3000+ deel 63!
maandag 30 augustus 2010 om 20:37
Yeah!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Mijn eerste 3000+ topic!
Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...
Het kan hier allemaal!
Een aantal belangrijke regels:
* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie
* toon respect naar elkaar in elke situatie
* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed
Have fun!
ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
woensdag 1 september 2010 om 22:52
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:37:
Shit... betrapt
Ach, ik verraad me zelf dat ik hier zat te gluren, dus vergeven
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:42:
[...]
Nog 2 posts... en "you can check out any time... but you can never leave!" Moehahahahahaha (gemene grijns)En dan zeg ik nu maar niks meer.... (gemene grijns terug)
Shit... betrapt
Ach, ik verraad me zelf dat ik hier zat te gluren, dus vergeven
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:42:
[...]
Nog 2 posts... en "you can check out any time... but you can never leave!" Moehahahahahaha (gemene grijns)En dan zeg ik nu maar niks meer.... (gemene grijns terug)
woensdag 1 september 2010 om 23:01
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:59:
Truste Chris
En ik probeer vrijdag een topic te openen... maar we moeten darten en ik weet niet hoe laat enzo... als ik er niet ben, wil jij het dan doen???
Welja. Maar ga eerst uiteten, dus weet niet of ik op tijd ben. Maar ach, ze verliezen toch. Ook zo sneu om daar een topic voor te openen
terug
Truste Chris
En ik probeer vrijdag een topic te openen... maar we moeten darten en ik weet niet hoe laat enzo... als ik er niet ben, wil jij het dan doen???
Welja. Maar ga eerst uiteten, dus weet niet of ik op tijd ben. Maar ach, ze verliezen toch. Ook zo sneu om daar een topic voor te openen
terug