hoe vind je iets terug????
dinsdag 31 augustus 2010 om 10:48
AAAARGGG!!!! Ik ben echt een oen... Ik ben al bijna een jaar een armband kwijt (grote emotionele waarde) en ik weet gewoon niet waar ik dat kreng heb opgeruimd.
Het probleem is dat ik:
a) weet dat hij opgeruimd is (en niet weggegooid enz)
b) ik hem dus allang terug had moeten vinden (want hele huis op de kop gezet
c) ik hem ergens heb gelegd met de woorden "nu maar niet vergeten dat hij hier ligt" (dus wel vergeten....)
d) hij niet op een plek ligt die vatbaar is voor verplaatsen/jatten/weggooien (want daar heb ik natuurlijk over nagedacht toen ik hem 'veilig' opborg......)
Heeft iemand suggesties voor domme-plekken-waar-je-iets-waardevols-neerlegt-zodat-je-het-nooit-meer-terugvindt?????
Het probleem is dat ik:
a) weet dat hij opgeruimd is (en niet weggegooid enz)
b) ik hem dus allang terug had moeten vinden (want hele huis op de kop gezet
c) ik hem ergens heb gelegd met de woorden "nu maar niet vergeten dat hij hier ligt" (dus wel vergeten....)
d) hij niet op een plek ligt die vatbaar is voor verplaatsen/jatten/weggooien (want daar heb ik natuurlijk over nagedacht toen ik hem 'veilig' opborg......)
Heeft iemand suggesties voor domme-plekken-waar-je-iets-waardevols-neerlegt-zodat-je-het-nooit-meer-terugvindt?????
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:07
@ annelize: niet op dezelfde plek als die armband...want dan vindt ik het niet terug !!!!!(dan zou ik hem in het zicht/naast spullen die gejat kunnen worden/bij mijn sieraden leggen hahaha)
@ lovelyrebel: mijn idee
@ fussie: bloempot afwezig (en met mijn nietzogroenevingers is de kans groot dat ik het snel weggooi...)
@ lovelyrebel: mijn idee
@ fussie: bloempot afwezig (en met mijn nietzogroenevingers is de kans groot dat ik het snel weggooi...)
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:10
Jullie zijn mij!!!!! Ik heb allang naast de speeltjes gezocht...zowel die van da katten als die van mezelf.....
zelf de vakantiekoffer is gecheckt.....
(gelukkig maar dat jullie met dezelfde rare plekken komen als ik, vriend snapt af en toen niet waarom ik denk dat hij bij het maandverband ligt haha)
zelf de vakantiekoffer is gecheckt.....
(gelukkig maar dat jullie met dezelfde rare plekken komen als ik, vriend snapt af en toen niet waarom ik denk dat hij bij het maandverband ligt haha)
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:11
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:13
Ik raak meestal dingen kwijt door in eerste instantie slecht te zoeken. Het klinkt misschien een beetje vreemd dus ik zal er een voorbeeldje bij doen. Voorwerp x ligt in het nachtkastje, dat weet ik, maar ik kijk te snel en zie het niet liggen. Shit waar heb ik x toch gelaten. Vervolgens ga ik zoeken naar voorwerp x, maar niet meer in het nachtkastje want daar kan ie niet liggen, of uiteindelijk dan nog maar een keer in het nachtkastje, maar met de overtuiging dat x daar toch niet ligt, waardoor ik half zoek.
Ik zou zeggen overnieuw beginnen met zoeken en dan zoeken alsof je een vreemde of een spion bent met een missie om de verstopte juwelen te vinden. In een kamer beginnen en dan heel consequent alles openen en bekijken.
Ik zou zeggen overnieuw beginnen met zoeken en dan zoeken alsof je een vreemde of een spion bent met een missie om de verstopte juwelen te vinden. In een kamer beginnen en dan heel consequent alles openen en bekijken.
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:16
Idd Borderwalk. TO, je kan vragen of een vriendin van je mee wilt zoeken. Heb je een make-up tasje die je niet vaak gebruikt? Of eentje die je altijd alleen gebruikt op vakantie, dat zou verklaren dat je het een jaar niet bent tegen gekomen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:17
@ borderwalk: dat herken ik wel erg ja....maar het idee is dan dat ik het op een onbewust moment vindt... en dat is nog steeds niet gebeurd.....(kill kill)
Iets kwijt zijn is net als een nieuwe liefde vinden: als je stopt met zoeken, staat er een op je stoep....maar WAAROM is dat nu niet zo???? (hoezo ben ik gefrustreerd)
Iets kwijt zijn is net als een nieuwe liefde vinden: als je stopt met zoeken, staat er een op je stoep....maar WAAROM is dat nu niet zo???? (hoezo ben ik gefrustreerd)
dinsdag 31 augustus 2010 om 11:17
Ik ben ook eens 2 jaar een hele dure ring kwijt geweest, ook heel de tent op zn kop gezet maar helaas!!!
Ik heb een mandje met allerlei speldjes, elastiekjes enz. enz. en ik ging de haren van een vriendin invlechten en ja hoor, daar lag mn ring in hahaha
Weet niet of jij ook zo'n soort opbergmandje/doosje hebt??
Ik heb een mandje met allerlei speldjes, elastiekjes enz. enz. en ik ging de haren van een vriendin invlechten en ja hoor, daar lag mn ring in hahaha
Weet niet of jij ook zo'n soort opbergmandje/doosje hebt??