemak met ze.

Sponge, misschien is wat je nu hebt ook wel genoeg, wat zou het nog toevoegen voor je? Wanneer ga je eigenlijk op vakantie? Hoe is het nu met zijn moeder?

Hoe is het met iedereen?
Hai EV

Met zijn moeder gaat het gelukkig beter;ze heeft een ziekte dat ze zichzelf ziekdenkt en dus altijd zich ziek zegt tevoelen.Ze hebben haar al geopereert en ze kunnen dus ook verder niets vinden erg moeilijk dus.Ze slikt ook allerlei pillen voor vanalles en nog wat.Maar gelukkig is ze niet stervende .We zouden de eerste twee weken van september gaan maar misschien later -wordt het opgeschoven-Er is nml. wat tussen gekomen(vertel ik wel op hyves).

Heb gisteren met een wildvreemde vrouw en haar paard een rit gemaakt naar een meertje wat geen naam heeft daar in de duinen.Zij woont naast de duiningang daar;echt ideaal(zal wel ontzettend duur zijn!).Ze heeft 6 paarden gehad in totaal vertelde ze.Ze las een boek over paarden wat ik me zus kado gedaan heb afgelopen zondag voor haar verjaardag.Wil het nu wel eens lenen als ze hem uit heeft!schijnt een goed boek tezijn.

We hebben ruim 2 uur gereden,hij was flink bezweet.Heb hem afgespoeld met water voor ik hem terug in de wei heb gezet.Rilana was er ook nog en heeft me geholpen met Timon om langs die kraanwagens tegaan-de motor werd uit gezet-en langs een hooiwagen.Waar hij op de terug weg echt niet langs durfde terwijl hij stil staat zonder geluid-maakte kennelijk niet meer uit-Rilana had dat al voorspeld en adviseerde me om aftestappen als ik er langs moest dus dat heb ik gedaan.

Timon vond het ook leuk met dat andere paard,hij wou er ditect achteraan lopen.Toen we voorop liepen bleef ie helemaal stilstaan om tewachten op dat andere paard.Zij vond Timon heel mooi zei ze,zelf was haar paard donkerbruin van kleur stevig en een ruin die eigenlijk een extra versnelling gehad had moeten hebben zei ze.Zij ging het tweede stuk voorop omdat ik de weg niet kon en omdat ik dat prettiger vond hoefde ik Timon niet heftig in tehouden op deze manier.Heerlijk gereden maar ik heb er nu spierpijn van!

EV heb je het overleeft?

Appel hoegaat het met jouw??
En de anderen;leven jullie nog? het is zo stil..
Zeker overleefd!

Fijn zo'n ritje zeg Sponge.

Ja, waar is iedereen?

Laatste vakantiedag hier. Van EM dan. Toch voorbijgevlogen, die vier weken, ongelooflijk!

Ik ben erg veel aan het werk en heb al de hele week een enorme hoofdpijn die maar niet over wil gaan.

Heb dus niet zoveel te vertellen, maar lees wel mee, hier en op hyves.

Liefs en fijne dag allemaal!
ook van mij!

Ik heb geloof ik ook niet zoveel te vertellen...Werken, zo boodschappen, hond uit, vanavond vergadering.

Boeiend
Hai heb vanmiddag paardgereden dat ging goed,ook bij de vrouwenathelier geweest en daar waren we maar met z'n vieren.Was ook wel lekker om zo weer testarten na de vakantie.Ik ga overgens niet meer op vakantie maar dat is wel duidelijk geloof ik.Het is iig uitgesteld laat ik het zozeggen..

Heb last van mijn rug(..)vervelend..
Voel je je al wat beter Saar?

Met mij gaat het goed, na de dip van anderhalve week geleden. Ik ben veel buiten, fiets me een slag in de rondte en dat bevalt prima.
Sponge, hoe is het met je rug?
Lief dat je dat vraagt Hanke;heb nog steeds veel last(..)Probeer het een beetje te rekken en ik neem een slaappil anders lig ik de hele nacht wakker ervan-behelpen dus-

Ik ga een cognitieve training volgen bij psyq voor 8 weken.Moet het vrouwenathelier ervoor aan de kant zetten want het valt dan jammer genoeg;balen!(Baal er steeds meer van)

Ik heb bepaalde conclusies genomen voor mezelf o.a na de scheiding van mijn ouders en door mijn verdere opvoeding waar ik nu last van heb dit zou daarbij kunnen helpen volgens hun.

Lekker he Hanke bewegen met je lijf!(Ik doe even rustig aan want opoe is op visite)Buitenlucht maakt ook lekker rozig!
Kom ook weer even zwaaien.

Ik ben er wel, lees ook wel, maar soms heb zelfs ik gewoon niet zoveel te vertellen.
Ik ook heb ook niet altijd veel-wat- tezeggen.

Heb vanmiddag lekker gereden geen obstakels tegen gekomen,dat was de vorige keer met die boom wegversperingen wel anders!Die bomen en naaldtakken waren weggehaald gelukkig.

Morgen ga ik weer rijden op timon.S.B had helemaal extra brood gehaald voor Timon(en de hond).Ik had hem hetbrood gegeven zodat hij dat aan Timon kon geven.Dat ging heel gemoedelijk en toen kwamen die andere vrouwen met hun paard terug we waren net voor hun weg.

En heb nog steeds rugpijn!!Toch doe ik alles maar ik ga zo weer naar bed;liggen helpt ook iets.

Hoe is het met iedereen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven