Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
welke? Lekker koffie, met een stevige laag opgeklopte melk of is dat teveel gevraagd?

Lieve dream, je hebt hem verdiend. Kjong, goed van je!

Lekker een hele dag voor de boeg waarin ik weinig hoef. Het enige is vanmiddag naar de masseuse, wat op zich helemaal niet erg is. Maarrrrr het is voor het laatst want ze verhuist naar Drenthe. Balen!
Ah, lekker masseuse. Waar in Drenthe? Beetje de kop? EN.. is ze goed en goedkoop?

Sorry, opgeklopte melk kan ik hier niet schenken, thuis wel, maarjaaaa

OH, kijk dan, het lukt wél!

Weekendje weg lijkt me trouwens heerlijk, maar voorlopig lijkt het me al heel prettig ergens geld bij elkaar te kunnen schrapen voor een dagje sauna.. ohja, over sauna gesproken: ik heb bonnetjes van de slankieproducten.. bij 2 bonnetjes mag je met 2 personen voor de prijs van 1 naar de Zwaluwehoeve.. geen idee hoe die is, weet alleen dat die te ver bij mij vandaan is voor een gratis saunagang en dat ze vaak aanbiedingen hebben... iemand belangstelling?

Ik ben gisteren trowens thuis weer eens in onze stoomcabine aan 't stomen geweest, dat was wel weer erg lekker

Toedels weer
Later is nu
Zwaluwhoeve is mooi Dream. Is het tripje best waard.

Bloes, wat blijft die Aso toch een ongelooflijke zak hooi (en da's dan de understatement van het jaar).

Sorry voor de afwezigheid, maar ik ben momenteel vaak te moe om achter de computer te kruipen. Ik zal proberen mijn leven te beteren. Er komen als het goed is rustigere tijden aan.
Noujazég Madootje. Niet dat we je aanwezigheid niet op prijs stellen, integendeel, maar je moet hier natuurlijk niet met tegenzin en een oververmoeid lijf gaan zitten, omdat je zo nodig sociaal moet zijn (f)
Later is nu
is de keuken al af? en mooi?

Lekker dream, alleen is dat eerder slagroom dan melk gok ik?

Ze is zeker goed en niet duur, ze gaat naar Assen. Aanrader!

Bentos is volgende week jarig en nu weet hij zomaar allerlei dingen om te vragen. Zt een beetje met dilemma, heb iets ontdekt over zijn tweede grote liefde, muziek, alleen ik heb niet zo`n zin om daarheen te gaan. Om nou voor hem alleen een kaartje te kopen vijnd ik ook zielig. Het lijkt me echt leuk voor hem en zijn vrienden, maar ik vind het een beetje vrijpostig om te vragen of zij wel iets weten voor hem om dit anders aan te dragen. ...Dit in het kader van klein leed uiteraard.

Verder ben ik aan het genieten van het werkelijk zalige weer, zo mag het de rest van de winter (al is het nog maar herfst) blijven wat mij betreft!

Kreeg net bericht van BHV cursus van werk, ik ga brandjes blussen, stoer!
Oh, en hier in de omgeving ook genoeg mooie saunacentra, daarvoor hoef ik niet naar de Zwaluwehoeve, waarvoor altijd maar aanbiedingen zijn, dus die me alleen dáardoor al druk lijkt

En voor die gratis entree rijden we er dan heen, zegmaar... ook niet zo zinvol. Als het nou een heel arrangement was ..

(met overnachting ofzo )

drong gisteren ineens tot me door dat St. Nicolaas over 3 weken alweer wég is.. voor die tijd dus nog 'leuk' dingetjes maken met de kinderen en voor de kinderen .. gisteren met schoonzus afgesproken dat zij en neefje ook meedoen, aangezien rest van de schoonfamilie te druk is.. zwager net geopereerd aan hernia, bijvoorbeeld. Zullen LD en LE leuk vinden, want neefje geloofd nog.. dat maakt e.e.a. natuurlijk veel spannender
Later is nu
waar is het dan?
Zwaluwhoeve, was ik dus laatst nog. Toen was het heel druk, schijnt, en toch merkten we er weinig van. Prima te doen dus (ze hebben verbouwd, en veel nieuwe sauna's erbij gekregen, en een extra zwembad). Lekker hoor!

Zwaluwhoeve is bij Harderwijk. Ik wil best weer eens heen als het moet hoor!
En dat weekendje weg trouwens, met jullie,. dat was eigenlijk best een heel goedkoop weekendje weg. Bijna net zo duur als een Zwaluwhoeve arrangement!
is dat nu een compliment voor ons of voor de zwaluwhoeve?

Poehe, wat een zalige afscheidsmassage was dat! Totale ontspanning voor ruim een uur, ben 3 keer haast in slaap gevallen . Jammer dat het de laatste keer was . Vergiste me trouwens, ze gaat niet naar Assen maar naar Emmen.
Voor jullie natuurlijk. Want het was een superweekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Assen, Emma, petato, peteto, ut is voor jou allebei ver weg!
Klinkt wel heel erg lekker, zeg.. ik wil ook gemasseerd...

MEAVE en BLOES, speciale dringende mededeling:

Svp even in AK kijken mbt Kane! Vanavond moeten er kaartjes besteld worden als we met z'n allen veldplaatsen willen. Maximaal 4 kaartjes per persoon en ikzelf kom al met de dames die ik meeneem aan die 4 personen dus kan geen extra kaartjes regelen. Dus of er nog iemand vanavond kaartjes wil bestellen voor 2 personen. (als ik het goed heb geteld) - a 45,- p.p.-
Kom op met die data, Toet... dan kunnen we saunaën, hihi. Krijg er helemaal nog meer zin in na het lezen van de laatste berichten!

Kjong, doe me een lol en evrwijder dat spelletje van jouw hyves. Ik ben verdorie verslaafd maar heb geen balgevoel (in bepaaldfe opzichten) waardoor ik me urenlang zit te verbijten met een recordscore van nog geen vijf cijfers.

Hoi, trouwens.
Wat wilde ik nou toch typen?
Wil ook naar de sauna en Harderwijk niet te ver weg!

Hee Madootje, gaat ie een beetje? Hoe is het met de keuken afgelopen inderdaad?'

Moet alweer verder rennen, later!
hoi ook.

zou wel lachen zijn als ik niet meer naar de masseuse kan, maar julie wel. Ik kom ooit nog eens naar haar toe heb ik al beloofd, alleen niet voor een uurtje masseren.
Mims; hierbij neem ik een optie op zondag 16 december. Blokken dus die datum in je agenda!!! (En dat is dan in Elysium Bleiswijk he.. Andere dames natuurlijk meer dan welkom dan, ik heb helaas maar gratis toegang voor 2 personen....)
Staat genoteerd!
Ik heb vier kaartjes. Dus Elyane moet mee.
Voor Kane bedoel ik dan, niet voor de sauna.
Pimpel; drie keer raden wat Mopsey voor sinterklaas wil hebben... "die dinge van K3 mamma, om mee te schudduh...net als Lotje..".

En nee, ik bedoel geen borsten, want die heeft Lotje nog niet!

Ik ben verslaafd aan dat pokkespelletje van Kjong.

En aan de pepernoten van Toet.

Slechte gewoontes dringen jullie me op, zeg...

Straatvraag; wat is jullie slechtste gewoonte??
Mijn slechtste gewoonte..

Ontbijt = koffie + sigaret. (sowieso, teveel koffie + sigaret. )

Kaartjes Kane geregeld, maar da's natuurlijk voor mezelf en mijn gevolg dus daar hebben jullie niet zoveel aan.
He Meave, wat goed! Mail even rekeningnummer, dan stort ik geld.

Slechte gewoonte: luiheid. Ik zit op de bank en commandeer Zorro.

(is niet alleen een slechte gewoonte, want het resultaat is vaak prettig :-)
Slechtste gewoonte: 's avonds snaaien.

Leukste gewoonte tegenwoordig: elke avond een aflevering Lost kijken. Lief doet nu de dvd erin, dus; Tot morgen!
slechte gewoonte= te laat naar bed gaan en met nóg een wijntje/portje in een virtuele kroeg gaan zitten.

Meave bedankt! Zininnnnnn!

Ik las gisteren dat Dries zijn optreden in Ahoy niet doorgaat. Gossie, hij moest erom huilen..... Nou wilde de beste kerel het combineren met de premiere van de film maar die is nu naar februari verzet. Dat kunnen wij dan weer combineren met de Cheers-meeting en de uitreiking van de Sociaal Bokaal. (bril-jant! ) Enniewee: ik denk dat Dries ons hard nodig gaat hebben het komende jaar.

Ik verdien de Sociaal Bokaal in elk geval niet. Ben moe en morgen weer drukke dag. Moet eerst uitgestreken worden en val dan van de ene in de andere afspraak slash verplichting. Meave heeft me wakker geschud wbt zorgverzekering. Ik zoek uit of overstappen een goed idee is vanwege falende kiezen en tanden. En passent heb ik Jongste lid gemaakt van de club van Sinterklaas en geïnternetbankierd.

Ben niet meer heel boos om de kutactie van Aso. Was te verwachten. De man is net een buikspreekpop van Breiblad. Te sneu voor woorden. Voor mij en de kinderen.

Madootje succes met waarjemeebezigbent.

~gaaaaaaaaapt~

Sorrie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven