dronken en toen?

30-08-2010 20:07 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi wil ook hier wat plaatsen.

Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.

Mijn vrouw ging winkelen met kennis

Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe

Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover

Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.

Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.

Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.

Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.

Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.

Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.

Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst

hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.

Ze waren ook nat van de regen.

Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.

Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.

Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!

Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.

Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.

Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
Eh ze is dus gewoon vreemd gegaan? En maakt er van dat ze dronken was??
Wat een vervelende situatie. Ik kan me voorstellen dat je erg in de war bent.

Ik begrijp alleen het laatste deel van je verhaal niet zo goed. Is je vrouw met de kennis naar bed geweest? Of weet ze dat niet meer?
Wat Suus zegt.
668, the neighbour of the Beast
Zucht.
Ik kan vanaf hier niet goed beoordelen in hoeverre ze de waarheid spreekt, maar het kan ook zijn dat die kennis iets in haar drankje gedaan heeft, aangezien ze een gat in haar geheugen heeft. Of kijk ik teveel CSI??? :-D
Opeens dronken? Ha, da's een nieuwe, die kende ik nog niet.
quote:elfje26 schreef op 30 augustus 2010 @ 20:12:

Ik kan vanaf hier niet goed beoordelen in hoeverre ze de waarheid spreekt, maar het kan ook zijn dat die kennis iets in haar drankje gedaan heeft, aangezien ze een gat in haar geheugen heeft. Of kijk ik teveel CSI??? :-DOok mijn gedachte....
Wat een vreemd verhaal. Of hij heeft wat in haar drinken gedaan, of ze houdt je voor het lapje en heeft zichzelf door haar schuldgevoel dronken gevoerd.
Is 1 van de dames hier ooit zo dronken geweest dat zij zichzelf ontoerekeningsvatbaar achtte?

Ik niet. Al had ik gedronken, ik heb altijd haarfijn geweten met wie ik al dan geen sex heb gehad en zowel tot het besluit 'ja lekker' als tot het besluit 'bedankt maar nee' ben ik onder invloed in staat geweest.
Is zij ook ineens verliefd dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ook niet, echt niet. Gelukkig niet ook.

Edit; reactie op nummerzoveel
...of ze is met een zatte kop vreemdgegaan en in slaap gevallen na de daad..

En voelde zich betrapt toen jij belde en een ongelooflijke grote smoes verzonnen...dat kan ook.
Zo, jij wordt in de maling genomen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Off , Star je favoriete jongensnaam wordt genoemd als optie in het jongensnamentopic!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat ik raar vind is dat ze nog sex hebben nadat ze alles heeft ondergekotst. Vind ik ongeloofwaardig.
Stressed is just desserts spelled backwards
HAI LOLO, alles goed verder?
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik vind het Geen stijl.
Ze weet vanaf middernacht niks meer.

Tot ik haar belde om 0700 uur

Maar laatste half uur komt weer in beeld.

Toen streelde hij haar zei wist eerst niet waar ze was.

Maar daarna kwam het weer terug en toen gebeurde het dat hij haar streelde en het met haar deed maar ze was te moe om af te weren maar vond het ook niet erg op het moment

Thuis was ze helemaal van de kaart en moest hele dag overgeven.
quote:nouschi schreef op 30 augustus 2010 @ 20:18:

Off , Star je favoriete jongensnaam wordt genoemd als optie in het jongensnamentopic!

Dat raak ik niet meer kwijt hè?

Echt niet mijn naam, foute spelling
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 30-08-2010 20:21
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ik denk ook dat je ontzettend in de maling genomen word
Zoveel overgeven en gaten in haar geheugen? Dat klinkt als GHB in haar drankje of iets dergelijks. Of ze doet alsof natuurlijk. Bel de huisarts om haar te onderzoeken en bloed af te nemen en als ze weigert weet je dat ze liegt.
pluk de dag
Stijl Loos
Die kennis was dus een man en hij heeft je vrouw het hele verhaal verteld over de bewuste nacht? Hij zei dus ook doodleuk dat hij er lekker bij kwam staan en dat hij haar 's ochtends streelde omdat hij verliefd op haar is. Daarna hebben ze sex gehad. Klopt dat?

Je vrouw was savonds dronken, maar ik neem aan dat je sochtends toch wel weer een beetje terug bent op de wereld. Laten we er dus van uit gaan dat je vrouw voor een groot deel gewoon toerekeningsvatbaar is geweest toen ze sex hadden.

Je vrouw is behoorlijk over de schreef gegaan in haar zuipgedrag, want de hele dag kotsen is wel heel erg. Die kennis heeft misbruik van haar gemaakt in de zin van dat ie er van geprofiteerd heeft dat ze dronken was en naakt (?) en aan het einde van het liedje heeft ze jou dus zwaar belazerd.

Mijn vriend had me linea recta de deur uitgezet.
quote:Peronne schreef op 30 augustus 2010 @ 20:20:

Zoveel overgeven en gaten in haar geheugen? Dat klinkt als GHB in haar drankje of iets dergelijks. Of ze doet alsof natuurlijk. Bel de huisarts om haar te onderzoeken en bloed af te nemen en als ze weigert weet je dat ze liegt.heeft geen enkele zin, GHB is enkele uren na gebruik uit je bloedbeeld verdwenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven