3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
Hai Bi en egel
Alle reacties Link kopieren
Voordeel van de twijfel inderdaad!

Maar waar is TO?



Ennuh, een waarschuwing is wel het laatste waar ik zin in heb.

Hoewel, de afwas staart me ook nog aan
quote:juliaana schreef op 01 september 2010 @ 22:35:

[...]





Waarom voel ik me nou aangesproken?

En ik twijfel bij alles of het echt is dus daar ga ik nks over zeggen, maar chynogwat doet dit niet voor het eerst...



Maar euh, kom op, doe een duit in het zakje, misschien komt het dan toch van de grond!



n.a.v. ZeZ d'r topic spiek ik weer es mee en dan voel ik me zo aangesproken, hahaha!

Ik zie jullie daar?!

Shit... betrapt



Neehoor, ik ga daar geen twijfel uitspreken, daar is het te heftig voor. Maar ik zat eigenlijk wel te wachten tot iemand ging twijfelen... en toch blijf ik zeggen: voordeel van de twijfel!



En ja.. ik weet hoe c*ch*ck is... daarom ging ik ook even kijken toen ik zag dat hij/zij/het daar een reactie had gezet



Nou en?? Ik heb gewoon zin in wat actie!!!
Alle reacties Link kopieren
avondje met vriendin was erg gezellig!

hebben gelijk weer een nieuwe date gepland voor volgende week.
Alle reacties Link kopieren
avondje met vriendin was erg gezellig!

hebben gelijk weer een nieuwe date gepland voor volgende week.
Chris.. je hebt gelijk hoor met je toverstaf.... maar heel eerlijk heb ik er aan gedacht om de OP te toverstaffen om te laten checken.



Maar toen bedacht ik me... dit is de grootste nachtmerrie voor elk mens... zelfs fictief draait mn maag er van om en word ik er eng en verdrietig van.
Gezellig Apppeltje!!
Alle reacties Link kopieren
dat klinkt dubbel gezellig appel!
Truste Friez.
Klinkt goed Appel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Julianaaaatje!

lillike meelezert
Hebbie vannacht wel een beetje geslapen Floor?
quote:egelviva schreef op 01 september 2010 @ 22:41:

Hoi Julianaaaatje!

lillike meelezert Nog 2 posts... en "you can check out any time... but you can never leave!" Moehahahahahaha (gemene grijns)
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:39:

Chris.. je hebt gelijk hoor met je toverstaf.... maar heel eerlijk heb ik er aan gedacht om de OP te toverstaffen om te laten checken.





Hoe/wat wil je laten checken, dan?



Ik snap je wantrouwen. Ik heb dat ook vaak bij dit soort berichten. Zeker als het een eerste bericht van iemand is.

Maar zelfs al is het fake, dan nog vind ik het niet een topic om over spelfouten te beginnen. Het wordt bovendien nog eens gedaan door een forummer die wel meer provoceert. De engeltjes moeten zelf maar weten wat ze er mee doen, maar ik vond wel dat ik het moest melden.
Alle reacties Link kopieren
meisjes, ik ga afsluiten.

afwas doen en plan opstellen.

Slaap rustig allemaal!
Ik ben het met je eens Chris... en hoe ze kunnen checken? Elk (dodelijk) ongeval staat wel ergens in het nieuws... maar dan nog... is het niet relevant of ik het wel of niet geloof... alleen de gedachte aan zo'n gebeurtenis is al erg genoeg.
Alle reacties Link kopieren
helemaal gelijk chris!
Succes en succes Egeltje En truste!
quote:egelviva schreef op 01 september 2010 @ 22:41:

Hoi Julianaaaatje!

lillike meelezert

Ohw.... we hadden bezoek?



Truste Egel. Kalm aan wijffie. Goed op jezelf passen hoor.
Ik ben er binnen nu en 5 minuten ook van tussen! Dus als jullie allemaal nog even willen zwaaien... dan kan ik met een gerust hart naar bed



Alle reacties Link kopieren
Weltrusten slapengaanders



Lekker slapen Bi
Alle reacties Link kopieren
bi, vanmiddag was er een topic over een dieren verzekering.

daar praten ze over de dagwaarde van de hond.

grappig topic, kijk maar onder mijn loepje.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ik ga tanden poetsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven