3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:10
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 augustus 2010 @ 22:00:
[...]
He volgens mij staat er nog altijd in de OP leed word niet vergeleken en daar is deze situatie geen uitzondering op. Sterker nog volgens mij wal ik over jouw verhaal heen dus ben ik eigenlijk niet zo netjes bezig.
Sterkte morgen.. Ook ik zal aan jullie denken.
[...]
He volgens mij staat er nog altijd in de OP leed word niet vergeleken en daar is deze situatie geen uitzondering op. Sterker nog volgens mij wal ik over jouw verhaal heen dus ben ik eigenlijk niet zo netjes bezig.
Sterkte morgen.. Ook ik zal aan jullie denken.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:10
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:12
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:10:
[...]
Koor, een ontstoken oog en heel erg verkouden. En omdat ze niet door haar neus kan ademen, kan ze haar speen niet in 's nachts. Helaas leeft Ihildehuit volgens het principe; 'Ik wakker, iedereen wakker!'
Heb je geVicks-ed?? Ongetwijfeld wel!
En wat is in hemelsnaam "Koor"??
[...]
Koor, een ontstoken oog en heel erg verkouden. En omdat ze niet door haar neus kan ademen, kan ze haar speen niet in 's nachts. Helaas leeft Ihildehuit volgens het principe; 'Ik wakker, iedereen wakker!'
Heb je geVicks-ed?? Ongetwijfeld wel!
En wat is in hemelsnaam "Koor"??
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:16
Lief Sgaaaapie. Ik voel met je mee. De kinderloosheid van mijn broer is nog steeds een issue voor mij. Schoonzus en ik waren tegelijk zwanger. Hun kindje had afwijkingen welke niet met het leven verenigbaar waren. Zij was 2 maanden later uitgerekend. Met bijna 4 maanden is het kindje geaborteerd, het leefde nog. Mijn zwangerschap was een kutzwangerschap. Veel complicaties en vooral veel verdriet voor mijn broer (en vrouw uiteraard maar tikt zo lastig om het er iedere keer bij te tikken).
Mijn broer neemt het mij ook niet kwalijk wat er nu gebeurt en hij gunt het minigravin ook gewoon. Het gesprek betrof vooral het gedrag van mijn ouders. Hij kan er niet met zijn vrouw over praten, als zij dit weet dan zal zij al het contact verbreken met hen.
Ach het is gewoon een stomme situatie. Het zal nooit eens lekker lopen met onze ouders, daar is teveel voor gebeurd. En ik mis mijn broer. De hechte band die we hadden is er niet meer sinds minigravin is geboren..... Ik mis hem gewoon. We kunnen goed praten maar dit is op de een of andere manier een onderwerp dat we vermijden.
Mijn broer neemt het mij ook niet kwalijk wat er nu gebeurt en hij gunt het minigravin ook gewoon. Het gesprek betrof vooral het gedrag van mijn ouders. Hij kan er niet met zijn vrouw over praten, als zij dit weet dan zal zij al het contact verbreken met hen.
Ach het is gewoon een stomme situatie. Het zal nooit eens lekker lopen met onze ouders, daar is teveel voor gebeurd. En ik mis mijn broer. De hechte band die we hadden is er niet meer sinds minigravin is geboren..... Ik mis hem gewoon. We kunnen goed praten maar dit is op de een of andere manier een onderwerp dat we vermijden.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:20
Hoofdeinde omhoog, paracetamol tussen de billen, neuspeer (lekker ranzig), physiomer sprayen maar heb je vast niet in huis dan maar even zelf een zoutoplossing in elkaar flansen voor vannacht, gepelde ui bij het bed, luuf op een washand bij het hoofdeinde, oordoppen in, eierdozen tegen muren en deuren plakken. Welterusten.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:20
quote:Gravinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 22:20:
Hoofdeinde omhoog, paracetamol tussen de billen, neuspeer (lekker ranzig), physiomer sprayen maar heb je vast niet in huis dan maar even zelf een zoutoplossing in elkaar flansen voor vannacht, gepelde ui bij het bed, luuf op een washand bij het hoofdeinde, oordoppen in, eierdozen tegen muren en deuren plakken. Welterusten.
Hoofdeinde omhoog, paracetamol tussen de billen, neuspeer (lekker ranzig), physiomer sprayen maar heb je vast niet in huis dan maar even zelf een zoutoplossing in elkaar flansen voor vannacht, gepelde ui bij het bed, luuf op een washand bij het hoofdeinde, oordoppen in, eierdozen tegen muren en deuren plakken. Welterusten.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:20
quote:Gravinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 22:20:
Hoofdeinde omhoog, paracetamol tussen de billen, neuspeer (lekker ranzig), physiomer sprayen maar heb je vast niet in huis dan maar even zelf een zoutoplossing in elkaar flansen voor vannacht, gepelde ui bij het bed, luuf op een washand bij het hoofdeinde, oordoppen in, eierdozen tegen muren en deuren plakken. Welterusten.
Hoofdeinde omhoog, paracetamol tussen de billen, neuspeer (lekker ranzig), physiomer sprayen maar heb je vast niet in huis dan maar even zelf een zoutoplossing in elkaar flansen voor vannacht, gepelde ui bij het bed, luuf op een washand bij het hoofdeinde, oordoppen in, eierdozen tegen muren en deuren plakken. Welterusten.