tetterettes tetteren augustus uit

13-08-2010 17:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier is ons 11de Tettertopic!

Wil je bij ons groepje ( ) ? Plaats dan een foto van je huisdier

We hebben het hier over dieren en alles wat daar mee samen hangt. Offtopic bestaat niet

Ons vorige topic: Tetterettes tetteren de zomer door!
Baileys voor Its

en Whipskey voor Splint:

Aaaaah, wat een lieve foto Splint!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Tis echt net mijn dikke Jade, die Sil

Nog zo'n lieve foto.... Wat een lieverd Fran!!
Oww, die pootjes, Fran. Schattig! Hele mooie foto.

Ja, ik kwam net foto´s tegen die ik gemaakt had toen jij jouw eerste (?) fotospam had geplaatst. Toen viel de gelijkenis ook al zo op.

Maar verhip, Sil is toch nie dik?

Hij is gewoon grooooooot.
Vroon, wat drink je zelf eigenlijk?

De barvrouw mag niet op een droogje zitten natuurlijk.
Deze barvrouw heeft net d'r vent naar beneden gejaagd voor 'n mok koffie
Nee, Jade is dik, die staat op dieet nu. Ze mag niet meer naar buiten. Ze nam namelijk een ontbijt bij de buren, avond eten bij de buren en dan kwam ze thuis ook nog eten. Ze staat op een nierdieet, dus mag gewoon nergens anders eten. Dan maar binnen en beperkt eten

Hoest met man Vroon? Zijn clusterhoofdpijn al weer afgenomen?
Mag ik ook een Amaretto? Lekker hoor. Daarna een whisky en dan kan ik wel slapen denk ik. Ik ga dr ook zo in, ben best wel moe nu.

Ik hoop dat alles goed komt met zoon en juf.
Ik ga ook zo naar bed, nog 1 glaasje....

Morgen onze gewonnen Yamabuki ophalen
Oh ja Fran, die foto! Ik was al aan het zoeken. En nu denk ik weer: hee, hoe komt mijn foto daar nou?

Hier de mijne:

Het lijkt er op dat man voorlopig nog aan die medicijnen vast zit. Hij moet geregeld 'n drugholiday nemen omdat 't anders z'n maag aantast, en iedere keer is 't in die periode weer raak. Hij neemt ze nu om de andere dag en dan gaat 't redelijk. Maar de dag nadat hij die pil neemt is hij wel dizzy en moe, en dat is ook zwaar.

Gelukkig begint hij wel weer ondernemender te worden. Heeft het streven opgevat om over 'n jaar weer op een of andere manier aan 't werk te zijn, extra reden om te stoppen met roken en naar de sportschool te gaan. 't Gaat langzaam, maar wel vooruit gelukkig. Lief dat je naar vraagt Fran!
Ik ben ook best doezelig nu. Olief zit online te gamen in de kamer met broer en gamevriendjes en heeft dikke pret en Fido zit een liedje te zingen voor de slaapkamerdeur. Best gezellig hier dus
Komen ze Ratteke!

Prijsje kreeg ik er niet afgepulkt, daar drink je wel omheen he? 't Is on the house iig
Fijn van man Vroon! Heeft hij wel iets erbij dat zijn maag een beetje beschermt? Ik heb bijv. Nexium hier liggen voor als ik aan de migrainezut moet. Of zijn zijn tabletten echt zo enorm heftig dat een maagbeschermer ook niet helpt?
Hm, klinkt wel goed, om op tijd naar bed te gaan.

Logisch toch, tijdens de werkweek tot 1 uur nachtbraken en in het weekend vroeg naar bed om bij te tanken.

Gezellig Olijf, van die huis-geluiden.

Vroon, is er geen alternatief medicijn voor de vakantie-periode? En hoe gaat het met zijn goede voornemens?
Bakkie koffie voor de barmeid!

Hehe, Splinter, leuk vestje heb je aan ook

Wat een goed streven van man Vroon. Ik hoop dat het hem lukt. Zal niet meevallen. Misschien dat hij PT werk kan gaan doen tegen die tijd?

Ik heb geleerd dat zuivelproducten je maag kunnen beschermen, zoals bij diclofenac enzo. Weet niet of dat bij de medicijnen van man ook zo is?

Zingende kat
DAs een mooie bak Splint
Nexium wordt hier in grootverpakking afgeleverd Olijf Maar zelfs met dat er bij móet hij minstens eens in de 2 maanden minimaal 'n week stoppen. 't Is echt tinnef wat hij moet slikken.

Splint, man heeft officieel geen clusterhoofdpijn maar Sjaastad syndroom a.k.a. paroxismale hemicranie. En 't enige dat daarbij werkt is indometacine. Sterker nog: als dat niet werkt, is 't dat syndroom niet. En als iets anders wel werkt is 't dat syndroom ook niet. Dus zit hij aan die rotzooi vast helaas. Ongeveer de helft van de patienten kan na 'n paar jaar weer zonder. Maar als hij niet bij de goede helft hoort... Gaat z'n maag vroeg of laat onherstelbaar kapot... Tenzij er nog iets anders gevonden wordt natuurlijk, en daar hoop ik dan maar op.
Lekker Splint!! Dan zeil ik straks zó naar dromenland....
quote:Francisca_ schreef op 27 augustus 2010 @ 23:32:

Hehe, Splinter, leuk vestje heb je aan ook

Jij ook.
Oei Vroon, de helft van de patiënten..... da´s nog niet zoveel zekerheid hè?
Ik leg laptop ff aan de kant, beetje moe. Misschien kom ik straks nog ff binnengezeild.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven