3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Ja, het moet wel uit de wereld. Meestal is er niks aan de hand en kan ik het prima handelen, maar op dagen zoals gister speelt het even op.



Gebeurt gelukkig niet vaak.
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Jorina
Haaai Jorina.... maf mens!! Ik moest zo lachen om je eerste post!!
Welterusten Jorina. Tot de volgende keer.

Alle reacties Link kopieren
Iedereen slapen?
Neee ik nog niet MU... zat ff Hart van Nederland te kijken. Een gans die smoorverliefd is op een plastic tuinstoeltje



Maar ik ga mn laatste peukie van vandaag NU opsteken... dus ik ben er nog een minuut of 7!
Alle reacties Link kopieren
Doe jij zo lang over een peuk?
Ja 7 minuten MU.. op de kop af!!
Alle reacties Link kopieren
Och man, ik rook er 2 in die tijd
Alle reacties Link kopieren
ik ga slapen





truste
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Lekker slapen Roos!
Pffff je lijkt mn collega wel.. daar ga ik altijd samen met roken en die staat ook zo vreselijk te hijsen. Heeft hem ook binnen 3 minuten op! De mijne ligt nu lekker in de asbak te smeulen tot ik hem weer ter hand neem om hem liefdevol een stukje in te korten
Truste Rooske
Alle reacties Link kopieren
Bi oh dat klinkt zalig!

Maar ja, ik rook buiten
Ja buiten rook ik ook een stuk sneller...en minder lekker. dan sta je echt te roken om te roken!



Maar hij is bijna op... dus ik zeg alvast: Truste lieve maisjes
De boze BZN-fans zijn bij Hart van Nederland!!
Alle reacties Link kopieren
Lekker slapen Bi!
Truste
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Bi.

Zo de keuken is aan kant. Nu ff roken.
Truste voor wie gaat slapen. Ik ga over een kwartier.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook nog.

Nog even programma op bbc3 kijken, roken en dan slapen...
Alle reacties Link kopieren
Trustuh Floor en Mu.
Alle reacties Link kopieren
Trusten Floor en Mocy!!
Hele fijne vakantie Moos! Geniet ervan en maak er een mooie tijd van. We gaan je missen hier, maar tot snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven