Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jinny !
quote:bambino schreef op 30 augustus 2010 @ 20:55:

dat vind ik net zo'n ruitersjas... sorry Eens met Bam, maar ik denk wel dat de jas Ceetje erg leuk staat! Maar het lijkt me niet een heel warme winterjas (maar ik ben ook niet neutraal want hier moet ik veel meer wintertroep aanschaffen dan jullie omdat het hier kouder is, inclusief lange onderbroeken, voor de jongens dan he )
Enka, tegen de januariitijd kom ik wel terug bij jullie, ik ga namelijk ook kleien met taart .
quote:enka schreef op 30 augustus 2010 @ 21:15:

Jinny !Dat is lief Enka, dank je wel. Maar het gaat oke hoor!
Mal, wat naar de vingers klem en ook nog veel sterkte gewenst. Ik hoop dat het snel beter gaat! !
Zo, onder de werkzaamheden door een herfstvakantie dagje uit geboekt. We gaan naar een Thomas de Trein-dag in Simpelveld.

Ik denk dat bij T de hele dag zijn mond open staat
Jinny, fijn dat het goed gaat maar dat zeg jij volgens mij altijd
Haai,

Die zwarte jas is toch een grote meisjesjas voor Star? Ik vind hem wel leuk! Star heb je dan bij je waxxjas ook van die mooie gave bruine hoge laarzen? Je weet wel, die hele dure die waterdicht zijn. Die vind ik ook mooi.

Mamax taartenspullen koop je overal, er zijn echt zoveel sites! Het is wel de moeite om het met elkaar te vergelijken want het scheelt soms best wel in prijs.

Aah arme J. met z'n vingertje, maar dat maakt jou geen slechte moeder hoor Mal .

Compu nog steeds aan de beschuitenn met muizen? Leuk bezoek gehad?

Jaa Bridge dat is jeugdsentiment, brinta met suiker, mmm. Heb het al in geen jaren gegeten, misschien maar weer eens proberen. Leuk groep 4-5.

Amaal krijgen jullie nu een 2e badkamer op zolder? Gaaf zeg! Gaan de jongens daar samen slapen?

Kokos beterschap voor je zieke kindjes! Dagje winkelen klinkt goed!

Bam kasten al klaar! Ruimt wel lekker op he! Maar voor de giraf heb je ook veel in een opslag toch?

Ooh Enka heel herkenbaar dat slapen van L. Hier heb ik er een week naast gezeten, toen ben ik een keer boos geworden en tegenwoordig slapen ze rustig in en kan ik weer gewoon naar beneden. Voor wie ga je een voetbaltaart maken?

Ik kreeg vannacht gewoon babykriebels voor een 3e, het is toch wat... Vent wil er niets van horen maar Sjimmie is ineens zo groot, hij gaat al naar de peuters, waar is mijn baby? Sjors heeft gewoon al twee losse tanden, ook al zo groot, het gaat ineens zo hard allemaal of komt dat omdat ik de 30 ben gepasseerd?

Ik ben sinds dit weekend ook de trotse bezitter van een bakfiets, echt wel stoer! Leuk joh zo'n fiets!

Verder nog haai voor Hel, Suus, Naat en Jinny (niemand vergeten? Oh ja Cinnepin, hoi!)
wat een afschuwelijke namen zie ik op het jongensnamen topic voorbij komen. Als je nog wat te lachen (of huilen, ik ben in een stemming dus eerder janken dan wat anders) zoekt moet je daar zijn...

Wolf, Peer, Dex ..... kanonnen....

Meisjes, ik ben blij dat al jullie jongens normale namen hebben!

Hai Juud

Zo, morgen schijnt de zon. Mooi, ben ik wel aan toe. PMS.
Een nichtje van mij staat met een baby op haar hyves en weet je hoe die baby heet Destiny .

Ik ken nu ook een Skip, kan er maar niet aan wennen...

Morgen zon hoor Suus, daar zijn we wel aan toe!
Jinster . Dat is inderdaad heel erg niet leuk.
En das familie Juud? Oeps.

Star, ik vind hem leuk die jas. Itt die afschuwelijke laarzen, dat dan wel weer
Ja erg he, al was het niet haar kind, dat verzacht de omstandigheden ietsiepietsie.
Ohhhhh, dat is inderdaad een dikke vette pfieuwwwwww

ik ga dutten. Doei!
Ha, het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, de vogeltjes fluiten en ik hou van jou. Tralalie, tralala...

Rise and shine ladies!
Nou ik heb hier wel een heel uur zon gezien, nu weer wolken
quote:Jinny schreef op 30 augustus 2010 @ 21:09:

Ooh allemaal hormonen. Ik zal jullie de mijne besparen. Ontzwangeren is niet leuk zonder baby .

Och lieverd
quote:Jinny schreef op 30 augustus 2010 @ 21:15:

[...]

Eens met Bam, maar ik denk wel dat de jas Ceetje erg leuk staat! Maar het lijkt me niet een heel warme winterjas (maar ik ben ook niet neutraal want hier moet ik veel meer wintertroep aanschaffen dan jullie omdat het hier kouder is, inclusief lange onderbroeken, voor de jongens dan he )Dat is een grote mensenjas Jin
Leuke sites Enka, meteen even opgeslagen. Leuk al die taartentroep

Jinny, waar koop je dat lange ondergoed? Heb je een online adres?

Juud, die hele dure laarzen heb ik inderdaad, de jas alleen nog niet

Jaaaaaaaaaaaaaaaa losse tanden en bakfiets, spannend!

Welke fiets heb je?
Mijn afschuwelijke laarzen zitten anders heerlijk
voor Mal en Jin

Star, ik vind het ookeen leuke jas maar zodra het gaat waaien zijn die dingen koud!

Juud, jaaa een 3e leuk! Doen . Oh oh, wat zei man? Of ga je het gevoel hard wegdrukken?

Sjors een losse tand? dat gaat hard...

Suze, Dex? Zo heet dir gup van Xander de B toch?

Winterjassen... Tja ik ga eens passen of de jongens die van vorig jaar nog aan kunnen. En die voor mezelf ga ik in de uitverkoop in NY shoppen . Yes, here we come again!!

Hier heerlijk weer, strakblauwe lucht. Vanmorgen eindelijk weer eens naar school gewandeld ipv de hele bups inde auto hijsen. Erg prettig
NY-addict geworden jij

Wanneer gaan jullie?
Mal, hoe was jullie nacht?
Eind nov. Sintshoppen. En aangezien ik voor mijn verjaardag een iMac wil kan ik die mooi meteen op de applestore op de 5th shoppen .

Ik zie alleen zoooooo op tegen het vliegen! Ik heb het er al niet op en het laatste half jaar ofzo zijn er volgens mij al 5 passagierscvliegtuigen uit de lucht komen vallen
[/b]Jinny[/b]

Juud, o wat doen mensen hun kinderen toch aan, Destiny en Skip gaaf dat jij ook een bakfiets hebt.

Star, ik vind het wel een leuke jas! Doen zeg ik.

Amalia, wauw weer naar NY, ik ben jaloers!

Suus, ik kreeg allemaal wel leuke suggesties in het topic bij Mr J zijn naam. Niks Peer en Wolf enzo.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven