hoe vind je iets terug????

31-08-2010 10:48 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
AAAARGGG!!!! Ik ben echt een oen... Ik ben al bijna een jaar een armband kwijt (grote emotionele waarde) en ik weet gewoon niet waar ik dat kreng heb opgeruimd.

Het probleem is dat ik:

a) weet dat hij opgeruimd is (en niet weggegooid enz)

b) ik hem dus allang terug had moeten vinden (want hele huis op de kop gezet

c) ik hem ergens heb gelegd met de woorden "nu maar niet vergeten dat hij hier ligt" (dus wel vergeten....)

d) hij niet op een plek ligt die vatbaar is voor verplaatsen/jatten/weggooien (want daar heb ik natuurlijk over nagedacht toen ik hem 'veilig' opborg......)

Heeft iemand suggesties voor domme-plekken-waar-je-iets-waardevols-neerlegt-zodat-je-het-nooit-meer-terugvindt?????
In de schoenenpoetsdoos?

In de doos met je sjieke bestek of servies?

In de springvorm van de appeltaart?

Wat ben ik blij dat mijn huisje slechts 50m2 telt. Zoek je zo doorheen
quote:Annelize schreef op 31 augustus 2010 @ 11:04:

Als je nu iets waardevols een armband en een ring, beide in een doosje, zou hebben, waar zou je dit dan opbergen?
Heb je een mandje met maandverband/tampons? Daar onderin.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
@ annelize: niet op dezelfde plek als die armband...want dan vindt ik het niet terug !!!!!(dan zou ik hem in het zicht/naast spullen die gejat kunnen worden/bij mijn sieraden leggen hahaha)

@ lovelyrebel: mijn idee

@ fussie: bloempot afwezig (en met mijn nietzogroenevingers is de kans groot dat ik het snel weggooi...)
in een schoenendoos? in de voorraadkast? In de meterkast?

Andere tip: onder hypnose gaan
Bij je paspoort? Of heb je een klein mini kluisje ergens?
Keukenla met pruttel??
Jullie zijn mij!!!!! Ik heb allang naast de speeltjes gezocht...zowel die van da katten als die van mezelf.....

zelf de vakantiekoffer is gecheckt.....

(gelukkig maar dat jullie met dezelfde rare plekken komen als ik, vriend snapt af en toen niet waarom ik denk dat hij bij het maandverband ligt haha)
In de open haard?
onder de vloer?
geen openhaard in huis (en je zou hem maar per ongeluk aansteken...)

keukenlades zitten vol met andere troep

paspoorten slilngeren ook van hot naar her....

WAT GEBRUIK JE EEN HEEL JAAR NIET???? Ik had het toch allang tegen moeten komen???????
In een doosje achter je truien/ t-shirts in de kledingkast?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
In een vaas/pot die in de kast staat?
Het zit niet vast aan (of onder) het huis, want dan neem je het niet mee als je verhuist.......
in de kruipruimte.
Ik raak meestal dingen kwijt door in eerste instantie slecht te zoeken. Het klinkt misschien een beetje vreemd dus ik zal er een voorbeeldje bij doen. Voorwerp x ligt in het nachtkastje, dat weet ik, maar ik kijk te snel en zie het niet liggen. Shit waar heb ik x toch gelaten. Vervolgens ga ik zoeken naar voorwerp x, maar niet meer in het nachtkastje want daar kan ie niet liggen, of uiteindelijk dan nog maar een keer in het nachtkastje, maar met de overtuiging dat x daar toch niet ligt, waardoor ik half zoek.

Ik zou zeggen overnieuw beginnen met zoeken en dan zoeken alsof je een vreemde of een spion bent met een missie om de verstopte juwelen te vinden. In een kamer beginnen en dan heel consequent alles openen en bekijken.
Heb je niet van die voorraadblikken staan in een van je keukenkastjes?
Tussen de kerstspullen?
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Kampeer/wintersport spullen?
HEt irritante is dat ik een heel goed geheugen heb, maar dat ik uitgerekend bij iets dat ik niet kwijt mag raken...het kwijt ben...
Ik verstop dergelijke dingen meestal in de kast... in een pot, vaas of blik! Of in de kledingkast, achter de truien/t-shirts....
Idd Borderwalk. TO, je kan vragen of een vriendin van je mee wilt zoeken. Heb je een make-up tasje die je niet vaak gebruikt? Of eentje die je altijd alleen gebruikt op vakantie, dat zou verklaren dat je het een jaar niet bent tegen gekomen.
@ borderwalk: dat herken ik wel erg ja....maar het idee is dan dat ik het op een onbewust moment vindt... en dat is nog steeds niet gebeurd.....(kill kill)

Iets kwijt zijn is net als een nieuwe liefde vinden: als je stopt met zoeken, staat er een op je stoep....maar WAAROM is dat nu niet zo???? (hoezo ben ik gefrustreerd)
Ik ben ook eens 2 jaar een hele dure ring kwijt geweest, ook heel de tent op zn kop gezet maar helaas!!!

Ik heb een mandje met allerlei speldjes, elastiekjes enz. enz. en ik ging de haren van een vriendin invlechten en ja hoor, daar lag mn ring in hahaha

Weet niet of jij ook zo'n soort opbergmandje/doosje hebt??
Bewaar je de dozen van bijv. je mobiel (voor de garantie of wat dan ook).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven