3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 31 augustus 2010 @ 22:00:

[...]





He volgens mij staat er nog altijd in de OP leed word niet vergeleken en daar is deze situatie geen uitzondering op. Sterker nog volgens mij wal ik over jouw verhaal heen dus ben ik eigenlijk niet zo netjes bezig.





Sterkte morgen.. Ook ik zal aan jullie denken.
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:07:

Floor wat heeft ze?Koorts, een ontstoken oog en heel erg verkouden. En omdat ze niet door haar neus kan ademen, kan ze haar speen niet in 's nachts. Helaas leeft Ihildehuit volgens het principe; 'Ik wakker, iedereen wakker!'
Alle reacties Link kopieren
lekker koese IBI en sterkte, succes voor morgen!
Alle reacties Link kopieren
Ibi ik denk morgen aan je meis!
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:10:

[...]



Koor, een ontstoken oog en heel erg verkouden. En omdat ze niet door haar neus kan ademen, kan ze haar speen niet in 's nachts. Helaas leeft Ihildehuit volgens het principe; 'Ik wakker, iedereen wakker!'

Heb je geVicks-ed?? Ongetwijfeld wel!



En wat is in hemelsnaam "Koor"??
Owww Koorts! En zetpillen helpen niet?
Alle reacties Link kopieren
koorst maar dan maar een beetje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:12:

koorst maar dan maar een beetje?

Koorst of Korst?



Sjezus... hebben jullie gezopen ofzo???
Alle reacties Link kopieren
@Florisdefloris: zoutoplossingneusspray gebruik je dat?

Helpt mijn jongens altijd erg goed.

Blijft neusje beter open.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:13:

[...]



Koorst of Korst?



Sjezus... hebben jullie gezopen ofzo???
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
@ Bi!!





Je brengt me op een idee!



*schenkt wijntje in, morgen toch vrij*
Alle reacties Link kopieren
koorts dus
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik had vroeger zo'n neus-uitzuig-ding-pompje voor zoontjelief... wat een ranzig ding was dat! Maar het hielp wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:13:

[...]



Koorst of Korst?



Sjezus... hebben jullie gezopen ofzo??? Jullie?? Ikke niet hoor!
quote:Bianca40 schreef op 31 augustus 2010 @ 22:12:

[...]



Heb je geVicks-ed?? Ongetwijfeld wel!



En wat is in hemelsnaam "Koor"??

Pleurt op met je ge-quote!

Heb je de OP niet gelezen ofzo?
quote:friezinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 22:15:

[...]





Jullie?? Ikke niet hoor!

Nou... jij zit zo stilletjes.. volgens mij zit je ook lekker te nippen!



Ow ik heb weer badkamermail zie ik
We hebben alle troeven ingezet.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 31 augustus 2010 @ 22:15:

[...]



Pleurt op met je ge-quote!

Heb je de OP niet gelezen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Lief Sgaaaapie. Ik voel met je mee. De kinderloosheid van mijn broer is nog steeds een issue voor mij. Schoonzus en ik waren tegelijk zwanger. Hun kindje had afwijkingen welke niet met het leven verenigbaar waren. Zij was 2 maanden later uitgerekend. Met bijna 4 maanden is het kindje geaborteerd, het leefde nog. Mijn zwangerschap was een kutzwangerschap. Veel complicaties en vooral veel verdriet voor mijn broer (en vrouw uiteraard maar tikt zo lastig om het er iedere keer bij te tikken).



Mijn broer neemt het mij ook niet kwalijk wat er nu gebeurt en hij gunt het minigravin ook gewoon. Het gesprek betrof vooral het gedrag van mijn ouders. Hij kan er niet met zijn vrouw over praten, als zij dit weet dan zal zij al het contact verbreken met hen.



Ach het is gewoon een stomme situatie. Het zal nooit eens lekker lopen met onze ouders, daar is teveel voor gebeurd. En ik mis mijn broer. De hechte band die we hadden is er niet meer sinds minigravin is geboren..... Ik mis hem gewoon. We kunnen goed praten maar dit is op de een of andere manier een onderwerp dat we vermijden.
Alle reacties Link kopieren
ik neem een toastje met stinkkaas bij de wijn.

Altijd lekker die overblijfsels van een feestje!
Gravinnetje ik weet niet wat ik er op moet zeggen... het is namelijk nogal wat bij elkaar, en behoorlijk gecompliceerd!
Alle reacties Link kopieren
Hoofdeinde omhoog, paracetamol tussen de billen, neuspeer (lekker ranzig), physiomer sprayen maar heb je vast niet in huis dan maar even zelf een zoutoplossing in elkaar flansen voor vannacht, gepelde ui bij het bed, luuf op een washand bij het hoofdeinde, oordoppen in, eierdozen tegen muren en deuren plakken. Welterusten.
Alle reacties Link kopieren
Graaf, doe gek, pak de telefoon, bel broer, en zeg:





"Broer verdorie ik mis je......."
quote:Gravinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 22:20:

Hoofdeinde omhoog, paracetamol tussen de billen, neuspeer (lekker ranzig), physiomer sprayen maar heb je vast niet in huis dan maar even zelf een zoutoplossing in elkaar flansen voor vannacht, gepelde ui bij het bed, luuf op een washand bij het hoofdeinde, oordoppen in, eierdozen tegen muren en deuren plakken. Welterusten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 31 augustus 2010 @ 22:20:

Hoofdeinde omhoog, paracetamol tussen de billen, neuspeer (lekker ranzig), physiomer sprayen maar heb je vast niet in huis dan maar even zelf een zoutoplossing in elkaar flansen voor vannacht, gepelde ui bij het bed, luuf op een washand bij het hoofdeinde, oordoppen in, eierdozen tegen muren en deuren plakken. Welterusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven