schriften
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:20
Hallo, iedereen die een studie heeft gevolgd en schriften over heeft, ik ben bezig met een project voor Gambia zou je deze op willen sturen!?
Mail mij maar:
niesje1987@hotmail.com
Mail mij maar:
niesje1987@hotmail.com
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:30
Bovendien zijn schriftjes in Gambia nou ook weer niet zo duur in de aanschaf. Als je toch iets wilt inzamalen, kun je beter ander materiaal (wat daar moeilijk verkrijgbaar is of duur in aanschaf) inzamalen
Ik zou ook graag willen weten voor welke organisatie je dit doet, want ik heb zelf ook inzamelingsprojecten voor dit land!
Wel lief hoor, dat je iets wilt doen
Ik zou ook graag willen weten voor welke organisatie je dit doet, want ik heb zelf ook inzamelingsprojecten voor dit land!
Wel lief hoor, dat je iets wilt doen
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:30
Koop het wanneer je daar bent of maak het geld over zodat het daar gekocht kan worden zodat het, zoals al gezegt, de lokale economie steunt. Ook zijn de verzendkosten naar Afrikaanse landen enorm hoog, vooral voor een berg schriften die samen heel veel weegt. En denk aan de invoerrechten die bij grote pakketten in Gambia betaald moeten worden. Kunnen de mensen van dat project daar dat betalen of maak je dat geld wel over?
vrijdag 27 augustus 2010 om 19:41
vrijdag 27 augustus 2010 om 21:41
Voor diegenen die ook nieuwsgierig zijn naar de reactie van To:
Ik zie dat TO een aantal dagen geleden al eens een oproepje heeft geplaatst op Gevraagd:
Hallo,
Wij zijn op zoek naar spullen voor een weeshuis/school project in Gambia!!!
Hiervoor zoeken wij heel veel pennen en potloden. gummetjes en puntenslijpers enzo zijn ook zeker welkom.
net als schriften!! Ook nylon rugtasjes (met of zonder reclame maakt niet uit)
Heb je veel spullen over... Mail ons gerust!!!!
Ook als je andere spulletjes heb waarvan je denkt dat wij dat kunnen gebruiken.
niesje1987@hotmail.com
Alvast enorm bedankt! Nieske en Bianca
Ik zie dat TO een aantal dagen geleden al eens een oproepje heeft geplaatst op Gevraagd:
Hallo,
Wij zijn op zoek naar spullen voor een weeshuis/school project in Gambia!!!
Hiervoor zoeken wij heel veel pennen en potloden. gummetjes en puntenslijpers enzo zijn ook zeker welkom.
net als schriften!! Ook nylon rugtasjes (met of zonder reclame maakt niet uit)
Heb je veel spullen over... Mail ons gerust!!!!
Ook als je andere spulletjes heb waarvan je denkt dat wij dat kunnen gebruiken.
niesje1987@hotmail.com
Alvast enorm bedankt! Nieske en Bianca
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:09
een beetje speurwerk leidde me naar http://link.marktplaats.nl/370020958 en de naam op het schooltje leidde me weer naar les amis de gambie
Het blijft natuurlijk nog steeds een mysterie waarom TO ter plekke geen schriften gaat kopen ipv een gratis lading mee te nemen uit nederland waar de lokale handelaar natuurlijk niet mee kan concureren.
TO echo?
Het blijft natuurlijk nog steeds een mysterie waarom TO ter plekke geen schriften gaat kopen ipv een gratis lading mee te nemen uit nederland waar de lokale handelaar natuurlijk niet mee kan concureren.
TO echo?
vrijdag 27 augustus 2010 om 23:14
oh dat is ook de organisatie waar ik projecten voor doe haha!
Ik weet dat er ter plekke door de organisatie ook spullen worden gekocht. Maar het meeste is stukken duurder daar dan hier en moeilijker te verkrijgen (en de kwaliteit een stuk slechter), dus is het logischer om hier in te kopen en dan te verschepen.
Ik weet dat er ter plekke door de organisatie ook spullen worden gekocht. Maar het meeste is stukken duurder daar dan hier en moeilijker te verkrijgen (en de kwaliteit een stuk slechter), dus is het logischer om hier in te kopen en dan te verschepen.