dronken en toen?
maandag 30 augustus 2010 om 20:07
Hoi wil ook hier wat plaatsen.
Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.
Mijn vrouw ging winkelen met kennis
Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe
Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover
Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.
Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.
Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.
Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.
Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.
Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.
Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst
hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.
Ze waren ook nat van de regen.
Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.
Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.
Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!
Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.
Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.
Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
Al is het maar om van mij afschrijven en jullie mening.
Mijn vrouw ging winkelen met kennis
Daarna hap eten en nog wat drinken in cafe
Zou op tijd thuis zijn maar het werd later en ze belde nog daarover
Ik viel in slaap en s,morgens vroeg mistte ik haar.
Direct bellen zei ze ik ben dronken en geef over en ben bij die kennis.
Heb haar direct opgehaald en vroeg kennis wat er gebeurt was niks zei hij behalve dat ze opeens dronken was.
Vrouw was beroerd en moest 15keer overgeven.hele dag door.
Later op die dag zei ze dat ze helemaal vanaf middernacht alles kwijt was.
Stukjes bij beetje kwam iets terug. En door te bellen met hem. Het regende ze was zo slap en dronken dat hij haar naar zijn huis had geholpen.
Want ons huis was te ver. Daar had ze alles ondergekotst
hij had haar onder de douche gezet kwam er zelf ook maar bij.
Ze waren ook nat van de regen.
Toen viel ze in slaap in zijn bed Bij wakker worden s,morgens streelde hij haar want hij was verliefd.
Omdat ze nog bloot was kwam de rest er ook van.
Zij zegt nu was fijn maar niet de bedoeling.En is in de war omdat hij verliefd is Maar wil mij ook niet kwijt!
Wat een verhaal ook omdat ze een zwart gat heeft van middernacht tot smorgens bloot in bed .de rest is weg. .Laatste uur was ze wakker maar deed eigenlijk iets wat ze normaal niet zou doen en strelen aandacht is altijd fijn dus kwam de rest ook.
Eigenlijk was ze niet berekenbaar.Want zelf heeft ze nauwelijks wat gedaan.
Ik ben helemaal van de kaart.Hier mee moeten we verder vreselijk.
maandag 30 augustus 2010 om 20:53
quote:gister schreef op 30 augustus 2010 @ 20:48:
Ik kwam rond 0700 bij hun en ze was helemaal in de war.
haar bril kwijt fietssleutel kwijt jas kwijt.
Pas laat in de avond is er gebeld over hoe en wat.
In het cafe en om 0600 pas kwam ze weer bij. Ertussen is helemaal niks.
Maar dat kwam zegt ze ik was koud rilde en zag toen hem over mij heen.
Ze liet hem z,en gang gaan want ze had gewoon geen kracht.
Wel zegt ze het strelen was niet onaangenaam maar ze viel steeds weer wat weg. Ze was dus niet goed bij kennis
En om 0700 uur nam ik haar mee waar ze zeker 15 keer overgaf en er zeer slecht aan toe was.Wat denk je zelf? Geloof je dat er sprake is van verkrachting? Of denk je dat er iets anders aan de hand is?
Wel zegt ze het strelen was niet onaangenaam maar ze viel steeds weer wat weg. Ze was dus niet goed bij kennis
En om 0700 uur nam ik haar mee waar ze zeker 15 keer overgaf en er zeer slecht aan toe was.Wat denk je zelf? Geloof je dat er sprake is van verkrachting? Of denk je dat er iets anders aan de hand is?
maandag 30 augustus 2010 om 20:55
En om 0700 uur nam ik haar mee waar ze zeker 15 keer overgaf en er zeer slecht aan toe was.
Okay............ dat klinkt niet als een potje vreemdgaan, als je het zo beschrijft.
En jij? Heb jij die " kennnis " niet zelf even gebeld?
En om 0700 uur nam ik haar mee waar ze zeker 15 keer overgaf en er zeer slecht aan toe was.
Okay............ dat klinkt niet als een potje vreemdgaan, als je het zo beschrijft.
En jij? Heb jij die " kennnis " niet zelf even gebeld?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 30 augustus 2010 om 21:04
ja jas uit de kroeg gehaald
daar iemand gebeld die ik kende ze zat niet op de kruk.
maar ze viel er bijna af.ze zag er slecht uit zei die.
fiets ook meegenomen en bril terugevonden in haar tas.
heb de man gebeld en die zei er is niks gebeurt maar zij was zo dronken heb veel kots opgeruimt .
mijn vrouw is ook erheen gegaan om het te bepraten om 2300 uur en zag dat het bed nog vies was.
Ze wist niet eens dat ik haar opgehaald had ze dacht dat ik buiten stond ik zeg ik was ook in de kamer maar ze weet dat niet meer.
Enige moment dat dus later pas terugkwam is het wakker worden om 0600 uur met hem over haar gebogen.
ze belde en zei ook waarom heb je me niet aangekleed na douchen maar dan antwoord hij niet.
daar iemand gebeld die ik kende ze zat niet op de kruk.
maar ze viel er bijna af.ze zag er slecht uit zei die.
fiets ook meegenomen en bril terugevonden in haar tas.
heb de man gebeld en die zei er is niks gebeurt maar zij was zo dronken heb veel kots opgeruimt .
mijn vrouw is ook erheen gegaan om het te bepraten om 2300 uur en zag dat het bed nog vies was.
Ze wist niet eens dat ik haar opgehaald had ze dacht dat ik buiten stond ik zeg ik was ook in de kamer maar ze weet dat niet meer.
Enige moment dat dus later pas terugkwam is het wakker worden om 0600 uur met hem over haar gebogen.
ze belde en zei ook waarom heb je me niet aangekleed na douchen maar dan antwoord hij niet.
maandag 30 augustus 2010 om 21:04
maandag 30 augustus 2010 om 21:09
quote:gister schreef op 30 augustus 2010 @ 20:19:
Ze weet vanaf middernacht niks meer.
Tot ik haar belde om 0700 uur
Maar laatste half uur komt weer in beeld.
Toen streelde hij haar zei wist eerst niet waar ze was.
Maar daarna kwam het weer terug en toen gebeurde het dat hij haar streelde en het met haar deed maar ze was te moe om af te weren maar vond het ook niet erg op het moment
Thuis was ze helemaal van de kaart en moest hele dag overgeven.Misselijk, dus harstikke zwanger .
Ze weet vanaf middernacht niks meer.
Tot ik haar belde om 0700 uur
Maar laatste half uur komt weer in beeld.
Toen streelde hij haar zei wist eerst niet waar ze was.
Maar daarna kwam het weer terug en toen gebeurde het dat hij haar streelde en het met haar deed maar ze was te moe om af te weren maar vond het ook niet erg op het moment
Thuis was ze helemaal van de kaart en moest hele dag overgeven.Misselijk, dus harstikke zwanger .
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
maandag 30 augustus 2010 om 21:09
quote:gister schreef op 30 augustus 2010 @ 21:04:
heb de man gebeld en die zei er is niks gebeurt maar zij was zo dronken heb veel kots opgeruimt . Heb je die man gebeld nadat je wist dat hij sex met je vrouw heeft gehad?
mijn vrouw is ook erheen gegaan om het te bepraten om 2300 uur en zag dat het bed nog vies was. Wist ze voor dat praten al dat ze sex met hem had gehad?
Ik snap niet dat je zo rustig blijft onder het gegeven dat hij je vrouw half bewusteloos, of in ieder geval zéker niet helder , heeft eh....gedingest.Want sex kun je dat niet eens noemen.
Wil ze geen aangifte doen?
Is ze niet woedend?
Vindt ze het haar eigen schuld?
Hoeveel heeft ze gedronken, schat ze zelf? Wat dronk ze?
heb de man gebeld en die zei er is niks gebeurt maar zij was zo dronken heb veel kots opgeruimt . Heb je die man gebeld nadat je wist dat hij sex met je vrouw heeft gehad?
mijn vrouw is ook erheen gegaan om het te bepraten om 2300 uur en zag dat het bed nog vies was. Wist ze voor dat praten al dat ze sex met hem had gehad?
Ik snap niet dat je zo rustig blijft onder het gegeven dat hij je vrouw half bewusteloos, of in ieder geval zéker niet helder , heeft eh....gedingest.Want sex kun je dat niet eens noemen.
Wil ze geen aangifte doen?
Is ze niet woedend?
Vindt ze het haar eigen schuld?
Hoeveel heeft ze gedronken, schat ze zelf? Wat dronk ze?
maandag 30 augustus 2010 om 21:11
maandag 30 augustus 2010 om 21:13
quote:Elmira schreef op 30 augustus 2010 @ 21:03:
[...]
Yep, ik ook.
Even in herhaling, het kotsen gebeurde pas toen ze weer thuis was.... Lezen mensen....
TO, ik vraag me echt inderdaad af of je vrouw niet boos is, verdrietig, aangifte wil doen of jij met die 'kennis' gaat praten. Dit klinkt idd niet als een vreemdgaan van je vrouw, maar riekt naar verkrachting..... en niet naar puur dronkenschap!
Sterkte!
[...]
Yep, ik ook.
Even in herhaling, het kotsen gebeurde pas toen ze weer thuis was.... Lezen mensen....
TO, ik vraag me echt inderdaad af of je vrouw niet boos is, verdrietig, aangifte wil doen of jij met die 'kennis' gaat praten. Dit klinkt idd niet als een vreemdgaan van je vrouw, maar riekt naar verkrachting..... en niet naar puur dronkenschap!
Sterkte!
anoniem_37180 wijzigde dit bericht op 30-08-2010 21:14
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
maandag 30 augustus 2010 om 21:14
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2010 @ 21:09:
[...]
Precies! Ik ben wel heel benieuwd wat je er zelf van vind TO. Ik lees alleen maar feiten die je opsomt. Niks over je eigen gevoel, vermoedens, gedachten etc.
Wat denk/voel je er zelf bij?
[...]
Precies! Ik ben wel heel benieuwd wat je er zelf van vind TO. Ik lees alleen maar feiten die je opsomt. Niks over je eigen gevoel, vermoedens, gedachten etc.
Wat denk/voel je er zelf bij?
maandag 30 augustus 2010 om 21:15
Niet alle berichten gelezen dus wellicht erg mosterd.
Heeft je vrouw een afspraak gemaakt bij de huisarts, DIRECT nadat het hele voorval was gebeurt?
In verband met alcoholpromillagetest, drugstest, soatest e.d.
Verder heb ik zo'n beetje ook alle vragen die bianca ook heeft...
Heeft je vrouw een afspraak gemaakt bij de huisarts, DIRECT nadat het hele voorval was gebeurt?
In verband met alcoholpromillagetest, drugstest, soatest e.d.
Verder heb ik zo'n beetje ook alle vragen die bianca ook heeft...
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
maandag 30 augustus 2010 om 21:16
quote:liselore schreef op 30 augustus 2010 @ 21:11:
wat wil je hiermee gister? Wat er ook gebeurd is... ik zou flink pissig zijn dat mijn man zich zo verschrikkelijk klem zuipt..... Alleen dat hij en in jouw geval je vrouw dat doet maakt haar (mede) verantwoordelijk voor alle ongein die daarna gebeurd is.....
Wat een onzin.
Alsof je door eens flink door te halen medeverantwoordelijk bent voor een achterlijke imbeciel die je verkracht , of op zijn MINST flink misbruik maakt van je toestand.
wat wil je hiermee gister? Wat er ook gebeurd is... ik zou flink pissig zijn dat mijn man zich zo verschrikkelijk klem zuipt..... Alleen dat hij en in jouw geval je vrouw dat doet maakt haar (mede) verantwoordelijk voor alle ongein die daarna gebeurd is.....
Wat een onzin.
Alsof je door eens flink door te halen medeverantwoordelijk bent voor een achterlijke imbeciel die je verkracht , of op zijn MINST flink misbruik maakt van je toestand.
maandag 30 augustus 2010 om 21:16
quote:adventure schreef op 30 augustus 2010 @ 21:13:
[...]
Sterkte!nee want het bed was nog vies...
[...]
Sterkte!nee want het bed was nog vies...
maandag 30 augustus 2010 om 21:19
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 augustus 2010 @ 21:16:
[...]
Wat een onzin.
ik vind dat helemaal geen onzin....dat de partner van to verkracht zou zijn dan wel misbruik van is gemaakt wordt er hier bij verzonnen.......
In het verhaal van TO heeft ze te veel gezopen met iemand met wie ze dat niet had moeten doen, is ze met iemand mee naar huis gegaan met wie ze dat ook niet had moeten doen......
Als je vreemd gaat en dat opbiecht is dronken geen excuus.... als je zegt dat je het niet meer weet en een gat in je geheugen hebt ben je ineens misbruikt... dat vind ik nou onzin
[...]
Wat een onzin.
ik vind dat helemaal geen onzin....dat de partner van to verkracht zou zijn dan wel misbruik van is gemaakt wordt er hier bij verzonnen.......
In het verhaal van TO heeft ze te veel gezopen met iemand met wie ze dat niet had moeten doen, is ze met iemand mee naar huis gegaan met wie ze dat ook niet had moeten doen......
Als je vreemd gaat en dat opbiecht is dronken geen excuus.... als je zegt dat je het niet meer weet en een gat in je geheugen hebt ben je ineens misbruikt... dat vind ik nou onzin
maandag 30 augustus 2010 om 21:19
Ow, oke... ik nam deze post voor waar aan... Had niet gelezen dat ze eerder gekots had.
Maar wat suus zegt..... door 1 keer door te halen (als dit het geval geweest is en geen drugs) maakt je niet verantwoordelijk om misbruikt te worden door een kennis vind ik...
Ow, oke... ik nam deze post voor waar aan... Had niet gelezen dat ze eerder gekots had.
Maar wat suus zegt..... door 1 keer door te halen (als dit het geval geweest is en geen drugs) maakt je niet verantwoordelijk om misbruikt te worden door een kennis vind ik...