Hoe laat is het? Deel X

25-08-2010 08:17 3018 berichten
Gezelligheid kent geen tijd.

De tijd heelt alle wonden.

Die zich haast als hij tijd heeft, heeft tijd als hij haast heeft.

Overal zijn klokken, maar nergens is de tijd.

Slecht nieuws komt altijd te vroeg.

Met passen en meten wordt veel tijd versleten.

Opruimen kost minder tijd dan zoeken.

Komt tijd, komt raad.

Wie zijn evenmens benijdt, pijnt zijn hart en kwist zijn tijd.

De tijd zal het leren.

In tijd van nood, scheert men zich met een bijl.

Een glas op z’n tijd houdt de mot uit de maag.

Als de trein niet rijdt, kan hij ook niet te laat komen.

Maar, hoe laat is het nu ook alweer?

Op 31 oktober wordt de tijd weer verzet... Maar ook voor die tijd kan het lastig zijn...

Hoe laat is het nu eigenlijk écht?

En.. waar is het tijd voor?

We willen het nog steeds graag van je weten..

Dus als je iets wilt vertellen op

de normale,

de nachtelijke,

de buitenlandse,

of zelfs de buitenaardse tijdstippen,

ben je hier welkom, er is hier tijd voor iedereen!

Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 30 augustus 2010 @ 11:48:

Wat ik gisteren bedacht, (maar toen ging het niet over Lastigerd en wilde ik niet degene zijn die erover begon), hebben jullie ooit leuke dingen gedaan samen? Behalve seks?

Ik snap dat dat niet binnen de definitie van scharrels valt, maar dat zou het beeld wel wat completer gemaakt hebben, van hoe jullie bij elkaar passen of niet.

(ik moest eraan denken door het onderbroeken/zwembroek-topic... vroeg me af of jullie wel eens waren gaan zwemmen of naar het strand, dat soort dingen)

11.47

Hij heeft een hele leuke zwembroek, en draagt er een BB onder.

Ja af en toe doen we weleens iets leuks. Maar het moet gezegd worden: niet vaak. De Lastigerd doet uberhaubt bijna nooit iets leuks, hij is nogal van de dagelijkse structuur waar ie in zit.
Kan hij je wel eens 'lekker mannelijk' met iets helpen Frizz? Band plakken, dat soort dingen?

Zo ja, hoe is hij in die 'rol'?

12.20
Frizz, wat ik me ook kan voorstellen (waar ik zelf in TS een paar keer over geschreven heb de laatste week) is een enorme schaamte over de situatie.

Dat je liefst niemand dichtbij wil laten komen in die situatie en het prettig vindt als mensen op afstand blijven tot je weer trots kunt zijn.

Hoe oud is hij trouwens?

12.20
quote:Lloreyi schreef op 30 augustus 2010 @ 12:17:

Was jij dat Janna? Ik wist niet meer precies wie het had gezegd, dus vandaar 'iemand'.

Ik weet wel nog heel goed dat jij heel veel goede dingen had gezegd, dat ben ik niet vergeten hoor

hihi, is goed joh!

12.20
quote:schuddebuikje schreef op 30 augustus 2010 @ 11:50:

Rationeel weet je misschien wel dat het beter is om dan nu even helemaal te stoppen maar het gevoel uitschakelen kan natuurlijk ook niet zomaar...

11.50Poeh ja Buikje, dat is het dus. Dat moet ik nu gaan uitzoeken. Ik wil dat echt samen met hem bespreken, en niet alleen beslissen,
Ik heb trouwens weer iets op de hyve gezet

12.21
Dat snap ik Frizz

12.23
Ik ga wat eten en dan naar m'n omaatje toe!

12.31
ik voel me bleeeeegh

Ik ben ongesteld/moe/chagerijnig/lui

Wil naar vriendin maar krijg haar niet te pakken

Moet schoonmaken maar ben te moe/lui

moet boodschappen doen maar regent hier heeeeeeeel hard.

Ik wil zoveel en eigenlijk niks.

Voel me leeg.

12.31
Buikje

12:32
Veel plezier bij je oma Janna!

(Jij was toch 52? Hoe oud is je oma dan? Tegen de tijd dat ik 52 ben zou mijn oma al flink over de 100 moeten zijn..)

12:33
Buik, is een dagje niks geen optie? Of bijna niks? Even toegeven aan je lichaam (dat kennelijk even niet wil) en misschien gaat het dan morgen beter.

Llor, scherp hoor, van de oma van Janna

12.36
Llor... Janna en 52.. Scherpe opmerking.

Friszz.. Akelig. Gelukkig heb je wat afleiding.

Wat ga je nu met hem doen? Blijf je hem nog zien.

Buikje, het is hier ook pokkeweer. Het waait zelfs in huis.

Voor de rest

12.40
Nja... Kom ik langs *poef* heel 't topic dood.

13.03
Ik ben er nog!

13.06
Maar jullie niet meer..

Ik ga zo even zwemmen.

13.21
Ok.. Ik heb alles op een rijtje gezet wat de psych misschien ook wel moet weten. Ik vind het nou al eng om haar dat lijstje te geven.

Ik weet niet waarom ik het dan wel hier neer zet, en misschien haal ik het ook weer weg, maar goed. Ter voorbereiding op morgen ofzo.. De dingen waar ik mee zit:

-Te veel drinken in periodes dat ik me kut voel (dat is dan elke dag, een paar weken achter elkaar)

-'Bang' voor contact met anderen. Ik wil wel contact met anderen maar ben er ook bang voor: dat ik niet geaccepteerd word (in een groep).

-Door die angst dus ook activiteiten afzeggen, bijv niet mee gaan op een dagje/avondje uit. Dingen die ik wel graag wil doen, niet doen vanwege die angst.

(hier zit m ook een beetje dat sollicitatieprobleem: bij het idee alleen al schiet ik in de stress. Dan moet ik nieuwe mensen leren kennen. En ik ben bang dat ik mijn werk, hoe simpel ook, heel erg slecht ga doen en dat mn collega's dan allemaal op me neer kijken)

-Wanneer ik gekwetst word (onbewust) door iemand of alleen maar denk gekwetst te gaan worden, deze persoon maar vast op afstand houden, ruzie zoeken, er niks meer mee te maken willen hebben. Om vervolgens spijt te hebben van die actie.

-Bang dat de mensen met wie ik wel goed contact heb me op gegeven niet meer leuk vinden.

-Snijden

-Sterke stemmingswisselingen (té sterk om het gewoon aan het vrouw-zijn te wijten ). Periodes waarin in heel erg prikkelbaar ben, woedeaanvallen heb, dan weer heel erg vrolijk en helemaal hyper ben.

-Een depressief, leeg gevoel (in zo'n periodes ontbreken die stemmingswisselingen van hierboven, dan voel ik gewoon weinig van emoties, behalve die leegte).

14:30
Dan nu even naar de winkel en als ik terug kom met kloppend hart kijken of er reacties zijn en of die een beetje meevallen

14:32
Frizz: Je schrijft dat je wilt vragen wat hij nou wilt. Ben je er al voor jezelf uit wat jij wilt?

Is het voor jou nu klaar en ga je proberen verder te gaan met je leven of hoop je dat het goed komt en zo ja wat zou je dan anders willen in jullie relatie?

Ik had je vraag wel gezien op taboe

Ik zal er straks even posten.

14.42
Waarom zouden de reacties tegenvallen Llo?

Ik vind het heel knap van je dat je je beperkingen onder ogen ziet en zo goed weet te omschrijven.

Het is heel concreet, je weet waarmee je aan de slag wilt en dat kan het alleen maar makkelijker maken. Goed gedaan.

Daarnaast; ik denk dat je issues herkenbaar zijn voor veel mensen, voor mij althans. Niets om je voor te schamen.

Succes morgen, laat je weten hoe het is gegaan?

Veel plezier bij het zwemmen Moon.

14,43
Waarom zouden we hier raar op reageren? Heel goed en duidelijk dat je het opgeschreven hebt, en ik denk dat sommigen van ons (waaronder ik) ook wel stukken herkennen. Dus; nee, niet stom ja; goed en duidelijk en nu wel morgen laten lezen hé...

14.45
Wat goed dat je een lijstje hebt gemaakt Lor.

Wat heeft janna toch een goede tips

Ik vind het een duidelijke lijst, en denk dat het heel waardevol is voor de therapie en de behandeling.

Klinkt wel als een hoop dingen waar je mee zit en dingen die je ook echt belemmeren in je leven

Hoop dingen zijn voor mij ook herkenbaar.

Heb je eigenlijk een diagnose?

14.46
ik had No nog niet gelezen. Dat dus

14.46
Ik ben toch nog niet naar de winkel want vriend zit te treuzelen op de wc

Er is indd geen reden dat jullie raar zouden reageren maar hé, jullie hebben nu toch wel gelezen dat ik een hoop irrationele angsten heb he

Gips, een jaar geleden de diagnose 'depressie' gekregen.

Bedankt voor de reacties. Dus ik kan het gewoon zo aan de psych laten lezen?

14:49
Oh vriend is klaar met zijn grote boodschap dus ik ben weg

14:51

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven