Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meisje vannacht 1x, gelukkig. Nu kunnen we welmweernterug naar 0 x had ik zo bedacht.

Best lekker nr van Robbie en Gary (heet die vent Gary?)
Mal wat is er mis met Desteny???
quote:Suze2hier schreef op 31 augustus 2010 @ 09:46:

Mal, hoe was jullie nacht?

Ja, ging goed gelukkig.

Malman alleen veel wakker gelegen.

Vanavond voor het eerst ouderavond op school.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:amalia schreef op 31 augustus 2010 @ 09:53:

Mal wat is er mis met Desteny???

nee niks natuurlijk sorry!

Voor Mal:

Benjamin

Gideon

Alexander

Hmm inspiratie op. Ik ga er eigenlijk vanuit dat je een jongen krijgt . Hoever ben je nu?

Hoe ging de nacht met J?

Jij nog zo misselijk?
quote:amalia schreef op 31 augustus 2010 @ 09:50:

Eind nov. Sintshoppen. En aangezien ik voor mijn verjaardag een iMac wil kan ik die mooi meteen op de applestore op de 5th shoppen .

Ik zie alleen zoooooo op tegen het vliegen! Ik heb het er al niet op en het laatste half jaar ofzo zijn er volgens mij al 5 passagierscvliegtuigen uit de lucht komen vallen

Past die iMac wel in je koffer dan? Anders betaal je je toch scheel aan invoerkosten? Kan je 'm net zo goed nu halen

Hou op over vliegen, ik wil er ook nog even niet aan denken.
quote:amalia schreef op 31 augustus 2010 @ 09:52:

Best lekker nr van Robbie en Gary (heet die vent Gary?) Jij Sky-radio-fan.
quote:amalia schreef op 31 augustus 2010 @ 09:50:

Ik zie alleen zoooooo op tegen het vliegen! Ik heb het er al niet op en het laatste half jaar ofzo zijn er volgens mij al 5 passagierscvliegtuigen uit de lucht komen vallen

Hou op schei uit.

Over 5 weken zit ik ook weer in het vliegtuig.
Ik ken alleen Heel Christelijke Gideons.
quote:amalia schreef op 31 augustus 2010 @ 09:56:

Hmm inspiratie op. Ik ga er eigenlijk vanuit dat je een jongen krijgt . Hoever ben je nu?

Hoe ging de nacht met J?

Jij nog zo misselijk?Ja, maar ik ben er nu achter dat ik voor de nacht een zetpil moet nemen, en dat ik overdag wat meer moet rusten. En dan kom ik de dag wel aardig door. Ik ben donderdag 9 weken. Mr J goed geslapen.
Gideon vind ik niet zo, de andere 2 namen zijn leuk.
Tot hoelang duurde het bij MrJ?
Ja, dat was weer heel anders, toen werd ik pas misselijk vanaf week tien tot een week of 16. Ik ben toen ook getrouwd met 10 weken, dat zou ik nu dus niet kunnen, zo'n hele dag.

Toch een meisje denk ik nee hoor, geen idee. Het kan allebei.
Tsss. Mijn ouders gaan misschien in het voorjaar op georganiseerde bijbelreis naar Israël met een groepje mensen van de kerk, maar ze willen alleen gaan als het niet rond mijn uitgerekende datum is. Omdat ze ook eventueel wat extra willen helpen met Mr J. Zegt malman tegen ze, dat ze daar geen rekening mee moeten houden. Dus ik zei; nou, ik vind het wel fijn als ze erbij zijn! Vond hij me egoïstisch!

Ben ik nu een momzilla?
Nee. Want dan ben ik het ook
Ja, ik zeg, het wordt toch jullie laatste kleinkind.

Mijn vader; nou hoezo. jullie waren toch ook met zijn drietjes?
(mijn vader probeert mij en mijn zussen altijd extra kinderen aan te smeren trouwens)
Happy opa.
Ja, de oudste 2 die zijn te oud, dus nu probeert hij het maar bij mij.
Losse tanden, vlot kind Juud!

Mal, niks ego. Mijn ouders zouden het niet willen. Maar als ze het wel zouden willen zou ik het geen probleem vinden (je kunt altijd een collega uit bed bellen voor extra hulp).

Star, moet Starman aan het lange ondergoed ? Ik heb een internetadres ja. Komt het : hennesenmaurits.nl .
Compu, hoe gaat het met de baby? En is CG nog steeds een trotse grote zus?
Whoehahahahahaha flaaaaaauw

Nee, ondergoed voor Lapland. Is wel nodig daar.
Goedemorgen

Mal, gelukkig een goede nacht gehad.

Compu, hai, geen excuses hoor! Goed van CG

Bridges, oei, slaan. Dat is inderdaad niet grappig.

Enka, hé leuk, een dagje geboekt in de herfstvakantie. Wij zijn een aantal jaren geleden in Simpelveld geweest, mooie omgeving.

Juud, veel plezier met de bakfiets
Star, lange ondergoed van de Hema is heel fijn, van dat thermospul. En goed te betalen, ook fijn. Ja, Lapland. Had ik nog helemaal niet op gereageerd, maar wat gaaaaaaaf! Dan moet er wel een andere jas mee dan die leuke die ik hier voorbij zag komen!

Amalia, jeu, weer shoppen in NY! Waar laat je die drie kinders dan?! Ah joh, dat vliegen. Filmpje kijken, hapje eten en je bent er al. En hoe meer er nu uit de lucht vallen, hoe kleiner de kans dat die van jou voortijdig naar beneden komt. Statisties gezien dan he.

Juud, kriebels voor een derde! Man echt echt echt niet te vermurwen? Jeetje, en losse tanden al, dat is vlot! Straks zo'n stoer fietsenrek en dan van die hele grote grotemensentanden!

Mal, fijn, een rustige nacht (nou ja, niet voor Malman dus, da's dan wel weer jammer)! Nou ja, je ouders hebben het toch zelf aangeboden? Dan ben je echt niet egoistisch als je "ja, graag" zegt. Ook niet als je ze simpelweg verbiedt om op reis te gaan trouwens.

Jin, nee, dat is helemaal niet leuk.

Suus, Peer?! Wat mensen hun kinderen aandoen.... Balen, zo'n PMS-humeur (vooral voor je huisgenoten ). vandaag beetje beter? Zonnetje schijnt... En anders is het nu het perfecte moment voor Ben & Jerry's of een Magnum Gold. Je verdient het!

Vanochtend voor het eerst Maatje zelf naar school gefietst! Op haar grote fiets! Gisteren heeft ze er voor het eerst los op gereden (tot dan alleen nog op het kleine fietsje; de grote durfde ze nog niet). Was maar extra vroeg van huis gegaan maar het gaat natuurlijk als een speer op die grote fiets. Dus toen stonden we om 10 over 8 voor een dichte schooldeur. Maar man wat was ik trots!
Stond net hardop te lachen bij de C1000 Hel: Mienestjes, voor bamigerechten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven