Hoe laat is het? Deel X
woensdag 25 augustus 2010 om 08:17
Gezelligheid kent geen tijd.
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
De tijd heelt alle wonden.
Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.
Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.
Slecht nieuws komt altijd te vroeg.
Met passen en meten wordt veel tijd versleten.
Opruimen kost minder tijd dan zoeken.
Komt tijd, komt raad.
Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.
De tijd zal het leren.
In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.
Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.
Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.
Maar, hoe laat is het nu ook alweer?
Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...
Hoe laat is het nu eigenlijk écht?
En.. waar is het tijd voor?
We willen het nog steeds graag van je weten..
Dus als je iets wilt vertellen op
de normale,
de nachtelijke,
de buitenlandse,
of zelfs de buitenaardse tijdstippen,
ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!
zaterdag 28 augustus 2010 om 20:56
Ja Veraan maar die 'vriendin' is jou echt niet waard hoor! Verschrikkelijk als iemand zo met je geheimen aan de haal gaat.
Ik heb eens meegemaakt dat iemand (een jongen) heeeeeeel dichtbij kwam in een avond. Dat was echt absurd. Ik was daarna totaal van de kaart en wist niet of het nou verliefdheid was of een ander soort gevoel.
Hij heeft me daarna vooral genegeerd en lullig gedaan. Kennelijk ook geschrokken van hoe dichtbij ik gekomen was. Mén wat een pijn deed dat. Het is niemand ooit nog gelukt me zo te kwetsen.
20.56
Ik heb eens meegemaakt dat iemand (een jongen) heeeeeeel dichtbij kwam in een avond. Dat was echt absurd. Ik was daarna totaal van de kaart en wist niet of het nou verliefdheid was of een ander soort gevoel.
Hij heeft me daarna vooral genegeerd en lullig gedaan. Kennelijk ook geschrokken van hoe dichtbij ik gekomen was. Mén wat een pijn deed dat. Het is niemand ooit nog gelukt me zo te kwetsen.
20.56
zaterdag 28 augustus 2010 om 20:58
Dat snap ik ook Buikje, maar ik vind dus JUIST dat je jezelf als client dat moet besparen. Het mag er niks toe doen of jij op haar moeder, zus, dochter of whatever lijkt. Waar het om gaat is dat je als client moet kunnen denken: stomme onprofessionele TRUT!
Moon, ik denk dat jij eens niet zoveel moet nadenken. Kost dat inschrijven geld? Nee? Nu inschrijven dan? Het kan hun geen hol schelen wie of wat jij bent, als je maar maandelijks betaalt.
Moon, ik denk dat jij eens niet zoveel moet nadenken. Kost dat inschrijven geld? Nee? Nu inschrijven dan? Het kan hun geen hol schelen wie of wat jij bent, als je maar maandelijks betaalt.
zaterdag 28 augustus 2010 om 21:01
quote:schuddebuikje schreef op 28 augustus 2010 @ 20:56:
Ja, dat snap ik want dat is zo niet terzake doende. Het gaat om joú, de rollen omdraaien lijkt me niet echt gezond. Iemand die blanco erin staat. Wat let je om die te zoeken of heb je daar nu geen tijd/energie/puf voor?
20.56
Ik heb even geen zin in therapie. Even geen zin over mijzelf en mijn problemen te praten. Alhoewel ik wel denk dat een bepaalde vorm van begeleiding straks wel weer goed zal zijn.
Ik vind het nu fijn het even zelf te doen.
21.01
Ja, dat snap ik want dat is zo niet terzake doende. Het gaat om joú, de rollen omdraaien lijkt me niet echt gezond. Iemand die blanco erin staat. Wat let je om die te zoeken of heb je daar nu geen tijd/energie/puf voor?
20.56
Ik heb even geen zin in therapie. Even geen zin over mijzelf en mijn problemen te praten. Alhoewel ik wel denk dat een bepaalde vorm van begeleiding straks wel weer goed zal zijn.
Ik vind het nu fijn het even zelf te doen.
21.01