Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helicopter helicopter

mag ik met je mee omhoog

Hoog in de wolken wil ik wezen

hoog in de wolken wil ik zijn

Helicopter helicopter

vliegen is zo fijn

En dan op de wijs van Helicopter natuurlijk

Ik kende het ook niet, hoorde het voor het eerst bij babyzwemmen (waar we al tijden niet meer zijn geweest trouwens, kind zal onderhand wel bang zijn voor water...) en dan tilden ze de kindjes bij elke keer "hoog" op en daarna in het water plonzen.
Heh? Ik heb nog geen lootje. Krijg ik dat vanzelf gemaild of moet ik het ergens ophalen??
Speciaal voor Bam:

Helicopter, helicopter, mag ikmet jou mee omhoog/

Hoog in de wolken wil ik wezen, hoog in de wolken wil ik zijn.

Helicopter, helicopter, vliegen is zo fijn.

CD heftig zeg voor je vriendin, maar fijn dat alles goed met de baby is.

Tja Juud, kopiëren is een beter plan. Op het vorige forum deed ik het altijd wel want daar ging het zo vaak mis.

Mn zusje woont nu 3 kwartier bij mij vandaan. Zometeen nog maar 20 minuten, dus gelukkig is dichterbij.

En het is het eerste neefje of nichtje voor Tobias, dus helemaal spannend!

Ga jij nog een zelf gemaakte kerstkaart maken? Ik niet, ik sla dit jaar over. Kom ook eigenlijk nooit meer op die site, jij?
Juud, van wie moet jij dan onder dwang naar al die vreselijke concerten??
Haha Helen, gelukkig hebben we wel dezelfde tekst.
Hi hi, ja, dat was anders mooi lullig geweest, niet? :-)
quote:Helenita2 schreef op 14 november 2007 @ 14:07:

Heh? Ik heb nog geen lootje. Krijg ik dat vanzelf gemaild of moet ik het ergens ophalen??Ik had net een mailtje dat ik mn lootje op kon halen, via de link die erbij stond
ik heb je net een nieuw lootje gestuurd (zelfde lootje alleen dan nog een keer) Helen
dank voor de teksten dame's. Zal het vanavond even over pennen.

Ik heb van de week een cd gekocht, bleek dus oude liedjes in een hip jasje gestoken te zijn. Julian vindt het geweldigggg, haha
Juud, Max is met 32 weken en 3 dagen geboren, Sam met 27 weken en 4 dagen. En inderdaad, van wie moet je mee naar die concerten?

CD, alweer 30 weken, schiet al op! Weten jullie wat het wordt of niet?

Hel, er wonen sowieso leuke jongetjes in H.

Kokos, wat naar voor je forumvriendin!
quote:bambino schreef op 14 november 2007 @ 14:13:

ik heb je net een nieuw lootje gestuurd (zelfde lootje alleen dan nog een keer) Helen

Hé weet jij dan wie welk lootje heeft?
Nou ik moet van vent mee naar zijn stomme personeelsfeestjes en daar komen al die b- sterren . Dus onder dwang!

Gezellig Naat dat ze dichterbij komt. Nee ik kom er ook nooit meer, ik wilde me een tijd terug weer inloggen maar toen was ik er weer uitgegooid en ik heb nog geen zin gehad om me weer opnieuw aan te melden.
quote:naatie schreef op 14 november 2007 @ 14:20:

[...]

Hé weet jij dan wie welk lootje heeft?ja, dat weet ik
uiteraard weet ik dat ook niet, maar ik kan wel als er toevallig geen mail aan is gekomen een nieuwe mail sturen naar degene die dat niet heeft gehad.

Maar ik kan niet zien wie wie heeft.
quote:bambino schreef op 14 november 2007 @ 14:34:

uiteraard weet ik dat ook niet, maar ik kan wel als er toevallig geen mail aan is gekomen een nieuwe mail sturen naar degene die dat niet heeft gehad.

Maar ik kan niet zien wie wie heeft.Aha.. tja weet ik veel. Ik denk, degene die het op heeft gezet,kan alles in de gaten houden of het goed gaat en dus ook de lootjes zien.
quote:naatie schreef op 14 november 2007 @ 14:44:

[...]

Aha.. tja weet ik veel. Ik denk, degene die het op heeft gezet,kan alles in de gaten houden of het goed gaat en dus ook de lootjes zien.

hahaha, ja ik kan wel alles in de gaten houden zover, maar niks zien, dus dat hebben ze heel goed opgezet, wel zo leuk ook!

En ik ben helemaal niet nieuwsgierig dus
Leuk, online lootjes trekken, had ik nog niet eerder gedaan.

Mal, ha, ha, jij ziet het al helemaal voor je hè?

Enka, wat lief van Thijmen! Oh, lekker naar de sauna en dan nog naar T.

Naatie, leuk, een neefje/nichtje voor Tobias! En lekker dichtbij.

CD, ik ken het boek niet. Roman? Fijn dat het weer goed was bij de VK en wat leuk dat Kevin begon te dansen! Hopelijk kan de fysiotherapeut (een gedeelte van) je klachten verminderen.

Jeetje, wat kunnen ze toch veel op medisch gebied. Even opereren terwijl je zwanger bent van een tweeling. Schrikken hoor. En nu maar hopen dat alles verder goed gaat.

Lianne laat ik inderdaad wel beneden zitten, hooguit een kwartier. Ze kan zo goed alleen spelen. Maar toen ik zag dat ze op de eettafel was geklommen........ Doe ik dus niet meer.

Bam, ik heb een gecopieerde CD van vriendin die een keer naar de "Jonge gezinnen beurs" was geweest. Ze kreeg o.a. de CD van Nutricia waar leuke kinderliedjes op staan, gezongen door Gerda Havertong (Sesamstraat).

Ze gaan naar Berend Botje, maar die woont in Amerika en onderweg komen ze van alles tegen en dan zingen ze een liedje. Soort van luisterCD. Lianne vindt het geweldig.

Juud, Lianne was vanochtend weer om 07.30u wakker. Meestal is ze tussen 07.30-07.45u wakker.
Een B ster Juud? Nou Dries komt in mijn hele alfabet niet voor

Naat, wel pittig verhuizen met 20 weken zwangerschap en feestdagen voor de deur. Help haar maar flink
Wedden Bam dat ik een paarse string in jouw maat kan vinden? Ik help Mal wel als ze jouw lootje heeft

Juud, Z mag iig in het voorjaar dekken. Van Zwitsers nog niets gehoord, maar duurt wel weer voor hun hond loops is. Hij moet nog getest worden eerst of hij drager van gen is.

Voor Ceetje koop ik iig klei en duplo. Verder heb ik een leuk prenteboek besteld en er zullen nog wel wat boekjes bijkomen. Hamertje tik wil ik ook graag nog en Mini Loco voor de allerkleinsten, supper schattig. Wat ga jij kopen voor wildebras?
Boehoe, nog steeds geen lootje . Misschien dat de nieuwe spamfilter de mailtjes heeft opgegeten (zou wel gek zijn, want vanochtend had ik wel gewoon twee berichten van het lootjesgebeuren in m'n inbox, maar er gebeuren wel meer hele vreemde dingen met dat spamfilter...). Zal morgen blijken - krijg elke ochtend een overzicht van de spam. Ben helemaal niet nieuwsgierig dus maakt niet uit. Grrrrrr.

Hi hi, ja, H is de place to be voor dreumesdames Mamax! Die twee knapperds van jou brengen zeker ook de nodige hartjes op hol?!
Die oudste van mij heeft al voor een familieruzie gezorgd. Jade (buurmeisje van bijna 4) is verliefd op Max, maar Max voelt meer voor haar zus van 7

Star, mini loco klinkt leuk! Vanaf wanneer is dat? Ik speelde dat vroeger altijd bij m'n nichtje, thuis hadden wij het niet
quote:Star schreef op 14 november 2007 @ 14:58:

Wedden Bam dat ik een paarse string in jouw maat kan vinden? Ik help Mal wel als ze jouw lootje heeft hahahah, wel een mooie hoor. succes!!

Juud, Z mag iig in het voorjaar dekken. Van Zwitsers nog niets gehoord, maar duurt wel weer voor hun hond loops is. Hij moet nog getest worden eerst of hij drager van gen is.

Voor Ceetje koop ik iig klei en duplo. Verder heb ik een leuk prenteboek besteld en er zullen nog wel wat boekjes bijkomen. Hamertje tik wil ik ook graag nog en Mini Loco voor de allerkleinsten, supper schattig. Wat ga jij kopen voor wildebras?
Oeioei, dat klinkt als een sappige aflevering van Jerry Springer . Misschien valt Sam ook op oudere vrouwen? Dan blijft Jade niet alleen achter en blijft het toch in da family...
anoniem_23476 wijzigde dit bericht op 14-11-2007 16:45
Reden: aanvulling
% gewijzigd
mini loco, hebben ze dat al voor zo klein?
Yes, Bam, hier. Moet je eigenijk wel kopen, haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven