Count your blessings nu toch eens (kom bij de BEO!)

maandag 10 mei 2010 om 20:40
In een ieder van ons huist een BEO.
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
Wees niet bang haar te ontdekken.
Bevrijd de BEO in jezelf en word lid!
Tientjesleden (42 euro per jaar), sympha's, ook van harte welkom!
De cursussen zijn in volle gang maar er zijn overal nog enkele plaatsen beschikbaar.
'Tuinieren in de vagina', 'doe meer met je bladblazer' en 'graancirkels maaien met de handmaaier', zijn dit jaar helaas helemaal volgeboekt maar bij veel animo is er een mogelijkheid tot een extra cursus in de zomervakantie.
BEO's verenigt u!
vrijdag 27 augustus 2010 om 08:52
Was ik toch verdwaald in het doolhof van Wurkshops.
Ik kan maar geen keuze maken. Tampons haken; dat kan, maar ik macramé ze altijd, das zo'n gewoonte dat ik bang ben dat ik dan toch een beetje van mijn padje af raak.
Rebirting met houtsnippers klinkt reuze spannend, maar ja die processierups, ik maak me daar toch wel zorgen over. Maar nu ik er over nadenk. Spuka kunnen we die Wurkshop uitbreiden met kantlossen met zijde van de processierups. Dan wil ik me graag opgeven.
Ik kan maar geen keuze maken. Tampons haken; dat kan, maar ik macramé ze altijd, das zo'n gewoonte dat ik bang ben dat ik dan toch een beetje van mijn padje af raak.
Rebirting met houtsnippers klinkt reuze spannend, maar ja die processierups, ik maak me daar toch wel zorgen over. Maar nu ik er over nadenk. Spuka kunnen we die Wurkshop uitbreiden met kantlossen met zijde van de processierups. Dan wil ik me graag opgeven.

vrijdag 27 augustus 2010 om 10:22
quote:meds schreef op 26 augustus 2010 @ 12:04:
we zijn nu zogenaamd in Afrika, dat betekent dat we op de friese wateren heen en weer varen. L. vraagt zich wel af waarom het zo regent, we doen het af met Moesson en Regenseizoen.
Gaat goed hoor
Lief he, zo'n kind, die kun je gewoon nog van alles wijsmaken.
Fien gelooft nog in Sinterklaas. Ik ben van plan dat zo te houden tot ze een jaar of 18 is.
Het is zó handig bij het dreigen met 't een of ander.
'niet meer doen ánders zeg ik het tegen Sinterklaas....
Dreigen met haar vader werkt al láng niet meer.
we zijn nu zogenaamd in Afrika, dat betekent dat we op de friese wateren heen en weer varen. L. vraagt zich wel af waarom het zo regent, we doen het af met Moesson en Regenseizoen.
Gaat goed hoor
Lief he, zo'n kind, die kun je gewoon nog van alles wijsmaken.
Fien gelooft nog in Sinterklaas. Ik ben van plan dat zo te houden tot ze een jaar of 18 is.
Het is zó handig bij het dreigen met 't een of ander.
'niet meer doen ánders zeg ik het tegen Sinterklaas....
Dreigen met haar vader werkt al láng niet meer.

vrijdag 27 augustus 2010 om 10:24
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 27 augustus 2010 @ 08:53:
Ik las trouwens net dat de boktor het clubhuis toch maar links laat liggen....... onderhuur aan die jagers, zal dat er iets mee te maken hebben....
Denk eerder dat het de 'bioteer' is die Medsje op de houten wanden gesmeerd heeft.
Weinig bio ben ik bang en alle flora en fauna sterft waar je bij staat.
Kantklossen met zijde van de processierups zal dus moeilijk worden. De beestjes overleven een middagje in de handwerkzaal gewoon niet.
Ik las trouwens net dat de boktor het clubhuis toch maar links laat liggen....... onderhuur aan die jagers, zal dat er iets mee te maken hebben....
Denk eerder dat het de 'bioteer' is die Medsje op de houten wanden gesmeerd heeft.
Weinig bio ben ik bang en alle flora en fauna sterft waar je bij staat.
Kantklossen met zijde van de processierups zal dus moeilijk worden. De beestjes overleven een middagje in de handwerkzaal gewoon niet.

vrijdag 27 augustus 2010 om 16:36

vrijdag 27 augustus 2010 om 22:18
Nee duh, die geeft hij aan de Pieten. Die moeten tenslotte dak op en af in weer en wind.. die kunnen wel wat vitamientjes gebruiken!
IK begon zonet ineens te snotteren, dus heb de gewoven lapjes maar als zakdoeken gebruikt. Dat was wel prettig, maar volgens mij moet ik ze toch niet van ongewassen Texels schapenwol maken. Iemand nog een tip?
IK begon zonet ineens te snotteren, dus heb de gewoven lapjes maar als zakdoeken gebruikt. Dat was wel prettig, maar volgens mij moet ik ze toch niet van ongewassen Texels schapenwol maken. Iemand nog een tip?
Later is nu
zaterdag 28 augustus 2010 om 00:09
ik weet niet of dit echt is of serieus. maar ik lach me suf. Vooral tampons haken lijkt me top alleen jammer dat je er zo weinig plezier van hebt. tenzij jullie een manier vinden om ze te hergebruiken.
Give me a shot to remember.
And you can take all the pain away from me.
Your kiss and I will surrender.
The sharpest lives are deadliest to lead!
(My Chemical Romance)
(My Chemical Romance)

zaterdag 28 augustus 2010 om 13:56
Nou voel ik me toch enigszins beledigd. Kijk =title]hier maar, kun je ze kopen ook! Zo raar is het toch niet ze dan zelf te maken?
Als je ze wast moet er wel even wat biotex in de voorwas, dan worden ze toch wat beter schoon. En je kunt ze ook met kleurtjes maken, natuurlijk.
Als je ze wast moet er wel even wat biotex in de voorwas, dan worden ze toch wat beter schoon. En je kunt ze ook met kleurtjes maken, natuurlijk.
Later is nu
zaterdag 28 augustus 2010 om 21:34
Op de een of andere manier vind ik gekleurde tampons wat viezig. Ik weet dat het nergens op slaat, maar ik heb gewoon een positievere kleur-emotie bij spierwitte tampons. Terwijl wit niet eens een kleur is.
Het enige echte voordeel van bijvoorbeeld regenboog tampons, of die grijze met ogen en oortjes, lijkt me, dat vrijwel niemand ze zal herkennen als er eens een uit je tas wipt als je je portemonnee zoekt.
Het enige echte voordeel van bijvoorbeeld regenboog tampons, of die grijze met ogen en oortjes, lijkt me, dat vrijwel niemand ze zal herkennen als er eens een uit je tas wipt als je je portemonnee zoekt.

zondag 29 augustus 2010 om 00:04
ik ben trouwens erg voor dat zelf haken (punikken voor de mini's voor je kleine nichtje) van tampons hoor. Zo is elke tampon uniek en geheel op jouw vagina toegesneden en is de kans dat je per ongeluk de tampon van je buurvrouw gebruikt minimaal.
En dan het punt dat Yette zo terecht aansnijdt...Zij houdt niet van kleurtjes...ik daarintegen, vind het enig om een tampon te dragen met een leuk patroontje. Ik heb het idee dat zoiets toch stimulerend werkt.
En dan het punt dat Yette zo terecht aansnijdt...Zij houdt niet van kleurtjes...ik daarintegen, vind het enig om een tampon te dragen met een leuk patroontje. Ik heb het idee dat zoiets toch stimulerend werkt.
zondag 29 augustus 2010 om 13:51
quote:Starshine schreef op 28 augustus 2010 @ 13:29:
je weet niet of het echt of serieus is??
Wat denk je nou... natuurlijk is het echt. Kom op hé, wat wij allemaal doen en meemaken, dat verzin je niet.
inderdaad dat verzin ik niet... Maar lollig is het wel. En het bied ook oplossingen: weet ik eigenlijk waar ik heel moet met die liters biotex die hier nog bij me in de schuur staan. Kan ik mooi mn eigen gemaakte tampons mee wassen (dat ik daar nu nooit aan gedacht heb). en over de kleuren ik ga voor paars met een tijgerprintje. als ik mn (met bloed, zweet en tranen gemaakte) tampon weet ik in elk geval zeker dat het een headoverheels orgineel ontwerp is!
nog een vraag trouwens waar staat BEO voor?
je weet niet of het echt of serieus is??
Wat denk je nou... natuurlijk is het echt. Kom op hé, wat wij allemaal doen en meemaken, dat verzin je niet.
inderdaad dat verzin ik niet... Maar lollig is het wel. En het bied ook oplossingen: weet ik eigenlijk waar ik heel moet met die liters biotex die hier nog bij me in de schuur staan. Kan ik mooi mn eigen gemaakte tampons mee wassen (dat ik daar nu nooit aan gedacht heb). en over de kleuren ik ga voor paars met een tijgerprintje. als ik mn (met bloed, zweet en tranen gemaakte) tampon weet ik in elk geval zeker dat het een headoverheels orgineel ontwerp is!
nog een vraag trouwens waar staat BEO voor?
(My Chemical Romance)
(My Chemical Romance)

zondag 29 augustus 2010 om 14:51
ik snap het helemaal. Thanks voor de uitleg korenwolf. is er ook een cursus colleges maken over mijn violen/zonnebloemen bloembed. Ik aanbid mn bloembedden nogal namelijk en ik vind echt dat die er moet komen. Lijk me prachtig om ook jullie bloembedden te zien. voor mn bloembedden
(My Chemical Romance)
(My Chemical Romance)

zondag 29 augustus 2010 om 17:27
die cursus staat nog niet in het aanbod HoH, maar het staat je vrij hem zelf te geven.
Bedenk je wel dat we door de al geplande cursussen en door de verhuur van het clubhuis aan de imkervereniging, de kaartclub voor Turkse alcoholici en de Botoxsalon van Connie B (en nog wat losse verhuur aan de gereformeerde plattelandsvrouwen, yogavereniging 'In de knoop, uit de knoop' en de gemeenteraad van Bunnik) pas tijd en ruimte voor je cursus hebben na maart 2012.
Het is dan tenzij je geen bezwaar heb tegen een cursustijd van 2 tot 3 uur 's nachts op dinsdag..
Bedenk je wel dat we door de al geplande cursussen en door de verhuur van het clubhuis aan de imkervereniging, de kaartclub voor Turkse alcoholici en de Botoxsalon van Connie B (en nog wat losse verhuur aan de gereformeerde plattelandsvrouwen, yogavereniging 'In de knoop, uit de knoop' en de gemeenteraad van Bunnik) pas tijd en ruimte voor je cursus hebben na maart 2012.
Het is dan tenzij je geen bezwaar heb tegen een cursustijd van 2 tot 3 uur 's nachts op dinsdag..
zondag 29 augustus 2010 om 17:53

zondag 29 augustus 2010 om 18:27
Goeie zet trouwens Meds, om Pampus voor Canarisch eiland door te laten gaan. Zolang de aggregaat voor de windmachine het niet opgeeft, denkt Laura dat het orkaanseizoen nog steeds gaande is en kun jij gewoon lekker thuis bijkomen.
Goede tip yette, van die spons. Maar realiseer je wel dat dat niet geschikt is voor veganisten. Een alternatief kan kapok zijn, hoewel dat toch altijd minder goed absorbeert.
Goede tip yette, van die spons. Maar realiseer je wel dat dat niet geschikt is voor veganisten. Een alternatief kan kapok zijn, hoewel dat toch altijd minder goed absorbeert.