hoe vind je iets terug????

31-08-2010 10:48 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
AAAARGGG!!!! Ik ben echt een oen... Ik ben al bijna een jaar een armband kwijt (grote emotionele waarde) en ik weet gewoon niet waar ik dat kreng heb opgeruimd.

Het probleem is dat ik:

a) weet dat hij opgeruimd is (en niet weggegooid enz)

b) ik hem dus allang terug had moeten vinden (want hele huis op de kop gezet

c) ik hem ergens heb gelegd met de woorden "nu maar niet vergeten dat hij hier ligt" (dus wel vergeten....)

d) hij niet op een plek ligt die vatbaar is voor verplaatsen/jatten/weggooien (want daar heb ik natuurlijk over nagedacht toen ik hem 'veilig' opborg......)

Heeft iemand suggesties voor domme-plekken-waar-je-iets-waardevols-neerlegt-zodat-je-het-nooit-meer-terugvindt?????
@tataa, nee ik heb hem niet om omdat ik bang ben (komt ie weer) dat ik hem kwijt raak. Hij ligt trouwens wel op een plek dat ik er zo bij kan als ik hem nodig heb voor een bijzondere gelegenheid.... gelukkig zijn er nog niet zoveel bijzondere gelegenheden voorbij gekomen....
aikidoka: ik ben nog in de struisvogelfase betreffende mijn zolder....
quote:pantalaimon schreef op 31 augustus 2010 @ 10:52:

Achter je boeken in de boekenkast?

Zo ben ik ook wel eens zo slim geweest om geld in een boek te bewaren. Kwam ik pas achter toen ik ging verhuizen en het boek openviel. Toen waren we inmiddels op de euro overgeschakeld Heb ik ook eens gehad! Mijn man had aardig wat geld gekregen voor zijn verjaardag en omdat het op tafel rondslingerde heb ik het in een biebboek (!) gedaan. Toen ik een week later het boek terug ging brengen kwam ik er vlak voor de inname achter dat het geld er nog inzat. pfff wat een mazzel.
In je rek met cd's / dvd's?
@ maja: hij ligt niet bij mijn dvd's, want in tegenstelling tot de rest van mijn spul zijn die opgeruimd, netjes op alfabet gesorteerd en stofvrij.....
Badkamerkastje. Achter de wasmachine.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heb je een urn thuis staan?
wel een idee trouwens...in zo'n hoesje waar twee dvds in zitten (die breder is dan een normaal hoesje)...miscchien voor als ik hem terugvindt hahaha
washok is net opgeruimd.... badkamer ook (het wordt nog wel eens wat met dat opruimen...)

urn heb ik niet (en zit die dan niet vol???)
misschien bij de schoonmaakspullen...die gebruik ik niet zo veel hahaha
Dan denk ik toch zeker in het dvd-rek omdat ie al is opgeruimd en je ligt zo'n sieraad toch niet in de rommel...

Kijk/voel daar nog eens goed op, achter, in, onder etc.
in de piano/gitaar/een instrumentkoffer

in het kistje met extra knopen en naaigaren

in de doos met hobby/crea spullen
ik heb zelfs al gekeken achter een plint van de keuken onder de vaatvasser.....

tataa, ik ga nog wel even op die kasten kijken, maar erin liggen ze zeker niet (want in het zicht) Kan ik meteen het stapeltje administratie ernaast opruimen....
de gitaartas dacht ik ook, maar daar zit hij ook niet
Heb je tot een jaar geleden aan een sport gedaan, bijv. in de golftas, tennisspullen, paardrijspullen. Dingen die je niet weggooid omdat je ooit weer die sport wil gaan doen.
SPORT???? IK????? IEK!!!!
in de doos met monopoly/rummnicub/schaakstukken.

in de doos met champagne glazen die je hebt gekregen en alleen met nieuwjaar uit de kelder/kast haalt, extra soufflebakjes, de fonduset etc etc.
(ff offtopic...vinden jullie het ook irritant dat gijs staverman elke dag vertelt wat hij gaat eten....op qmusic)
anoniem_67633 wijzigde dit bericht op 31-08-2010 12:09
Reden: aanvulling
% gewijzigd
spelletjeskast is inderdaad ook al door de zoektocht heen geweest.... leeggehaald en niets gevonden (wel tig pakjes kaarten....)
quote:Artio schreef op 31 augustus 2010 @ 12:09:

spelletjeskast is inderdaad ook al door de zoektocht heen geweest.... leeggehaald en niets gevonden (wel tig pakjes kaarten....)ook in de dozen gekeken?
er gebeurt iets engs... ik krijg opruimwoede

*gaat even opruimen*
Gijs Staverman is sowieso brrr..

Mijn moeder is hier ook altijd zo'n held in: iets zo goed verstoppen/opruimen dat ze het zelf echt niet meer terug kan vinden. Meestal blijkt het dan op een enorm onlogische plek te liggen, zoals tussen de handdoeken, tussen de elpees op zolder, tussen jaren oude ansichtkaarten op zolder, onderin een kledingkast of in een stuk servies.

Succes met zoeken, ik vind het een grappig topic om te volgen, krijg zelf zin om mee te zoeken!
In een zijvak van een koffer, reis- of handtas...
In de zak van een colbertje van je vriend?

Daar heb ik mijn ring ooit terug gevonden.
Ik ga ook voor de tassen/jassen/kleding optie, wat ik daar al niet allemaal in terug gevonden heb....

Bij mijn man zelfs een keer ¤1400 in een jas die hij bijna nooit aan heeft. Zit jammergenoeg nooit in mijn jas.
anoniem_95441 wijzigde dit bericht op 31-08-2010 12:29
Reden: man vergeten
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven